مرکز تخصصی ماساژ آرومانا تهران

تهران، شهر تهران، شهرک اکباتان، بلوار شهید نفیسی، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان آرمان، طبقه ۲، واحد ۷

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

یکی از بهترین مراکز ماساژ در سطح تهران که در محدوده اکباتان واقع شده مرکز ماساژ آرومانا می باشد این مرکز بی نظیر با محیط بهداشتی و بهترین خدمات ماساژ روز دنیا با کادری حرفه ای و مجرب توسط کارشناس حرفه ای فیزیولوژی در ایران، ماساژورهای ایرانی و تایلندی ویژه بانوان آموزش آناتومی و فیزیولوژی ماساژ به صورت خصوصی آموزش سبک سوئدی و آروماتراپی آماده ارائه خدمات به شما سروران عزیز است.

مجموعه ماساژ آرومانا با فضای تخصصی ماساژ بزرگترین و لوکس ترین سالن ماساژ در ایران می باشد. کلیه روغن ها و موادمصرفی گیاهی تایلندی می باشند.

انواع ماساژهایی که در مجموعه ماساژ لاغری- ریلکسی سوئدی و اسپا آرومانا تهران  شامل: 

  • کلیه خدمات ماساژ ریلکسی و درمانی
  • (سوئدی، آروماتراپی، سنگ داغ، رفلکسوژی)
  • خدمات ماساژ لاغری و فرم دهی بدن با استفاده از دستگاه
  • خدمات پاکسازی، جوانسازی و فشیال پوست توسط بهترین برند ها و دستگاه ها
  • هیدرودرم، میکرودرم، اسکوم تراپی، های فر کوئنسی
  • المنت تراپی، سرم تراپی و ویتامینه موها
  • مدت ماساژ ۴۵ دقیقه
  • ماساژ زیبایی صورت همراه با بخور و یک ماسک 

برخی از فواید ماساژ در مرکز لوکس و لاکچری آرومانا اکباتان به طوری است که به جرأت می‌توان آن را معجزه نامید. به طور کلی ماساژ به حرکات منظم، مرتب و اصولی روی لایه‌های سطحی و عمیق و بافت‌های بدن جهت تأثیر بر سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل، عروق، تاندون‌ها و رباط‌ها به منظور افزایش عملکرد، ترویج آرامش و کمک در روند درمان یک بیماری خاص، اضطراب، اختلالات گوارشی، فیبرومیالژیا، صدمات بافتی، دردهای گیجگاهی به کار می‌رود. اگر به دنبال خدمات ماساژ دیگری هستید، مرکز اسپا و ماساژ ریلکسی مهر تهران انواع خدمات ماساژ در تهران را ارائه می‌کند.

آدرس مرکز ماساژ لاغری- ریلکسی سوئدی و اسپا آرومانا تهران: شهرک اکباتان- بلوار شهید نفیسی- جنب بانک پاسارگاد- ساختمان آرمان- طبقه 2- واحد 7

پس اگر به دنبال برگ تخفیف مرکز ماساژ آرومانا تهران، تخفیفان های ویژه مرکز ماساژ آرومانا تهران، کارت تخفیف مرکز ماساژ آرومانا تهران ، بلیط زنانه مرکز ماساژ آرومانا تهران، آدرس مرکز ماساژ آرومانا تهران، عکس مرکز ماساژ آرومانا تهران، ویدیوی مرکز ماساژ آرومانا تهران، قیمت بلیط مرکز ماساژ آرومانا تهران، تخفیف بلیط مرکز ماساژ آرومانا تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین مرکز ماساژ در منطقه اکباتان تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

 


مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه