اگر به دنبال اطلاعات کاملی در مورد پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد هستید و می‌خواهید با امکانات آن آشنا شوید و تصاویر آن را ببینید و به آدرس، نحوه دسترسی، نحوه خرید بلیت، اطلاعات سانس‌ها و قیمت بلیت و سایر مشخصات این پارک آبی دست پیدا کنید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش پول تیکت، این روزها شهر زیبای مشهد علاوه بر جنبۀ زیارتی برای مسافران جنبۀ سیاحتی نیز دارد و اگر ساکن این شهر باشید یا قصد سفر به مشهد را داشته باشید، نباید لذت یک روز هیجان‌انگیز در پارک‌های آبی این شهر، از جمله اولین و قدیمی‌ترین آن، یعنی سرزمین موج های آبی مشهد را از دست بدهید.

مجموعه فرهنگی‌ورزشی پارک آبی با عنوان سرزمین موجهای آبی، با مساحت ۸۴۶۰ متر مربع و با زیربنای ۲۳هزار متر، اولین پارک آبی سرپوشیده ایران و مشهد و یکی از بزرگترین پارک های آبی سرپوشیده خاورمیانه است و همچنین از حیث امکانات در رده کاملترین پارک های آبی دنیا به شمار می‌آید. این مجموعه با فراهم آوردن محیطی امن، در خدمت سلامت جسمی و در طول آن سلامت روان تک‌تک افراد جامعه بوده و بی‌گمان یکی از قطب‌های تفریحی کشور به شمار می‌آید. موج‌های آبی در سال ۱۳۹۷ نیز فاز دوم پارک آبی خود را به‌طور اختصاصی و مخصوص بانوان احداث کرد و از این جهت، بانوان و آقایان به‌طور همزمان و همه‌روزه می‌توانند در دو پارک آبی مجزا از این مجموعه استفاده کنند.

به‌دلیل تنوع بالای سرسره‌های سرزمین موج های آبی مشهد، این پارک آبی یکی از محبوب ترین مجموعه های آبی در مشهد نیز محسوب می‌شود. اگر دلتان سرسره های آهسته و لذت شنا و آبتنی بخواهد، اگر عاشق سرعت باشید، اگر دلتان ارتفاع زیاد بخواهد تا جایی که از ارتفاع ۳۰۰ متری سر بخورید، رودخانه خروشان دوست داشته باشید، جکوزی سرد و گرم، حمام ترکی یا دلتان چاله فضایی بخواهد، سرزمین موج های آبی می‌تواند جوابگوی نیازهایتان باشد. فقط همین‌ها هم نیست. این پارک آبی در سال ۱۳۸۶ افتتاح شده و حالا به مجموعه‌ای تبدیل شده که مثل یک شهر است. تجربه تیوب‌سواری روی موج‌ها، سقوط آزاد، سرسره تورنادو که می‌توان به‌صورت گروهی بر آن سوار شد، آدرنالین خون هر آدمی را بالا می‌برد.

پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد در شهرک غرب مشهد (قاسم آباد) ساخته شده و از بزرگترین پارک‌های آبی خاورمیانه محسوب می‌شود، سرسره «تاپسی توروی» این مجموعه برندۀ بهترین سرسره آبی سال ۲۰۱۰ از طرف انجمن پارک‌های آبی جهان است. همچنین مجموعه سرزمین موج‌های آبی موفق به دریافت نشان استاندارد ایران شده است.

امکانات و سرسره های پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد در یک نگاه

۱. سرسره‌های آهسته

۲. سرسره‌ پیچشی

۳. سرسره‌ موج

۴. سرسره‌ تاپسی توروی

۵. سرسره‌ تویستر

۶. چاله فضایی

۷. رودخانه آرام و خروشان

۸. منطقه بازی کودکان

۹. استخر برکه

۱۰. سونای خشک و بخار

۱۱. جکوزی سرد و گرم

۱۲. منطقه بازی کودکان

۱۳. رستوران و کافی‌شاپ

۱۴. فروشگاه لوازم ورزشی

۱۵. ماساژ و حمام ترکی

پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

نگاهی به هیجان‌انگیزترین سرسره های پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره جت موج

تجربه تیوب‌سواری بر روی چهار جت قوی وصف‌ناپذیر است و این امکان در نسل جدید سرسره در سرزمین موجهای آبی اکنون فراهم شده است.

مشخصات سرسره: کشور سازنده: آلمان – شرکت Wiegand.Maelzer – سال نصب : ۲۰۱۶ – طول سرسره ۳۰۰ متر – ارتفاع: ۱۴ متر دارای استاندارد EN1069 اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

سرسره جت موج سرزمین موج های آبی

سرسره سقوط آزاد (freefall)

نسل جدید سرسره‌ها به نام فری‌فال با بدنۀ فلزی و استیل، ساختارشکنی جالبی را در پارک های آبی به وجود آورد و در استفاده‌کننده احساس لذت همراه با هیجان وصف‌ناپذیری را به وجود آورد.

مشخصات سرسره: ساخت کشور آلمان – شرکت : Wiegand maelzer – سال ساخت و نصب : ۲۰۱۶ – ارتفاع : ۱۴ متر – دارای استانداردEN ۱۰۶۹ اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران

سقوط آزاد سرزمین موج های آبی مشهد

سرسره سوپر لوپ  (Super Loop)

هیجانی فوق‌العاده را با شگفت‌انگیزترین سرسره روز دنیا تجربه کنید: سرسره سوپر لوپ سرسره ای منحصر به فرد است که با هیچ وسیله سرگرمی دیگری قابل‌مقایسه نیست. تجربه استفاده از این سرسره با قرارگیری در کابینی زیبا و وهم‌انگیز آغاز خواهد شد.

مشخصات سرسره: ساخت کشور کانادا – شرکتProslide Technology . سال ساخت و نصب: ۲۰۱۳ – ارتفاع: ۱۴ متر – طول سرسره: ۱۴۰ متر – دارای استانداردEN ۱۰۶۹ اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران.

سرسره تورنادو  (Tornado)

آنچه همواره به‌عنوان حلقۀ گمشده در پارک های آبی وجود داشته، تجربه سواری بر یک سرسره به‌صورت گروهی بوده است. اما تولید و ساخت سرسره تورنادو به‌عنوان شاهکار صنعت سرسره‌سازی در دنیا که جایزه بهترین سرسره سال را نیز به خود اختصاص داده، این خلأ را پر کرد.

مشخصات سرسره : ساخت کشور کانادا – شرکت . Proslide Technology – سال ساخت و نصب: ۲۰۱۳ – ارتفاع: ۱۴ متر – طول سرسره: ۱۳۰ متر – دارای استانداردEN ۱۰۶۹ اتحادیه اروپا و استاندارد ۱۴۲۳۸ ایران.

قیمت بلیط پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

قیمت بلیت این مجموعه ۲۰ هزار تومان است که با خرید اینترنتی از سایت پول‌تیکت می‌توانید از ۱۰درصد تخفیف ویژه برخوردار شده و بلیط این مجموعه را تنها با پرداخت ۱۸هزار تومان برای هر نفر تهیه کنید.

سانس های پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

سانس بانوان مجموعه موج های آبی مشهد: شنبه تا سه‌شنبه، از ساعت ۱۰ تا ۲۱ (تمام‌وقت)؛ چهارشنبه تا جمعه، از ساعت ۹ تا ۲۱ (تمام‌وقت) و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ (نیمه‌وقت).

سانس آقایان مجموعه موج های آبی مشهد: شنبه تا سه‌شنبه، از ساعت ۱۰ تا ۲۱ (تمام‌وقت)؛ چهارشنبه تا جمعه، از ساعت ۹ تا ۲۱ (تمام‌وقت) و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ (نیمه‌وقت).

 

حمام ترکی سرزمین موج های آبی

آدرس و نحوه دسترسی به پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

سرزمین موج های آبی مشهد در شهر مشهد، بزرگراه امام علی، بلوار اندیشه، نبش اندیشه ۸۳ واقع شده است. فاصلۀ تقریبی این مجموعه تا حرم مطهر امام رضا ۱۵ کیلومتر و در حدود ۳۰ دقیقه است. همچنین برای دسترسی به مجموعه سرزمین موج‌های آبی می‌توانید با مترو مشهد به ایستگاه پارک ملت ابتدای بلوار امامت مراجعه کرده و از آنجا به‌راحتی با سرویس‌های قاسم‌آباد به مجموعه برسید.

قوانین و مقررات پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد

– در صورت داشتن اشیاء قیمتی، ازجمله تلفن همراه، دوربین، کیف پول و…، آن‌ها را به قسمت امانات تحویل دهید.

– از به همراه آوردن تنقلات و خوراکی به داخل پارک خودداری فرمایید.

– عکسبرداری و فیلمبرداری در داخل پارک ممنوع است.

– استفاده از کلاه برای افرادی که دارای موی بلند هستند الزامی است.

– کودکان زیر ۴ سال پذیرش نمی‌شوند.

– از ورود افراد به همراه زیورآلات به مجموعه جلوگیری می‌شود.

– فقط افراد ۱۵ سال به بالا می‌توانند از سونا استفاده کنند.

– لطفاً در صورت ابتلا به سرماخوردگی یا زکام و یا وجود زخم، جوش، کورک، التهاب چشم یا هر عفونت دیگر از مراجعه به پارک خودداری شود.

– استفاده از کلاه برای خانم‌ها اجباری است.

– استفاده‌کنندگان، به‌خصوص کودکان، قبل از ورود به پارک نسبت به تخلیۀ مثانۀ خود اقدام کنند.

– خانم‌ها در صورتی که قصد استفاده از پارک را دارند بایستی از استعمال مواد آرایشی مثل کرم‌پودر و… خودداری کنند.

سرزمین موج های آبی مشهد

چگونه بلیت پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد را تهیه کنیم؟

نکته: جهت خرید بلیت و اطلاع از آخرین تغییرات سانس و قیمت بلیت پارک آبی سرزمین موج های آبی مشهد و دریافت تخفیف ویژه، پول‌تیکت کنار شماست. بدین ترتیب، غیر از مراجعۀ حضوری و خرید از گیشه، برای تهیه بلیط سرزمین موج های آبی با تخفیف می‌توانید با مراجعه به صفحه این پارک آبی در وب سایت پول تیکت نسبت به خرید اینترنتی بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه و به صورت اینترنتی اقدام کنید. بلیت های اینترنتی پول‌تیکت نیاز به چاپ و پرینت ندارند و فقط کافی است که هنگام مراجعه به مجموعه، کد بلیت خریداری‌شده را که از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود، به بخش پذیرش مجموعه نشان دهید و برای ساختن یک روز فوق‌العاده و پرهیجان وارد پارک آبی مدرن و جذاب سرزمین موج های آبی شوید.

برای تهیه بلیت های اینترنتی پول تیکت نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجه اضافی نیست و حتی می‌توانید بلیت خود را با تخفیف ویژه نسبت به قیمت گیشه تهیه کنید. همچنین چنانچه به هر دلیلی بعد از خرید، امکان استفاده از آن را پیدا نکردید می‌توانید بلیت خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن پول‌تیکت کنسل کرده و وجه پرداختی خود را دریافت کنید.