اگر دوست دارید اطلاعات کاملی در مورد پارک آبی اُپارک (اوپارک) تهران داشته باشید و به طور کامل با امکانات، قوانین، آدرس، نحوه خرید و قیمت بلیت این مجموعه هیجان‌انگیز آشنا شوید و عکس ها و ویدیوی مدرن‌ترین پارک آبی سرپوشیده ایران و خاورمیانه را ببینید، این مطلب را از دست ندهید

اُپارک (opark) به‌عنوان لوکس ترین پارک آبی سرپوشیده ایران و خاورمیانه، فعالیت خود را از بهار ۱۳۹۶ با هدف ارائۀ خدمات خاص پارک آبی در سطح استانداردهای بین‌المللی و فراهم کردن مکانی ایمن و شاد برای سپری کردن اوقات فراغت و ایجاد تجربه‌ای متفاوت، هیجان‌انگیز و ماندگار آغاز کرد.

۵۵هزار متر مربع زیربنا با طراحی مدرن، حدود ۳هزار کمد جهت استفادۀ میهمانان، ۱۴ عدد سرسرۀ مهیج ویژۀ بزرگسالان، مجموعۀ الوپیا (جزیرۀ کودکان)، استخر موج سونامی، رودخانۀ خروشان که توسط شرکت وایت‌واتر (White Water) کانادا اختصاصاً برای مجموعه اُپارک طراحی و اجرا شده، از جمله امکانات جالب و هیجان‌انگیز این پارک آبی ایرانی هستند. اپارک با افتخار این امکان را برای عاشقان آب و هیجان فراهم کرده تا یک تجربۀ بی‌نظیر را در این مجموعه آبی لوکس و باکیفیت ایرانی برای آن‌ها فراهم کند.

در این ویدیو می توانید پارک آبی اُپارک (اوپارک) تهران را از زوایای مختلف آن ببینید و با لوکس ترین پارک آبی سرپوشیده ایران و خاورمیانه بهتر آشنا شوید.

امکانات و وسایل پارک آبی اپارک تهران

در مجموعۀ پارک آبی اُپارک تهران (Opark) از امکانات متنوع و سرسره‌های جالب و هیجان‌انگیزی استفاده شده تا یک تجربۀ جذاب برای علاقه‌مندان به ورزش، هیجان و سلامتی رقم بخورد. در ادامه می‌توانید با تمامی امکانات اُپارک آشنا شوید.

سرسره گوگولیا

این قسمت برای خردسالان زیر ۶ سال طراحی شده است. استفاده از سرسره‌های این بخش دوستی عمیقی را بین خردسالان عزیز و آب ایجاد خواهد کرد. تعبیۀ دو سرسره که امکان استفادۀ خردسالان به همراه والدینشان را میسر می‌کند، وجه تمایز کودکان و خردسالان در اُپارک است.

جزیره الوپیا

این قسمت برای کودکان و نوجوانان تا رده سنی ۱۶ سال طراحی شده است. جزیره الوپیا با بهره‌گیری از به‌روزترین استانداردهای بین‌المللی، محیطی امن و شاد را برای کودکان ایجاد کرده است. لذت همهمۀ شاد کودکانه و تجربه‌ای کم‌نظیر، کودکان و والدین را به استفادۀ مجدد از اُپارک ترغیب می‌کند.

سرسره اوپارک

سرسره پارک آبی اوپارک

سرسره ابیس

احساس غوطه‌ور شدن در کنار دوستان در دهانۀ ١٨٫۵ متری بزرگترین سرسره داخل سالن سرپوشیده تجربه‌ای است که تنها در اُپارک امکان‌پذیر است. طراحی جذاب و رعایت کلیه استانداردهای روز دنیا سرسره ابیس را بسیار متمایز ساخته و وسوسه‌انگیز ساخته است.

سرسره اپارک

سرسره اُپارک تهران

سقوط آزاد آکوالوپ

سقوط آزاد با سرعت ١۵ متر بر ثانیه و چرخش ٣۶٠ درجه‌ای در بلندترین و هیجان‌انگیزترین سرسره در بین پارک‌های آبی سرپوشیده دنیا را در اُپارک تجربه کنید. این سرسره برای بیماران قلبی و عروقی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

سرسره بومرنگ اوپارک

سرسره اوپارک

سرسره بومرنگ

هیجان اوج گرفتن تا ارتفاع ٢٠متری در گروه‌های ٣ تا ۴نفره، تجربه‌ای به یاد ماندنی را به همراه دارد که تا مدت‌ها در یادها باقی خواهد ماند. طراحی مدرن و خاص جهت اُپارک توسط شرکت وایت‌واتر (White Water) کانادا، سرسرۀ بومرنگ اُپارک را منحصربه‌فرد کرده است.

