فیلتر های اعمال شده
نمایش همه



از ساعت تا


از تا تومان



طول از تا متر
عرض از تا متر
عمق از تا متر




خرید بلیط استخرهای اصفهان

اصفهان، شهر نصف جهان، نیمی از استخرهای باکیفیت کشور را در خود جای داده است. استخرهای کوچک و بزرگی که در گوشه و کنار شهر به چشم می‌خورند و هرکدام سعی می‌کنند بهترین خدماتشان را ارائه دهند. پس نباید اصفهان را تنها به آثار تاریخی آن محدود کرد و باید نقش مهمی برای تفریحات آبی در نظر گرفت. به همین دلیل، لیست استخرهای اصفهان روزبه‌روز در حال گسترش است. استخرهای اصفهان به طور کلی به چند دسته استخرهای سرپوشیده، روباز و پارک آبیهای اصفهان تقسیم می‌شوند که در ادامه هر کدام را بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

استخرهای سرپوشیده اصفهان

استخرهای سرپوشیده و مسقف از قدیمی‌ترین نوع استخرهاست که همچنان طرفداران بسیار زیادی دارد. مجموعه‌های قدیمی نیز دست به بازسازی زده‌اند و خدماتی را اضافه کرده‌اند. برخی از استخرهای شهر اصفهان، دارای استخر کودکان هستند. عمق و دمای آب این بخش از استخرها، ویژه خردسالان تهیه شده است تا ایمنی هرچه بالاتر رود. البته نباید جکوزی و سونای خشک و بخار را از خاطر برد. حوضچه آب سرد نیز تجربه بسیار خاص و فوق‌العاده‌ای است.

 

استخرهای روباز اصفهان

آب‌تنی و شنا در هوای آزاد لذت بسیار زیادی دارد که پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم شده آن را امتحان کنید. استخرهای روباز متعددی در اصفهان وجود دارد که در مناطق مختلفی قرار دارند. البته نباید فکر کنید که استخرهای روباز تنها ویژه آقایان است؛ زیرا سانس‌های بسیار ویژه‌ای برای بانوان نیز در نظر گرفته شده است. محبوب‌ترین قسمت استخرهای روباز در فصل تابستان، حمام آفتاب و دراز کشیدن زیر نور آفتاب است. البته برای برنزه شدن نباید روغن آفتاب را از خاطر ببرید. خرید بلیت پارک آبی و استخر در اصفهان از طریق پول تیکت به سادگی امکان پذیر است.

 

پارک‌های آبی اصفهان

شهر اصفهان پارک آبی بسیار بزرگی به نام مجموعه آبسار دارد که خدمات بسیار زیادی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، پارک آبی کودکان اصفهان را نباید از خاطر برد که فقط و فقط برای تفریح و بازی بچه‌ها ساخته شده است. پارک‌های آبی دارای سرسره‌های متنوع و هیجان‌انگیز، شبیه‌ساز دریا و موج، رودخانه خروشان و آرام، چاله فضایی و سقوط آزاد است. علاوه بر استخر و پارک آبی، تعداد زیادی سالن تخصصی ماساژ مانند مرکز ماساژ پرانا در اصفهان وجود دارد که می‌توانید ساعات خوشی را در آنجا تجربه کنید. برای رزرو ماساژ در مرکز پرانا اصفهان نیز می‌توانید از طریق وبسایت پول تیکت اقدام کنید.

 

استخرهای بانوان اصفهان

علاوه بر استخرهای ویژه‌ای که تنها برای بانوان طراحی و ساخته شده است، بسیاری از استخرها نیز هر دو سانس آقایان و بانوان را دارند. دیگر مثل گذشته نیست که سانس‌های شب تنها برای آقایان باشد و می‌توانید در برخی از استخرهای اصفهان، از سانس شبانه ویژه بانوان نیز استفاده کنید. همچنین استخرهای روبازی برای بانوان در نظر گرفته شده است که امکان حمام آفتاب هم دارند. این استخرها پوشیده و ایمن هستند و دیدی از اطراف ندارند. پول تیکت امکان خرید آنلاین بلیط استخر را به سادگی برای علاقه مندان فراهم کرده است.

 

خرید بلیط استخر اصفهان با تخفیف ویژه

حالا که لیست استخرهای شهر اصفهان را به صورت کامل دیده‌اید، به امتیازات و نظرها نگاه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. پول تیکت تمامی بلیط‌های استخرهای اصفهان را ارزان‌تر از گیشه و با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند. کافی است استخر موردعلاقه‌تان و سانس خود را انتخاب کنید. بعد از پرداخت موفق، کدی برای شما ارسال می‌شود. با نشان دادن این کد، می‌توانید از خدمات مجموعه استفاده کنید. امکان مرجوع کردن آنلاین در مجموعه پول تیکت نیز فراهم شده است. 

خرید بلیط استخر های گنبد کاووس در وب سایت پول تیکت همراه با قیمت خوب و تخفیف های عالی با امکان استرداد بلیط

چگونه بلیط استخرهای اصفهان را با تخفیف بخرم؟

در پول تیکت تمامی بلیط‌ها با تخفیف به فروش می‌رسند. پس از خرید بلیط و دریافت کد، تنها کافی است کد را به مسئول استخر مربوطه نشان دهید.


چطور می‌توانم بلیط استخرهای اصفهان را رزرو کنم؟

ابتدا در پول تیکت، استخر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس طبق سانس‌های اعلام‌شده، نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایید.


آیا بلیط استخرهای اصفهان در پول تیکت ارزان‌تر از گیشه است؟

بله. تمامی بلیط‌های ارائه‌شده در پول‌تیکت با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از گیشه به فروش می‌رسند.


آیا می‌توانم بلیطم را مرجوع کنم؟

بله. شما می‌توانید تا انقضای بلیط دریافتی‌تان، هر زمان که خواستید به صورت آنلاین بلیط خود را مرجوع کنید.


از کجا می‌تواتم عکس، آدرس، امکانات و قیمت بلیت تمام استخرهای اصفهان را ببینم؟

شما می‌توانید در وب‌سایت پول تیکت، لیست کامل استخرهای اصفهان را به همراه تخفیف ویژه ببینید.