فیلتر های اعمال شده
نمایش همه



از ساعت تا


از تا تومان



طول از تا متر
عرض از تا متر
عمق از تا متر




خرید بلیط پارک‌های آبی ایران با تخفیف ویژه

بلیط پارک‌ آبی، سندی است که برای ورود به پارک آبی مورد نظرتان، آن را از شما درخواست می‌کنند. بسیاری از افراد در انتهای یک روز یا هفته کاری سخت، برای رفع خستگی و تفریح به پارک‌های آبی می‌روند. پارک‌های آبی، مجموعه‌ای ورزشی است که شما در آن علاوه بر ورزش تفریح هم خواهید کرد. اغلب متخصصین بر این باورند که آب می‌تواند به خوبی خستگی جسمی ‌شما را از بین برده و همچنین حس سبکی و آرامش را برای‌تان به ارمغان آورد. اگر در ساعات فراغت خود به آغوش آب پناه ببرید؛ مطمئن باشید که تا مدت‌ها احساس آرامش و انرژی مثبت این مایه حیات را در روحیه خود احساس خواهید کرد.

برای گذراندن اوقات خوش در یک پارک آبی لازم است قبل از هر چیز بلیت مجموعه آبی مورد نظرتان را تهیه کنید. رزرو بلیط پارک آبی تهران را برایتان آسان کرده است.

قیمت بلیط پارک‌های آبی

قیمت بلیط پارک آبی، مبلغی است که افراد برای گرفتن بلیط پارک آبی برای ورود به مجموعه، پرداخت می‌کنند. می‌دانید قیمت بلیت پارک با انواع بازی آبی از چه مقداری شروع می‌شود؟ کدام مجموعه آبی، ارزان‌ترین قیمت را دارد؟ مطمئنا همه ما به دنبال بلیط ارزان قیمت برای استفاده از امکانات یک پارک آبی هستیم. اما باید به این نکته هم توجه داشت که نرخ بلیط پارک ابی تا حد زیادی به امکانات، وسعت فضای مجموعه، بهداشت پارک و غیره بستگی دارد.

اما چطور می‌توان بهترین مجموعه آبی متناسب با بودجه من کدام است؟ برای تعطیلات آخر هفته از کجا می‌توان بلیط پارک آبی خوب خرید؟ در پول تیکت، می‌توانید بلیط پارک آبی و مراکز ماساژ را به روش اینترنتی و با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنید.

قیمت بلیط پارک آبی، در شهر مختلف متفاوت است. در بخش زیر قیمت بلیت پارک آبی در هر شهر را بیان می‌کنیم:

قیمت بلیت پارک آبی در مشهد: قیمت رزرو پارک آبی در شهر زیبای مشهد از 110.000 تومان شروع می‌شود تا 240.000 تومان یافت می‌شود.در وبسایت پول تیکت، بلیط پارک‌های آبی مشهد مانند بلیط پارک آبی سرزمین موج‌های خروشان را با تخفیفات ویژه خریداری کنید.

قیمت بلیت پارک آبی در تهران: از  150.000 تومان تا 275.000 تومان وجود دارد. بلیط پارک آبی در شهر تهران، به علت اینکه پایتخت ایران در نظر گرفته شده، قیمت بالاتری نسبت به دیگر شهرها دارد. قیمت بلیط پارک آبی اپارک را در سال جدید، از طریق لینک درج شده مشاهده کنید.

قیمت بلیت پارک آبی در اصفهان: رزرو بلیط پارک آبی با تخفیف از 117.000 تومان تا 220.000 تومان در شهر اصفهان امکان پذیر است. یکی از بهترین پارک‌های آبی شهر اصفهان، پارک آبی آبسار اصفهان است که رفتن به آنجا را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم.

قیمت بلیط پارک آبی در قم: رزرو بلیت پارک آبی آب و تاب قم با قیمت زیر 200.000 تومان قابل انجام است.

 بهترین خدمات رزرو بلیت پارک آبی مشهد را در پول تیکت داشته باشید.

خرید بلیت پارک آبی

خرید بلیط پارک آبی در گذشته فرآیندی بود که به صورت حضوری انجام می‌شد اما با گذشت زمان ایده رزرو بلیت اینترنتی پارک آبی به ذهن آمد و پس از آن این روش راحت، جایگزین روش قبلی شد. با  بعد از بررسی امکانات موجود در Water Park و مقایسه مجموعه آبی‌های مختلف با یکدیگر، زمان خرید بلیط پارک آبی است. روش‌های مختلفی برای خرید بلیت وجود دارد. ساده‌ترین راهی که به ذهن می‌رسد این است که قبل از ورود به مجموعه در صف بایستید و بلیط تهیه کنید. اما آیا هر زمان که ما بخواهیم از خدمات پارک‌های آبی مورد نظرمان استفاده کنیم؛ مجموعه آبی مورد نظر ظرفیت دارد؟ وب سایت پول تیکت ارائه دهنده خدمات مجموعه‌های آبی؛ استخر و پارک‌های آبی خرید بلیط ارزان قیمت پارک‌های آبی را برایتان فراهم کرده است.

آیا در هر زمانی خرید بلیط پارک با انواع بازی آبی برای‌مان امکان پذیر است؟ پول تیکت برای شما پیشنهاد دیگری دارد؛ چرا به رزرو آنلاین بلیت پارک با انواع بازی آبی فکر نمی‌کنید؟ همچنین می‌توانید رزرو بلیت استخر را در پول تیکت با تخفیف ویژه انجام دهید.

تجهیزات پارک آبی‌های ایران

امکانات و تجهیزات هر پارک آبی، وسایل هستند که با رفتن به آنجا می‌توانید از آن استفاده کنید و خود را با آن سرگرم کنید. 

امکانات پارک‌های آبی شامل موارد زیر می‌شود:

  • سرسره سقوط آزاد
  • سونا بخار
  • سونا خشک
  • چاله فضایی: در شهر ارومیه می‌توانید در پارک آبی موج‌های آبی ارومیه از این وسیله استفاده کنید.
  • رودخانه آرام
  • استخر کودکان
  • حمام ترکی
  • حوضچه آب سرد
  • فست قود
  • بدنسازی
  • سرسره آهسته و سرعتی
  • سونا ماسه
  • کلاس آموزش شنا
  • حمام آفتاب.
  • و ...