فیلتر های اعمال شده
نمایش همه



از ساعت تا


از تا تومان



طول از تا متر
عرض از تا متر
عمق از تا متر




خرید بلیط استخرهای ارومیه

شهر ارومیه پایتخت استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران است. ارومیه دارای جمعیتی چندصد هزار نفر است و یکی از شهرهای مهم و نظامی ایران محسوب می‌شود. این شهر در کنار دریاچه ارومیه قرار گرفته است که یکی از بزرگترین دریاچه‌های شور جهان است. ارومیه دارای تاریخ و فرهنگی غنی است و برخی آثار تاریخی و فرهنگی مهم در آن جاذبه‌های گردشگری را ایجاد کرده است. برخی از این آثار شامل مسجد جامع ارومیه، میدان شهدا و باغ ملک دریاچه ارومیه می‌باشند. همچنین، شهر ارومیه دارای منظره‌های طبیعی زیبایی است که نزدیکی به دریاچه ارومیه و قدمتی طولانی به آن‌ها جلب توجه گردشگران می‌کند. اگر به شهر ارومیه سفر کرده‌اید می‌توانید به یکی از استخرهای عالی این شهر بروید. برای رزرو بلیط استخر بهتر است به صورت اینترنتی از طریق سایت پول تیکت اقدام کنید چراکه امکانات ویژه‌ای چون استرداد بلیت در وبسایت پول تیکت در اختیارتان قرار می‌گیرد.

علاوه بر خرید بلیت استخر، امکان ویژه دیگری که این سایت در اختیارتان قرار داده است، امکان خرید بلیت پارک آبی تخفیف دار است. بلیت پارک های آبی تمامی شهرها را از این سایت به سادگی خریداری کنید. 

قیمت بلیط استخر های گلپایگان در وب سایت ما با نرخ های اقتصادی یا گران موجود است که با توجه به نیاز خود توانایی انتخاب آن ها را دارید.

چگونه بلیط استخرهای ارومیه را با تخفیف بخرم؟

در پول تیکت تمامی بلیط‌ها با تخفیف به فروش می‌رسند. پس از خرید بلیط و دریافت کد، تنها کافی است کد را به مسئول استخر مربوطه نشان دهید.


چطور می‌توانم بلیط استخرهای ارومیه را رزرو کنم؟

ابتدا در پول تیکت، استخر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس طبق سانس‌های اعلام‌شده، نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایید.


آیا بلیط استخرهای ارومیه در پول تیکت ارزان‌تر از گیشه است؟

بله. تمامی بلیط‌های ارائه‌شده در پول‌تیکت با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از گیشه به فروش می‌رسند.


آیا می‌توانم بلیطم را مرجوع کنم؟

بله. شما می‌توانید تا انقضای بلیط دریافتی‌تان، هر زمان که خواستید به صورت آنلاین بلیط خود را مرجوع کنید.


از کجا می‌تواتم عکس، آدرس، امکانات و قیمت بلیت تمام استخرهای ارومیه را ببینم؟

شما می‌توانید در وب‌سایت پول تیکت، لیست کامل استخرهای ارومیه را به همراه تخفیف ویژه ببینید.