اگر به دنبال اطلاعات کاملی در مورد سرزمین موج های خروشان مشهد، بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان هستید و می‌خواهید با تمام امکانات فوق‌العادۀ آن آشنا شوید و تصاویر این پارک آبی را ببینید و به آدرس، نحوه دسترسی، نحوه خرید بلیت، اطلاعات سانس ها و قیمت بلیت و دیگر ویژگی ها و مشخصات آن دست پیدا کنید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش پول تیکت، سرزمین موج های خروشان مشهد جدیدترین پارک آبی استان خراسان رضوی است که به گفتۀ مسئولان آن بزرگ‌ترین مجموعه آبی سرپوشیده جهان بوده و از حیث مساحت در جهان مشابه ندارد. موج های خروشان  در مساحتی بالغ بر ۶۰هزار متر مربع در یکی از بهترین و مهم‌ترین مراکز تفریحی و گردشگری ایران، واقع در مشهد، کیلومتر ۲ جاده شاندیز، قرار گرفته و به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین جاذبه های گردشگری مشهد شناخته می‌شود. این پارک آبی که خرداد ماه سال ۱۳۹۴ در مشهد افتتاح شد، با توجه به وسعت بسیار بزرگ و امکانات جدید و هیجان‌انگیزی که برای مراجعه‌کنندگان خود تدارک دیده بود، خیلی زود نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

یکی از مزیت‌های اصلی سرزمین موج های خروشان مشهد در این است که توانایی پذیرایی همزمان از بانوان و آقایان گرامی را داراست و خانواده‌ها می‌توانند به‌طور همزمان و در دو بخش مجزای خانم‌ها و آقایان از امکانات فوق‌العادۀ آن استفاده کرده و یک روز پرهیجان و مفرح را تجربه کنند.

عکس فضای بیرون سرزمین موج های خروشان

پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد

نگاهی کلی به امکانات پارک آبی سرزمین موج های خروشان مشهد

در حال حاضر بیش از ۶۳ سرسرۀ مدرن و هیجان‌انگیز با به‌روزترین نقشه‌ها و طرح‌های جهانی در مجموعه سرزمین موج‌های خروشان مشهد نصب است. همچنین ۱۱هزار کمد تک برای آقایان و ۷هزار کمد مجزا برای بانوان گرامی زمینۀ آسودگی خیال میهمانان این مجموعه آبی را فراهم می‌آورند.

ارتفاع سقف هرکدام از پارک های آبی آقایان و بانوان ۴۰ متر است و هرکدام از پارک ها دارای سرسره‌های سقوط آزاد و سرعتی متعددی هستند که باعث می‌شود بتوانید برای اولین بار در ایران تجربۀ هیجان و سقوطی جذاب از ارتفاعی منحصربه‌فرد را داشته باشید.

همچنین بازی بسیار مهیج زیپ لاین به‌عنوان اولین زیپ‌لاین سرپوشیده در جهان، لیزرتگ (جنگ لیزری)، فیش اسپا (دکتر ماهی) و سالن بسیار لوکس و مجهز ایروبیک بانوان از دیگر جاذبه‌های کم‌نظیر این مجموعۀ عظیم محسوب می‌شود.

بخش مردان سرزمین موج های خروشان

پارک آبی مردان سرزمین موج های خروشان مشهد

امکانات پارک آبی آقایان سرزمین موج های خروشان مشهد در یک نگاه

پارک آقایان سرزمین موج های خروشان مشهد دارای گنجایشی بالغ بر ۱۱هزار نفر به‌صورت همزمان بوده و در مساحتی حدود ۳۰هزار متر مربع بنا شده است. این پارک دارای بیش از ۳۰ سرسرۀ بسیار مهیج و منحصربه‌فرد از یکی از معتبرترین شرکت‌های دنیا (Polin) بوده که از نظر تنوع، هیجان و وحشت نمونه‌ای کم‌نظیر در میان بسیاری از پارک های آبی دنیاست.

سقوط آزاد ۲۳متری این پارک در نوع خود در دنیا بی‌نظیر بوده و توانسته توجه بسیاری از مشتاقان هیجان را به خود جلب کند.

پارک آبی بانوان سرزمین موج های خروشان مشهد

پارک آبی بانوان سرزمین موج های خروشان مشهد

امکانات پارک آبی بانوان سرزمین موج های خروشان مشهد در یک نگاه

پارک بانوان سرزمین موج های خروشان مشهد دارای گنجایشی بالغ بر ۷هزار نفر به‌صورت همزمان است و در مساحتی در حدود ۲۸هزار متر مربع بنا شده است.

این پارک دارای بیش از ۲۵ سرسره بسیار مهیج و منحصربه‌فرد بوده و همه‌روزه پذیرای میهمانان گرامی است.

سایر امکانات این پارک آبی مشهد

– طولانی‌ترین رودخانه موج در ایران

– بزرگ‌ترین دریاچه متلاطم در خاورمیانه

–  استخر

– سونای خشک و بخار

– طولانی‌ترین و مهیج‌ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان

– بزرگ‌ترین سالن فیش اسپا (دکتر ماهی) در خاورمیانه

– بازی جذاب و مهیج لیزرتگ (پینت‌بال لیزری)

– سالن ماساژ پیشرفته

– غار نمک

– ترامپولین

– رستوران

– کافی‌شاپ

– جویس‌شاپ

– پارک کودک

بازی های سرزمین موج های خروشان مشهد

بازی های سرزمین موج های خروشان مشهد

نگاهی به جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی های سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موجهای خروشان در راستای ساختن روزی خاطره‌‌انگیز برای میهمانان گرامی، بازی‌های فوق‌العاده جذاب و هیجان‌انگیزی را در هر دو پارک آقایان و بانوان فراهم آورده است.

رؤیایی ترین بازی های این پارک آبی مشهد به شرح ذیل است:

طولانی ترین و مهیج ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان

بزرگترین سالن فیش اسپا (دکتر ماهی) در خاورمیانه

بازی جذاب و مهیج لیزرتگ (پینت بال لیزری)

سالن فوق لوکس و بسیار مجهز ایروبیک

زیپ لاین سرزمین موج های خروشان مشهد

زیپ لاین سرزمین موج های خروشان مشهد

زیپ لاین (zip line) لذت پروازی بی‌نظیر بر فراز موجهای خروشان

زیپ لاین آقایان سرزمین موجهای خروشان، طولانی ترین و مرتفع ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان بوده که از این حیث دارای رکوردی بی سابقه است. طول مسیر زیپ‌لاین آقایان ۱۱۰ متر، ارتفاع نقطه شروع ۳۴ متر، ارتفاع نقطه پایان ۲۵ متر و نهایت سرعت کاربر ۶۲٫۱ کیلومتر بر ساعت است! (این زیپ لاین مرتفع ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان است.)

طول مسیر زیپ لاین بانوان سرزمین موج های خروشان ۱۴۰ متر، ارتفاع نقطه شروع ۲۷ متر، ارتفاع نقطه پایان ۱۴ متر و نهایت سرعت کاربر ۵۳٫۷ کیلومتر بر ساعت است. (این زیپ لاین نیز طولانی ترین زیپ لاین سرپوشیده در جهان است.)

زیپ‌لاین‌ها همه‌روزه از دو ساعت بعد از شروع به کار مجموعه تا یک ساعت قبل از پایان کار مجموعه آمادۀ خلق تجربه‌ای تکرارنشدنی برای میهمانان هستند.

فیش اسپا سرزمین موج های خروشان مشهد

فیش اسپا سرزمین موج های خروشان مشهد

فیش اسپا؛ آرامشی مثال‌زدنی با فیش اسپا (دکتر ماهی)

سالن فیش اسپای سرزمین موجهای خروشان، بزرگترین سالن فیش اسپای خاورمیانه است.

سالن فیش اسپای آقایان سرزمین موج های خروشان دارای ۱۲ یونیت دکتر ماهی، ۳ دستگاه یونولیز (سم‌زدایی بدن) و ۲ عدد وان تمام‌بدن آب‌معدنی طبیعی از ۱۱ چشمه معدنی کشور عزیزمان ایران با خواص درمانی خارق‌العاده است.

