فیلتر های اعمال شده
نمایش همه



از ساعت تا


از تا تومان



طول از تا متر
عرض از تا متر
عمق از تا متر




خرید بلیط استخرهای تهران

با دیدن لیست استخرهای تهران، بیشتر به بزرگی و امکانات این شهر پی می‌بریم. در هر منطقه، ده‌ها استخر قرار دارد که هر کدام به خودی خود امکاناتی دارند. دیگر مثل گذشته نباید برای خرید بلیط استخر در تهران، حتماً به شمال تهران رفت. این موضوع تنها به استخرهای سرپوشیده محدود نمی‌شود و استخرهای روباز و پارک‌های آبی نیز در مناطق مختلفی جا گرفته‌اند. این قضیه وقتی بهتر می‌شود که با تخفیف، بلیط استخرها را بخرید. اینجاست که پول تیکت به کمکتان می‌آید و تخفیف‌های ویژه‌ای که برای استخرهای قم، تهران، مشهد و هرجایی که می‌توانید به آن فکر کنید را به شما پیشنهاد می‌دهد. 

استخر سرپوشیده تهران

استخرهای سرپوشیده یا پارک های آبی از قدیم‌الایام طرفداران خود را داشته است. مکانی که به دور از گرما، سرما و آلودگی هوا باز است. استخرهای سرپوشیده تهران لیست بلندبالایی دارند و با تخفیف‌های پول تیکت، هر کسی می‌تواند استخر محله خود را امتحان کند. البته از قبل می‌توانید نظرات را بخوانید تا بهترین استخر منطقه خود را انتخاب کنید. استخرهای سرپوشیده می‌توانند خدمات ماساژ، حمام سنتی، ترکی یا سرسره نیز داشته باشند. 

 

لیست استخرهای روباز تهران

آب‌تنی زیر نور آفتاب و وزیدن باد بین موها یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحات است. استخرهای روباز تهران این روزها بسیار زیاد شده‌اند و برای بانوان نیز استخرهای ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. در برخی از این استخرها، دیجی و موسیقی، همراه با سرسره و خدمات ماساژ نیز وجود دارد. البته محبوب‌ترین موضوع در استخرهای روباز، حمام آفتاب است. یادتان نرود که تجربه استفاده از استخرهای روباز در هوای سرد و باران نیز بسیار لذت‌بخش است و دمای آب در هوای سرد گرم‌تر تنظیم می‌شود تا احساس سرما نکنید. اگر به شهر زیارتی مشهد سفر کردید، نگرانی‌ای نداشته باشید چراکه خرید بلیط استخرهای مشهد نیز در پول تیکت به آسانی و به روش آنلاین قابل انجام است.

 

لیست پارک‌های آبی تهران

سرسره‌سواری و شیرجه در اعماق آب‌ها، چیزی است که همه را به سمت پارک‌های آبی می‌کشاند. پارک‌های آبی ریز و درشتی در تهران وجود دارند که تفاوت اصلی در تعداد و نوع سرسره‌هاست. خوبی ماجرا این است که استخر کودکان نیز در مجموعه‌ها قرار دارد و می‌توانید خانوادگی تفریح کنید. سرسره کامی‌کازه، تونلی، پیچ‌درپیچ و چاله فضایی از معروف‌ترین تفریحات پارک‌های آبی است؛ در شهر تهران توصیه می‌کنیم سری به پارک آبی اپارک بزنید و از لوازم آن استفاده کنید. 

 

استخرهای بانوان تهران

تا همین چند سال پیش، استخرهای بانوان به چند مجموعه محدود می‌شد که فقط سانس صبح داشتند و خبری از استخرهای روباز نبود. اما خوشبختانه در چند سال اخیر، این لیست روز‌به‌روز گسترده‌تر می‌شود. استخرهای روباز بانوان ویژه‌ای به وجود آمده است که برخی از آن‌ها سانس ویژه شبانه هم دارند و خانم‌ها می‌توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. استخرهای ویژه بانوان گاهی خدمات آرایشی و بهداشتی ویژه‌ای هم ارائه می‌دهند تا با یک تیر چند نشان بزنید. برای خرید بلیت پارک آبی تهران یا استخرهای تهران می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سایت پول تیکت اقدام کنید.

 

استخرهای آب‌درمانی تهران

آب‌درمانی برای تسکین دردهای عضلانی و بهبود حرکات بسیار مفید است و به همین خاطر طرفداران زیادی دارد. از همین رو، در بسیاری از استخرها لاین ویژه‌ای برای آب‌درمانی در نظر گرفته شده است که در آن می‌توانید پیاده‌روی کنید و با دیگر شناگران برخوردی نداشته باشید. البته بعضی از مجموعه‌ها از این هم فراتر رفته‌اند و استخری جداگانه برای آب‌درمانی و پیاده‌روی در آب طراحی کرده‌اند. البته این نکته را از یاد نبرید که می‌توانید در کلاس‌های ورزش در آب و کلاس شنا نیز شرکت کنید تا بهره‌وری دوچندانی برای شما داشته باشد. 

 قیمت بلیط استخر تهران

 

تخفیف استخرهای تهران

اگر می‌خواهید بلیط استخرهای تهران را ارزان‌تر از گیشه بخرید، به جای درستی آمده‌اید. سایت پول تیکت با تخفیف ویژه، بلیط پارک‌های آبی و استخرهای تهران را به فروش می‌رساند. تنها کافی است بعد از انتخاب سانس موردنظر خود و پرداخت، کد دریافت‌شده را به مسئول استخر نشان دهید. یعنی به هیچ بلیط پرینت‌شده‌ای نیاز نخواهید داشت و بدون معطلی، از امکانات استخر استفاده خواهید کرد. 

چگونه بلیط استخرهای تهران را با تخفیف بخرم؟

در پول تیکت تمامی بلیط‌ها با تخفیف به فروش می‌رسند. پس از خرید بلیط و دریافت کد، تنها کافی است کد را به مسئول استخر مربوطه نشان دهید.


چطور می‌توانم بلیط استخرهای تهران را رزرو کنم؟

ابتدا در پول تیکت، استخر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس طبق سانس‌های اعلام‌شده، نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایید.


آیا بلیط استخرهای تهران در پول تیکت ارزان‌تر از گیشه است؟

بله. تمامی بلیط‌های ارائه‌شده در پول‌تیکت با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از گیشه به فروش می‌رسند.


آیا می‌توانم بلیطم را مرجوع کنم؟

بله. شما می‌توانید تا انقضای بلیط دریافتی‌تان، هر زمان که خواستید به صورت آنلاین بلیط خود را مرجوع کنید.


از کجا می‌تواتم عکس، آدرس، امکانات و قیمت بلیت تمام استخرهای تهران را ببینم؟

شما می‌توانید در وب‌سایت پول تیکت، لیست کامل استخرهای تهران را به همراه تخفیف ویژه ببینید.