استخر امیر آمل

مازندران، شهر آمل، میدان هزارسنگر ، کیلومتر ۲ جاده آمل به بابل ، مرکز سرگرمی تفریحی امیر
۴.۶ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
تغییر کاربری دادند
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

مرکز تفریحی و سرگرمی امیر در شهر آمل اولین زمین تنیس در شهر آمل مازندران است. در این مجموعه بی نظیر استخر امیر آمل قرار دارد. آمل یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور ایران و قطب صنعت و صادرات کشور است که به عنوان پایتخت برنج ایران شناخته شده است.

امکانات استخر امیر آمل مازندران : استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام ترکی، اتاق ماساژ، حوضچه آب سرد، کلاس آموزش شنا خصوصی و عمومی، جای پارک آسان، رختکن، بوفه، سیستم تهویه مطلوب، کارتخوان می توان اشاره کرد. این امکانات را با خرید بلیط استخر مروارید تهران نیز می‌توانید تجربه کنید.

دلایل بسیاری برای رفتن به استخر وجود دارد، اول از اینکه برای سلامتی قلب و عروق مفید است و استرس و فشارهای عصبی را پایین می آورد. 

مجتمع سرگرمی تفریحی امیر آمل مازندران همانند استخر یادگار تهران با فضاسازی و محیطی مناسب برای خانواه ها همراه با کلاسهای ورزشی و دیگر امکانات مکانی برای گذراندن اوقات فراغت خانواده ها فراهم گشته و این مکان مجهز به استخر سرپوشیده، زمین تنیس و تالار پذیرایی است و با امید اینکه اوقات خوشی را برای شما رقم بزنند فعالیت دارند.

محیط بهداشتی و آب تمیز استخر بی نظیر امیر آمل مخاطب بانوان و آقایان است چنانچه قصد رفتن به این استخر را دارید در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و نکته قابل توجه بدون نیاز به پرینت فقط به یک روز عالی در کنار دوستان و خانواده بیاندیشید.

قصد یک تفریح و سرگرمی درست و حسابی را دارید؟ پیشنهاد ما برای شما خرید بلیط استخر مرحوم آرش اصغری (تپه نارنج باغ) نکا است.

آدرس استخر امیر آمل مازندران : میدان هزارسنگر - کیلومتر 2 جاده آمل به بابل - مرکز سرگرمی تفریحی امیر

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر امیر آمل، تخفیف های ویژه استخر امیر آمل، کارت تخفیف استخر امیر آمل، بلیط زنانه استخر امیر آمل، آدرس استخر امیر آمل، بلیط کودکان استخر امیر آمل، بلیط آقایان استخر امیر آمل، عکس استخر امیر آمل، ویدیوی استخر امیر آمل، قیمت بلیط استخر امیر آمل، تخفیف بلیط استخر امیر آمل هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر آمل باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه استخر کودکان استخر کودکان بوفه بوفه

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۶
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر امیر آمل 0 5 4.6
امیررضا مقدس ۱۳۹۷/۰۶/۲۲

بهترین استخر در آمل
کیفیت اب و تمیزی اب خیلی خوبه

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم