فیلتر های اعمال شده
نمایش همه



از ساعت تا


از تا تومان



طول از تا متر
عرض از تا متر
عمق از تا متر




خرید بلیط استخر‌های قم

خرید بلیط استخر قم

لیست استخرهای قم روز به روز در حال گسترش است و گاهی مجموعه‌هایی به این لیست اضافه می‌شود که حتی در شهرهای بسیار بزرگ هم به ندرت می‌بینید. استخرهای سرپوشیده، استخرهای ویژه آب‌درمانی، مجموعه‌ ماساژهای تخصصی و بسیار مدرنی را ارائه می‌دهند و پارک‌های آبی بزرگ و مجهز. نکته مهم اینکه قیمت استخرهای قم نسبت به این امکانات، بسیار به‌صرفه و عالی است. پس این بار در کنار جاذبه‌های مذهبی این شهر، از این استخرهای فوق‌العاده نیز استفاده کنید. 

 

استخرهای سرپوشیده قم

تقریباً در هر محله و منطقه قم،‌ می‌توانید استخر سرپوشیده‌ای پیدا کنید. این استخرها گاهی بسیار مجهزند و دارای انواع سالن ماساژ، استخر کودکان، سونا، جکوزی و حوضچه آب سرد هستند. همچنین در برخی مجموعه‌ها، استخر ویژه کودکان وجود دارد که دارای عمق و دمای ایمنی است. در لیست بالا می‌توانید استخرهای شهر قم را مشاهده کنید، امتیاز و نظرات را ببینید و سپس خرید کنید. 

بسیاری از استخرهای قدیمی شهر قم، به‌تازگی بازسازی شده‌اند و امکانات زیادی را در خود جای داده‌اند. برای مثال حمام سنتی و ترکی به برخی از مجموعه‌ها اضافه شده است. در این حمام‌ها، با فوم کف ماساژ داده می‌شوید و مهمان یک مشت‌ومال حسابی خواهید بود که تمام خستگی را از تنتان به در می‌آورد. 

 

پارک‌های آبی قم

پارک‌های آبی علاوه بر استخر و دیگر تجهیزات آبی معمول، دارای وسیله‌های تفریحی آبی هیجان‌انگیزی همچون سرسره‌های متنوع هستند. پارک آبی آب و تاب قم، اولین و تنها پارک آبی شهر قم است که انواع سرسره‌های هیجانی، استخر موج، بزرگ‌ترین رودخانه مصنوعی کشور، فوتبال صابونی و سالن ماساژ دارد. پیشنهاد می‌کنیم یک بار هم که شده، پارک‌های آبی را تجربه کنید تا با نوع جدیدی از تفریح‌های آبی آشنا شوید. برای تیکت بلیت استخر یا پارک های آبی این شهر به صفحه اصلی معرفی مجموعه های آبی در سایت پول تیکت مراجعه کنید.

 

استخرهای بانوان قم

استخرهای بسیار زیادی در قم هستند که برای بانوان و آقایان بلیط‌فروشی دارند. علاوه بر این، در شهر قم استخرهایی فقط و فقط ویژه بانوان ساخته شده است. این استخرها سانس‌های متنوع‌تری دارند که بانوان شاغل نیز امکان استفاده از مجموعه‌ها را داشته باشند. یادتان باشد که برخی از استخرهای قم، ورود افراد دارای خالکوبی یا تتو را به داخل محوطه ممنوع کرده‌اند و همچنین دارای محدودیت سنی هستند. برخی از استخرهای قم، امکانات لوکس‌تری چون غار نمک، ماساژ ماهی، سرسره‌های ویژه، استخرهای آب‌درمانی مجزا و... دارند. 

 

خرید بلیط استخرهای قم با تخفیف

برای خرید بلیط پارک آبی قم یا استخر در شهر قم کافی است در وب‌سایت و اپلیکیشن پول تیکت می‌توانید بهترین استخرهای شهر قم را ببینید، نظرات را بخوانید و سپس خرید کنید. پول تیکت تمامی بلیط استخرها را ارزان‌تر از گیشه و با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند. علاوه بر این، خدمات ویژه‌ای در برخی از مجموعه‌ها مانند پارگینگ رایگان ارائه می‌دهد.

کافی است استخر و سانس مد نظرتان را انتخاب کنید و پرداخت نهایی را انجام دهید. سپس پیامکی برای شما ارسال خواهد شد که حاوی یک کد است. این کد را باید به مسئول استخر نشان دهید و نیازی به پرینت گرفتن بلیط نیست. همچنین اگر بنا به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدید، می‌توانید به صورت کاملاً آنلاین بلیط خود را مرجوع کنید. 

خرید بلیط استخر های پرند و سایر شهر های دیگر ایران در وب سایت پول تیکت امکان پذیر است.

چگونه بلیط استخرهای قم را با تخفیف بخرم؟

در پول تیکت تمامی بلیط‌ها با تخفیف به فروش می‌رسند. پس از خرید بلیط و دریافت کد، تنها کافی است کد را به مسئول استخر مربوطه نشان دهید.


چطور می‌توانم بلیط استخرهای قم را رزرو کنم؟

ابتدا در پول تیکت، استخر مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس طبق سانس‌های اعلام‌شده، نسبت به خرید آنلاین آن اقدام نمایید.


آیا بلیط استخرهای قم در پول تیکت ارزان‌تر از گیشه است؟

بله. تمامی بلیط‌های ارائه‌شده در پول‌تیکت با تخفیف ویژه و ارزان‌تر از گیشه به فروش می‌رسند.


آیا می‌توانم بلیطم را مرجوع کنم؟

بله. شما می‌توانید تا انقضای بلیط دریافتی‌تان، هر زمان که خواستید به صورت آنلاین بلیط خود را مرجوع کنید.


از کجا می‌تواتم عکس، آدرس، امکانات و قیمت بلیت تمام استخرهای قم را ببینم؟

شما می‌توانید در وب‌سایت پول تیکت، لیست کامل استخرهای قم را به همراه تخفیف ویژه ببینید.