پول تیکت جهت رفاه حال مدیران مجموعه های آبی اقدام به همکاری با یکی از پر سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت و تجهیز استخر  نموده است.

پول تیکت جهت رفاه حال مدیران مجموعه های آبی اقدام به همکاری با یکی از پر سابقه ترین شرکت های فعال در زمینه ساخت و تجهیز استخر (شرکت شناگران ایمن تجهیز آبتین) نموده است.

شرکت شناگران ایمن تجهیز آبتین که با هدف توسعه صنعت استخر و تصفیه آب و فاضلاب شکل گرفت و در این مسیر با تکیه بر نوآوری و جلب رضایت حداکثری مشتری اقدام به ارائه محصولات با کیفیت از برند های برتر دنیا نموده است.

هم اکنون این برند مشترک در کنار یکدیگر با تنوع در ارائه محصولات، نیروی انسانی متعهد و متخصص در کنار عرضه محصولات با بالاترین استاندارد ها و تکنولوژی روز دنیا به همراه شبکه توزیع منسجم در سراسر کشور موجب شده که ضمن پیشتازی به عنوان یکی از برندهای موفق در این صنعت مطرح گردند.

این دو شرکت امید دارند تا با همکاری یکدیگر و لطف پروردگار و توجه ویژه به ارزش های والای سازمانی همچون اخلاق و تعهد همواره شاهد توسعه روز افزون همراه با افزایش سودآوری برای کارکنان، ذی نفعان و مشتریان باشند و با تاکید بر توسعه و بهبود مستمر در جهت تولید اشتغال گام بردارند و در رشد و بالندگی ایران عزیز سهم بیشتری داشته باشند.

از مزایای خدمات پول تیکت در این زمینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-نماینده انحصاری برترین برندها
-کارشناسان متخصص و مجرب دنیا
-گارانتی ۲ ساله
-کاملترین سبد محصولات استخر و سونا
– راه اندازی موتور خانه معماری و ساخت استخر
– نگهداری و تجهیزاستخر
-تعمیروتجهیزاستخر
– محافظ و روکش آب استخر
-بازسازی استخر
– هوشمند سازی استخر سونا و جکوزی
– لوازم جانبی استخر لوله و اتصالات
– پشتیبانی و گارانتی
– دوسال بازدید رایگان
– فیلترهای استخر
– تجهیزات ضد عفونی آب
– پمپ آب
– مبدل های حرارتی
– دستگاه های کلرزن

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱-۴۴۰۳۶۰۵۷ و ۰۹۹۰۴۸۵۱۲۵۸ تماس حاصل فرمایید.