اگر به دنبال اطلاعات کاملی در مورد پارک ساحلی آفتاب مشهد که بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان لقب دارد هستید و می خواهید با تمام امکانات آن آشنا شوید، تصاویر مجازی این پارک آبی را ببنید و به آدرس، نحوه دسترسی و خرید بلیت، قیمت بلیت، مشخصات و قوانین استفاده از آن دست پیدا کنید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش پول تیکت؛ مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد را باید در کنار سایر پارک های آبی و جاذبه های شهر مشهد، به عنوان یکی از محبوب ترین مجموعه های آبی ایران معرفی کرد. پارک ساحلی آفتاب مشهد که به گفته مسئولان آن بزرگترین پارک آبی طبقاتی جهان است، در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰۰ متر مربع در تابستان سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. این مجموعه ی ۷ طبقه از لحاظ زیربنا و تعداد طبقات نام خود را به عنوان بزرگترین پارک آبی طبقاتی دنیا مطرح کرده و همچنین دارای متنوعترین و منحصربفردترین امکانات و خدمات است و حضور و استفاده از آن بدون تردید می تواند یک تجربه جذاب و جدید را برای علاقمندان تفریحات آبی رقم بزند.

معرفی پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد

آدرس و راه های دسترسی به پارک ساحلی آفتاب مشهد:

پارک ساحلی آفتاب مشهد در بلوار خیام شمالی، میدان بهارستان، جنب الماس شرق واقع شده است.

این مجموعه در واقع به عنوان یکی از بزرگترین پارک آبی های طبقاتی در جهان محسوب می شود که نمونه مشابه داخلی ندارد و از این جهت می تواند تجربه جالب و منحصر به فردی را برای مراجعه کنندگان خود رقم بزند.

پذیرش همزمان آقایان و خانم ها در دو قسمت مجزا در پارک ساحلی آفتاب مشهد نیز باعث شده تا این پارک آبی هیجان انگیز طبقاتی از این نظر نیز سرآمد باشد. البته امکانات پارک ساحلی آفتاب مشهد در دو بخش بانوان و آقایان یکسان نیست و بسته به ویژگی های جنسیتی هر بخش تلاش شده تا امکاناتی متناسب با ویژگی های فیزیکی آن جنسیت بیشتر مورد استفاده قراره بگیرد. همچنین گفتنی است که امکانات هیجان انگیز منحصر به پارک آبی در بخش آقایان به مراتب بیشتر از قسمت بانوان است.

 برای حضور در این مجموعه میتوان از راه های دسترسی مختلفی استفاده کرد که یکی از این مسیرها از طریق مترو در ایستگاه سه راه خیام مشهد است. در واقع پس از ورود به مترو مشهد باید در ایستگاه سه راه خیام از مترو پیاده شوید و به ابتدای بلوار خیام مراجعه کنید و در اینجا میتوانید به راحتی با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی که به سمت منطقه گردشگری سپاد میروند خود را به پارک ساحلی آفتاب برسانید.

مجموعه تفریحی پارک ساحلی آفتاب 9203 همگردی

نگاهی به امکانات مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد:

– سه استخر مجزا برای آقایان، بانوان و استخر VIP

امکانات استخر VIP شامل: ایستگاه رایگان مشاوره ورزش در آب با اساتید مجرب تربیت بدنی که تلاش می کند ارائه دهنده بهترین خدمات در جهت سلامت و بهبود کیفیت شادابی و زندگی روزانه مراجعه کنندگان خود باشد. استخر، سونا بخار و خشک، جکوزی، سالن بدنسازی، چای خانه سنتی، استخر نمک دریایی، غار نمک، حمام سنتی وامکانات جانبی از قبیل ماساژ، فست فود و کافی شاپ …. است.

– مجموعه پارک آبی با چشم اندازی از غار عظیم سنگی با بازی های آبی از قبیل: سرسره سرعت (به ارتفاع ۱۸متر)، سرسره آهسته (به ارتفاع ۱۵ متر)، سرسره پیچ (به ارتفاع ۱۸متر)، سرسره دوقلو (به ارتفاع ۱۸متر)، چاله فضایی (به ارتفاع ۱۷ متر) استخر موج (به طول ۳۵ متر )، رودخانه ای با طول ۱۷۰ متر و دو تونل سنگی، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود و آبشاری خروشان با بیش از ۱۸ متر ارتفاع

عکس غواصی پارک ساحلی آفتاب مشهد

غواصی پارک ساحلی آفتاب مشهد

– برای اولین بار در ایران، استخر شنا مخصوص غواصی (به عمق ۱۲ متر) با نمایی طبیعی که یادآور مناظر زیبای زیر اقیانوس است.

