پنل رفاهی سازمانی

کارمندان خلاق و با انگیزه از مهم ترین عامل های رشد و پیشرفت هر سازمانی به شمار می آیند. پِرسُنلی که با هم صمیمیت داشته باشند و از همکاری و کار گروهی با یکدیگر لذت ببرند کمک شایانی به بهره‌وری سیستم خواهند داشت. فراهم کردن لذتِ تفریح همزمان کارمندان‌تان با یکدیگر و حتی همراه با خانواده هایشان تاثیر مثبتی بر روی آنها خواهد داشت.

شما به عنوان مدیر سازمان، برای تشویق کارمندان‌تان چه برنامه ای دارید؟! تا آنها را هر روز پرنشاط تر و شاداب تر ببینید. ورزش‌های آبی نه تنها شادابی را برای شما به ارمغان می آورد بلکه تاثیر جدی بر سلامت و قدرت ذهن دارد.

پول‌تیکت آماده همکاری با سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌های بزرگ و کوچک است.

 

تنوع: تنوع پارک های آبی و استخرهای طرف قرارداد پول‌تیکت به کارمندان شما قدرت و حق انتخاب می دهد. این درحالیستکه به مرور زمان برتعداد مجموعه‌های آبی طرف قرارداد پول‌تیکت افزوده خواهد شد.
 
پنل مدیریتی جامع: واگذاری پَنِل مدیریتی به مدیران سازمان جهت آگاهی از آخرین وضعیت‌ها و امکان گروه بندی کارکنان و اختصاص شارژ متفاوت به هر یک از گروه ها و کارمندان
 
فضای مجازی: در پول‌تیکت تمام موارد از جمله رزرو بلیت به صورت اینترنتی و بدون نیاز به داشتن کارتِ استخر، از طریق سایت پول‌تیکت انجام می پذیرد.
 
انعطاف پذیری بالا: پول‌تیکت با توجه به وسعت و نیاز سازمان شما، بسته هایی با تخفیف‌های مناسب به شما ارایه می کند.
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست می توانید با شماره تلفن های ثبت شده در صفحه تماس با ما تماس حاصل فرمایید و یا در فرم تماس با ما درخواست خود را به صورت مکتوب و با ذکر مشخصات به همراه شماره تماس خود ارسال نمایید.