سالن فیش اسپای بانوان سرزمین موج های خروشان نیز دارای ۱۲ یونیت دکتر ماهی، ۳ دستگاه یونولیز (سم‌زدایی بدن) و یک یونیت مخصوص سر و صورت است. کلیه ماهی‌های استفاده‌شده در این مجموعه از نوع گاراروفای اندونزیایی بوده و پس از ۲۴ ساعت فعالیت، ۲۴ ساعت قرنطینه می‌شوند. همچنین واحد بهداشت مجموعه به‌صورت مداوم انواع تست‌های سلامت از آب آکواریوم‌ها و ماهی‌های استفاده‌شده را به عمل می‌آورد. یک بار استفاده از فیش اسپا سبب خوابی راحت، از بین رفتن سلول‌های مردۀ پا و موجب رفع خستگی‌ها و استرس‌های روزانه می‌شود.

فیش اسپا (دکتر ماهی) همه‌روزه از دو ساعت بعد از شروع به کار مجموعه تا یک ساعت قبل از پایان کار مجموعه آمادۀ میزبانی از شما میهمانان گرامی است.

پینت بال سرزمین موج های خروشان مشهد

پینت بال سرزمین موج های خروشان مشهد

لیزرتگ (پینت‌بال لیزری) تجربۀ جنگ واقعی با لیزرتگ

بخش لیزرتگ سرزمین موجهای خروشان یکی از زیباترین، مدرن‌ترین و مجهزترین سالن های لیزرتگ در ایران است. پلن فوق‌العادۀ این سایت دارای مارپیچی به طول بیش از ۹۸۰ متر بوده که فضایی بسیار هیجان‌انگیز را برای میهمانان گرامی فراهم آورده است. استفاده از انواع سلاح‌های لیزری، انواع بمب‌ها، نارنجک‌های دستی، بیسیم، مین‌های ضد نفر و… تجربۀ یک جنگ واقعی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بازی برای افراد ۶ تا ۶۰ سال مناسب و لذت‌بخش است و در قالب دو تیم سبز و قرمز انجام می‌شود.

لیزرتگ (پینت‌بال لیزری) همه‌روزه از دو ساعت بعد از شروع به کار مجموعه تا یک ساعت قبل از پایان کار مجموعه آمادۀ میزبانی شما میهمانان گرامی است.

ایروبیک؛ سالن رؤیایی و مجلل ایروبیک، تجربه‌ای خاطره‌انگیز مخصوص بانوان

سالن رؤیایی و مجلل ایروبیک موجهای خروشان  نورپردازی زیبا و طراحی بسیار مدرن و شیکی دارد که لحظاتی بسیار شاد و مفرح را برای شما بانوان گرامی به ارمغان می‌آورد. در سالن ایروبیک، انواع حرکات تک‌نفره و گروهی و همچنین حرکات مهیج با دستگاه‌های بازی انجام و در ازای تلاش شما، جوایز ارزنده‌ای به برندگان اهدا می‌شود.

سالن ایروبیک همه‌روزه از دو ساعت بعد از شروع به کار مجموعه تا یک ساعت قبل از پایان کار مجموعه آمادۀ میزبانی از شما میهمانان گرامی است.

رستوران سرزمین موج های خروشان مشهد

رستوران سرزمین موج های خروشان مشهد

امکانات جانبی کامل و فوق‌العادۀ سرزمین موج‌های خروشان مشهد

سرزمین موجهای خروشان در راستای ساختن روزی خاطره‌انگیز برای میهمانان عزیز امکانات متنوعی را در هر دو پارک آقایان و بانوان فراهم آورده است:

پارکینگ

پارکینگ سرزمین موجهای خروشان در زمینی به مساحت ۲۰هزار متر مربع در ضلع غربی مجموعه واقع شده و دارای بیش از ۲هزار جایگاه جهت پارک همزمان ۲هزار خودرو سواری است. پارکینگ همه‌روزه از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ آماده میزبانی شما میهمانان گرامی است.

کارواش

سرزمین موجهای خروشان همچنین اقدام به راه‌اندازی کارواش در ضلع انتهایی پارکینگ کرده است. کارواش موجهای خروشان حافظ امنیت خودرو و لوازم شما بوده و بهترین خدمات شستشو را ارائه می‌کند. در حال حاضر کارواش موجهای خروشان ظرفیت پذیرش همزمان ۲۰ خودروی سواری را دارا بوده و همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ آماده ارائه خدمات است.