– استخر نمک اسپوتا با خواص درمانی و لایه برداری پوست (برای اولین بار در خاورمیانه)

– سونای ماسه که در تمام سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده است (برای اولین بار در خاورمیانه)

– حمام آفتاب بصورت مجموعه ای بر روی بام هتل

– امکانات بدنسازی، ایروبیک، یوگا، هیدروتراپی، آروماتراپی و ماساژ

پارک ساحلی آفتاب مشهد بانوان

استخر بانوان پارک ساحلی آفتاب مشهد

نگاهی به امکانات اختصاصی مخصوص بانوان در پارک ساحلی آفتاب مشهد:

بخش بانوان با امکانات مدرن یکی از بهترین قسمت های مجموعه پارک ساحلی آفتاب است که دارای مرکز تخصصی و بهداشت و سلامت پوست بانوان، استخر استاندارد به طول ۲۵ متر که به صورت سازه آبی در دو طبقه احداث گردیده و مجهز به پیشرفته ترین سیستم تسویه و گند زدائی(OZONE) می باشد که این عمل مهم ترین عامل در از بین بردن قارچ، باکتری و سایر آلودگی های استخر است.

همچنین سرسره پیچ و تونلی (به ارتفاع ۹ متر و طول ۹۰ متر)، سرسره u و همچنین دو باب سونای خشک و مجهز به نور درمانی و رایحه درمانی، جکوزی با نازل های متعدد جهت التیام دردهای عضلانی و مفصلی، سونای بخار به همراه نمک های دریایی که برای اولین بار در ایران، جهت غنی سازی پوست از مواد معدنی ایجاد شده است،از امتیازات این بخش است.

حمام اسپوتا که با استفاده از نمک دریایی اسپوتا که دارای خاصیت لایه برداری می باشد جهت شفافیت و رفع زبری و خشکی پوست مفید می باشد، سونای ماسه که در تمای سال برای التیام بخشیدن به دردهای عضلانی و مفصلی مورد استفاده خواهد بود، به همراه سالن بدنسازی پیشرفته، سالن ماساژ (ریلکسی، ورزشی، صورت) سالن یوگا با اساتید مجرب، کلاسهای ایروبیک و آب درمانی، اتاق نگهداری موقت کودکان و فست فود و کافی شاپ بخشی دیگر از امکانات این مجموعه می باشد.

اتاق نمک پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی مشهد اتاق نمک

نگاهی به امکانات اختصاصی مخصوص آقایان در پارک ساحلی آفتاب مشهد:

با ساختاری متفاوت و اوج معماری اسلامی ایرانی نبوغ و ابتکار را به نمایش گذاشته است. این مجموعه شامل استخر استاندارد (جهت برگزاری مسابقات)، سونای خشک، سونا ی بخار، جکوزی، ماساژ و پارک آبی مهیج با امکاناتی مانند استخر موج، رودخانه خروشان، سرسره چاله فضایی، سرسره سرعت و آهسته، سرسره پیچ و دوقلو، سرسره سقوط آزاد به ارتفاع ۲۰ متر، سرسرهای بازی کودکان، چشمه جوشان آب که از دل سنگهای غار می تراود، استخر مخصوص غواصی با نمای طبیعی جهت استفاده تفریحی و آموزشی و قسمت های متنوع و جذاب دیگر می باشد.

در این پارک آبی بخش آقایان به لحاظ امکانات هیجان انگیز مربوط به یک پارک آبی، به مراتب کاملتر از بخش بانوان است.

پارک ساحلی مشهد بدنسازی

سالن بدنسازی پارک ساحلی آفتاب مشهد

امکانات سالن بدنسازی پارک ساحلی آفتاب مشهد:

سالنهای بدنسازی پارک ساحلی آفتاب یکی از مجهزترین و مدرنترین دستگاههای بدنسازی را داراست. برخی از این دستگاهها به شرح ذیل می باشد:

تردمیل موتوردار ۳ اسب، دوچرخه ثابت مغناطیسی، دوچرخه ثابت فلکسی فیت، دوچرخه ثابت برقی، دوچرخه ثابت نشسته فلکسی فیت ،استپر ، اسکی فضایی ،ایرواکر،کش نرمش، نیمکت بدنساز ، آب کینگ، ایرواکر، دستگاه بدنسازی زیر بغل سیم کش، دستگاه بدنسازی جلو پا، دستگاه بدنسازی ۲۱ کاره فلکسی فیت ،دستگاه بدنسازی پرس سینه، نیمکت وزنه برداری، الپتیکال، استپ، سیم کش، دستگاه کرانچ شکم و … می باشد که تمامی این دستگاهها یکی از معروفترین دستگاههای روز دنیا می باشدکه همزمان با تمرین کالری مصرف شده و ضربان قلب ورزشکار را دراختیار او قرارمی دهد. علاوه بر این موضوع این دستگاهها قابلیت تنظیم به گونه های اینتروال، چربی سوز، تقویت قلب، وزن کم کردن و دستی را نیز دارد. این سالن بدنسازی مشرف به استخر بوده که نمای زیبایی را برای آرامش میهمانان گرامی فراهم کرده است. استفاده از مربیان بین المللی در این سالن یکی دیگر از مزایای آن به حساب می آید که به صورت کاملا علمی و عملی باعث نزدیک شدن به هدف ورزشکار خواهد شد.

