استخر هتل قصر طلایی مشهد مجموعه ی آبی بسیار با کیفیت با کلیه امکانات کاملا به روز و مدرن در شهر مشهد است که می تواند تجربه فوق العاده ای از استخر، شنا، آب درمانی یا هر امکانات دیگری که به آن نیاز دارید را برای شما رقم بزند.

به گزارش اختصاصی پول تیکت؛ اگر اهل استخر و آب درمانی هستید و به کیفیت مجموعه ای که قصد استفاده از آن را دارید، اهمیت می دهید یا به دنبال دریافت بهترین خدمات آبی هستید، تجربه یک شنای آرامش بخش در محیطی بسیار شیک و حرفه ای، تمیز و با امکانات بالای استخر هتل قصر طلایی مشهد را از دست ندهید.

این استخر حرفه ای که در مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۳۴ و ۳۶ و در هتل قصر طلایی واقع شده است به لحاظ مسیر دسترسی نیز در موقعیتی بسیار عالی قرار دارد و ایستگاه متروی بسیج نزدیک ترین ایستگاه مترو به استخر هتل قصر طلایی مشهد است. البته این مجموعه دارای پارکینگ اختصاصی نیز هست و از همه نظر خیال مراجعه کنندگان خود را راحت کرده است.

نگاهی به امکانات استخر هتل قصر طلایی مشهد:

عکس استخر هتل قصر طلایی مشهد

شما هر هدفی که از مراجعه به استخر داشته باشید، در مجموعه هتل قصر طلایی به آن خواهید رسید. از تمییزی و کیفیت بسیار بالای آب و امکانات گرفته تا فراهم بودن تمام استاندارها برای آب درمانی، شنا، سونا، جکوزی، ماساژ، حمام ترکی، اتاق نمک، گیم نت، بیلیارد، سالن ورزشی، اتاق کودک، کافی شاپ و حتی خدمات کامل اسپا!

پس چنانچه به بوی کلر حساسیت دارید و یا تمییزی و کیفیت خدمات یک استخر برای شما مهم است، حتما سری به استخر هتل قصر طلایی مشهد بزنید. جایی که در آن خبری از بوی کلر وازدحام جمعیت نیست و هدف مدیران آن ارائه خدمات لاکچری به مراجعه کننده است و کیفیت بالای خدمات خود را بر کمیت ترجیح داده اند.

این مجموعه برای افرادی که به دنبال آب درمانی هستند نیز شرایط فوق العاده مناسبی دارد، درواقع افرادی که به هر دلیلی امکان استفاده از پله را ندارند می توانند با استفاده از آسانسور اختصاصی مجموعه خود را به محل استخر رسانده و از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

عکس استخر هتل قصر طلایی مشهد

خصوصا اینکه استخر هتل قصر طلایی دارای سیستم های گاتر جهت دفع آب های سطحی ، سیستم هوشمند تزریق ازن، کلر و تصفیه آب، جهت ضد عفونی و گندزدایی استخر است و به همین دلیل افراد مسن، کودکان یا کسانی که به بوی کلر یا آب استخر حساسیت دارند نیز می توانند با خیال آسوده برای آب درمانی و شنا به این مجموعه مراجعه کنند.

یکی دیگر از نقاط قوت و درخشان این مجموعه بهره گیری از کادر بسیار حرفه ای است. از مدیریت، تیم اجرایی، پرنسل و مسئولان پذیرش گرفته تا ناجیان غریق، مربیان، ماساژورها و… همگی ضمن متخصص بودن در حرفه خود، رفتار مناسب همراه با تکریم مراجعه کننده گان را سرلوحه اصلی کار خود قرار داده اند.

هتل قصر طلایی همچنین دارای مجموعه کامل اسپا شامل اتاق نگهداری کودکان به همراه مربیان خبره و گیم سنتر نیز می باشد که البته مجموعه اسپا در طبقه ای جدا از استخر واقع شده است.

البته این همه ماجرا نیست. محیط بسیار زیبا و شیک به همراه آکواریم داخل استخر، مایو خشک کن، تصفیه دائمی آب استخر، اتاق کودک، بیلیارد، سالن ورزشی، اتاق نمک و… از دیگر مزیت های مجموعه آبی هتل قصر طلایی مشهد هستند که پیشنهاد می کنیم اگر کیفیت برای شما مهم است و دوست دارید تجربه ای فوق العاده را پشت سربگذارید، استفاده از این مجموعه را در صدر کارهای مهم خود قرار دهید.

عکس استخر هتل قصر طلایی مشهد

امکانات کلی استخر هتل قصر طلایی مشهد در یک نگاه:

– استخر
– سونا
– جکوزی
– سالن بدنسازی
– سالن بیلیارد
– پارکینگ اختصاصی
– سالن ماساژ و ارائه خدمات کامل ماساژ
– اتاق نگهداری کودک
– حمام ترکی
– اتاق نمک
– کافی شاپ
– گیم نت
– سیستم های گاتر جهت دفع آب های سطحی
– سیستم هوشمند تزریق ازن، کلر و تصفیه آب

عکس استخر هتل قصر طلایی مشهد

سانس های استخر هتل قصر طلایی مشهد :

سانس بانوان: بانوان همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۴:۳۰

سانس آقایان: آقایان همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۴

قیمت بلیت گیشه ۳۵۰۰۰ تومان می باشد.

نکته: این مجموعه شامل سیستم های گاتر جهت دفع آب های سطحی ، سیستم هوشمند تزریق ازن، کلر و تصفیه آب می باشد که جهت ضد عفونی و گندزدایی استخر مورد استفاده قرار می گیرد.

عکس استخر هتل قصر طلایی مشهد

نحوه خرید بلیت استخر هتل قصر طلایی مشهد چگونه است؟

جهت خرید بلیط استخر هتل قصر طلایی مشهد علاوه بر مراجعه حضوری می توانید، با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن پول تیکت ( سامانه آنلاین رزرو بلیت استخر و پارک آبی با تخفیف ویژه در سراسر ایران) به راحتی و با چند کلیک به صورت اینترنتی اقدام به خرید بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه ۱۹ درصدی نمایید.

توجه نمایید که بلیت های اینترنتی پول تیکت که با قیمت کمتری نسبت به گیشه ارائه می شوند، نیاز به چاپ شدن ندارند و پس از خرید اینترنتی بلیت از این سامانه برای شما پیامکی حاوی کد رزرو بلیت خریداری شده ارسال می شود و تنها کافی است که کد خود را به پرنسل مجموعه نشان داده و با صرف وقت و هزیه کمتر وارد مجموعه شوید.

برای خرید اینترنتی بلیت استخر هتل قصر طلایی مشهد با تخفیف ویژه اینجا کلیک کنید.