رستوران

سرزمین موجهای خروشان دو رستوران مجزا در دو پارک آقایان و بانوان دارد که با ارائه منوی متنوع فست‌فود، در فضایی به‌مساحت بیش از ۴هزار متر مربع، با غذاهایی با بهترین کیفیتِ پخت و مواد اولیه، آمادۀ خدمت‌رسانی به مراجعه‌کننندگان خود است. واحد بهداشت مستقر در مجموعه به‌طور مداوم در حال کنترل کیفیت و بهداشت رستوران است و سعی در ارائۀ خدماتی درخور نام بزرگ موجهای خروشان دارد. این واحد همه‌روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ آمادۀ ارائۀ خدمات است.

کافی‌شاپ

سرزمین موجهای خروشان دو کافی‌شاپ مجزا در دو پارک آقایان و بانوان دارد که با ارائۀ منوی متنوعی از نوشیدنی‌های گرم و سرد و انواع دسر با بهترین کیفیت و مواد اولیه آمادۀ خدمت‌رسانی به شما گرامیان است. واحد بهداشت مستقر در مجموعه به‌طور مداوم در حال کنترل کیفیت و بهداشت کافی‌شاپ است و تلاش می‌کند خدماتی درخور نام بزرگ موجهای خروشان ارائه داده شود. این واحد همه‌روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ آماده ارائۀ خدمات است.

مرکز خرید سرزمین موج های خروشان مشهد

مرکز خرید سرزمین موج های خروشان مشهد

مرکز خرید

مرکز خرید سرزمین موجهای خروشان یکی از بزرگترین مراکز خرید در سطح شهر مشهد بوده و دارای بیش از ۲۵۰ واحد تجاری در دو طبقه است و تمامی واحدهای تجاری طبقۀ همکف سالن اصلی فعال هست. این واحد همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ آمادۀ ارائۀ خدمات زیر است:

بانک

دستگاه‌های  ATM

فروشگاه‌های لباس

رستوران

فست‌فود

آبمیوه‌فروشی

سوپرمارکت

کافی‌شاپ رؤیایی مستر کافی (آقای قهوه)

سانس های سرزمین موج های خروشان

بانوان شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ (تمام‌وقت)

بانوان چهارشنبه تا جمعه، از ساعت ۹ تا ۲۱ (تمام‌وقت)

بانوان همه‌روزه، از ساعت ۱۵ تا ۲۱ (نیمه‌وقت)

آقایان شنبه تا سه‌شنبه، از ساعت ۱۰ تا ۲۱ (تمام‌وقت)

آقایان چهارشنبه تا جمعه، از ساعت ۹ تا ۲۱ (تمام‌وقت)

آقایان همه‌روزه، از ساعت ۱۵ تا ۲۱ (نیمه‌وقت)

بانوان باردار و یا دارای عذر شرعی از خرید بلیط و مراجعه به مجموعه خودداری فرمایند.

منظور از خردسال کودکان ۴ تا ۸ سال و قد متوسط بین ۹۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر است.

نکته: در هر تاریخی می‌توانید برای اطلاع از آخرین تغییرات سانس‌ها به صفحۀ خرید این پارک آبی در سایت پول‌تیکت مراجعه کنید و به‌صورت دقیق و آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.

سرزمین موج های خروشان مشهد

سرزمین موج های خروشان مشهد

نحوه خرید بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد

جهت خرید بلیت سرزمین موج های خروشان مشهد علاوه بر مراجعه حضوری می‌توانید با استفاده از وب‌سایت یا اپلیکیشن پول تیکت به‌سادگی و صرفاً با چند کلیک اقدام به خرید اینترنتی بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد با تخفیف ویژه پول تیکت کنید. بلیت های اینترنتی پول‌تیکت نیاز به چاپ شدن ندارند و کافی است که شمارۀ رزروی را که از طریق پیامک برایتان ارسال می‌شود، به قسمت پذیرش مجموعه ارائه کنید.

قیمت بلیت سرزمین موج های خروشان مشهد هم‌اکنون در گیشه ۲۵هزار تومان است، اما شما می‌توانید با خرید اینترنتی از سایت پول تیکت ۲۰ درصد تخفیف بگیرید و بلیت مجموعه را با مبلغ ۲۰هزار تومان تهیه کنید.

ذکر این نکته ضروری است که برای اطلاع از آخرین تغییرات سانس‌ها و قیمت بلیط و تخفیف بلیط سرزمین موج های خروشان مشهد نیز می‌توانید به صفحه خرید این پارک آبی در سایت پول‌تیکت مراجعه کنید و به‌صورت دقیق و آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.