نگهداری کودک پارک ساحلی آفتاب مشهد

مهد کودک پارک ساحلی آفتاب مشهد

نحوه نگهداری کودکان در پارک ساحلی آفتاب مشهد:

برای رفاه حال مادران در یک اقدام بی نظیر، سالن نگهداری از کودکان خردسال دختر، آسایش و آرامش خاطر آنان را فراهم آورده است.
شرایط نگه داری:
حداقل سن نوزادان برای نگه داری در اتاق نگهداری کودک شش ماه می باشد.
دختران خردسال زیرقد ۹۰ سانتی متر به قسمت اتاق نگهداری کودک منتقل می شوند
و همچنین نوزادان پسر نیز حداکثر تا سن یک سال در قسمت اتاق نگهداری کودک پذیرش می شوند.

قسمت کودکان پارک ساحلی آفتاب مشهد

بخش کودکان پارک ساحلی مشهد

تمهیدات بهداشتی و گواهی نامه استاندار پارک ساحلی آفتاب مشهد:

از جمله ویژگیهای منحصر به فرد پارک ساحلی آفتاب مشهد پیاده سازی تکنولوژی ازن در این مجموعه می باشد. این مجموعه با مجهزترین و مدرن سیستم های تاسیسات و سیستم به روز تصفیه آب ازن و به خصوص سیستم آنالیز جهت کنترل دیجیتال کلر PH با بیش از ۲۲ عدد منبع تصفیه شنی که هریک از استخر ها و برکه های آبی را یه صورت جداگانه پوشش می دهد،که با خلق لحظاتی به یاد ماندنی،خاطرات را ماندگار می نماید.

پارک ساحلی آفتاب تحت نظارت شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بوده و مطابق با استاندارد ملی ISIRI14238-1&2 و به استناد دستور العمل ۲۱۸/۴۴/د دارای گواهی نامه تأیید صلاحیت استاندارد به شماره ۲۹۸/IAS می باشد.

دکتر ماهی پارک ساحلی مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد دکترماهی

پارک ساحلی آفتاب با در نظر گرفتن دستورالعمل ها و رویه های بسیار موثر در حفظ بهداشت محیط، امکانات و آب مجموعه همواره در میان مشتریان گرانقدر به عنوان یکی از بهداشتی ترین مجموعه های آبی در سطح ملی شناخته شده است. آزمایشگاه و واحد کنترل کیفی پارک ساحلی آفتاب مجهز به مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات آزمایشگاهی و با بهره گیری از متخصصان امور آزمایشگاهی کیفیت یکنواخت آب خود را تضمین می کند این واحد با داشتن پرسنل مجرب و متخصص وبا گذراندن دوره های تخصصی به عنوان یک واحد پشتیبانی در این مجموعه فعالیت می نماید و به واسطه ارتباط با دانش و تکنولوژی روز دنیا امکان ارائه فرمولهای جدیدی را دارا می باشند.

پارک ساحلی آفتاب مشهد حمام آفتاب

حمام آفتاب پارک ساحلی آفتاب مشهد

سانس های مجموعه پارک ساحلی آفتاب مشهد :

آقایان صبح (۹ الی ۲۳) و عصر (۱۶ الی ۲۳)

بانوان صبح (۹ الی ۲۳)

توجه: قسمت بانوان خردسالان از ۶ ماه به بالاپذیرش میشوند و پذیرش افراد زیر ۱۸ سال بدون همراه بالای ۱۸ سال مقدور نمیباشد.

نکته: برای اطلاع لحظه ای و دقیق از سانس ها و کلیه تغییراتی که ممکن است اعمال شود می توانید به صفحه خرید پارک ساحلی آفتاب مشهد در پول تیکت مرجعه کنید و به صورت دقیق از تمامی تغییراتی که ممکن است اعمال شود، مطلع شوید.

اتاق ماساژ پارک ساحلی آفتاب مشهد

پارک ساحلی آفتاب مشهد اتاق ماساژ

نحوه خرید اینترنتی بلیت پارک ساحلی آفتاب مشهد:

جهت تهیه بلیط پارک ساحلی آفتاب مشهد علاوه بر مراجعه حضوری می توانید با استفاده از وب سایت یا اپلیکیشن پول تیکت به سادگی و صرفا با چند کلیک اقدام به خرید اینترنتی بلیت مجموعه پارک ساحلی آفتاب نمایید. بلیت های اینترنتی پول تیکت نیاز به چاپ شدن ندارند و تنها ارائه کد رزرو که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود به مسئولان مجموعه کفایت می کند.

توجه: قیمت پرداخت شده برای بلیت فقط برای استفاده از پارک آبی می باشد و برای استفاده از امکانات دیگر باید به مجموعه هزینه جداگانه پرداخت شود. جهت خرید اینترنتی بلیت اینجا کلیک کنید.

پارک آبی مشهد