سرسره اورنچ اوپارک

سرسره اوپارک

سرسره روباز اُپیچ

حرکت مارپیچ در سرسره روباز اُپیچ به‌همراه یکی از دوستان و تماشای مناظر اُپارک از ارتفاع حدود ۲۰متری، احساسی متفاوت برایتان ایجاد خواهد کرد.

سرسره اُرنگ

حرکت در میان رنگین‌کمان‌های سرسره اُرنگ به همراه دوستانتان، احساس تازگی بی‌حدی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

سرسره اوپارک

سرسره اوپارک

سرسره گردالوپ

حرکت سریع در پیچ‌های تند و تیز این سرسره در کنار دوستان، شما را به استفادۀ چندین‌باره از گردالوپ تشویق خواهد کرد و احساس معلق بودن تا مدت‌ها در ذهنتان خواهد ماند.

سرسره اپارک

رالی شیب اوپارک

رالی شیب

تجربه یک مسابقۀ واقعی و شیرجه زدن با سر و لذت نامحدود را به همراه دوستانتان و در رقابتی شش‌نفره در بزرگترین راید رالی پارک‌های آبی سرپوشیده خاورمیانه در اوپارک تجربه کنید.

سرسره پارک آبی اُپارک

پارک آبی اوپارک تهران

سقوط آزاد اَبرشیب

لمس احساس سقوط همچون یک قطره را در میان آبشار و لذت آن در هفت ثانیه تجربه کنید. این وسیله برای بالا بردن هیجان شما ساخته شده است.

سرسره تونلی

استفاده از طولانی‌ترین سرسره تونلی در بین پارک‌های آبی سرپوشیده خاورمیانه، لحظاتی هیجان‌انگیز را برای شما به همراه خواهد داشت.

استخر موج اوپارک

استخر موج

استخر موج

استخر موج اُپارک تنها استخر سونامی استانداردی است که موج‌هایی به ارتفاع بیش از ۱٫۲ متر را ایجاد می‌کند. این استخر موج به‌نحوی طراحی شده است که تجربۀ هیجان‌انگیز موج در دریای خروشان را در محیطی ایمن ایجاد کرده است.

 رودخانه خروشان

حرکت به‌صورت شناور و دیدن مناظر پارک از زوایای دیگر در حین تلاطم رودخانه و گذر از تونل و پرده آب، احساسی متفاوت را ایجاد خواهد کرد. به‌ندرت کسی به یک بار سواری در رودخانۀ خروشان رضایت خواهد داد.

جکوزی

مجموعه اپارک دارای یک جکوزی جذاب و آرامش‌بخش هم هست.

رستوران و فست فود اوپارک

فست فود پارک آبی اُپارک تهران

دیگر امکانات مجموعه اُپارک تهران

  • رستوران، کافی‌شاپ، آب‌میوه و بستنی، فود کورت، ساندویچ و سالاد بار
  • نمازخانه
  • محل تعویض و مراقبت از کودک
  • سرویس بهداشتی
  • کمک‌های اولیه
  • خروج اضطراری
  • طراحی، ساخت و نصب سرسره‌ها توسط شرکت وایت‌واتر (White Water) کانادا
  • تصفیۀ آب تا ۴ برابر استانداردهای جهانی جهت زلالیت بیشتر آب
  • سیستم هوشمند میکروب‌زدایی آب، بالاتر از استانداردهای جهانی
  • آزمایشگاه کنترل کیفیت آب

سانس های مجموعه اُپارک تهران

سانس بانوان پارک آبی اُپارک تهران: شنبه و دوشنبه، از ساعت ۹ تا ۲۲. چهارشنبه و پنجشنبه، از ساعت ۸ تا ۱۵:۳۰.

سانس آقایان پارک آبی اُپارک تهران: یکشنبه و سه‌شنبه، از ساعت ۹ تا ۲۲. چهارشنبه و پنجشنبه، از ساعت ۱۷ تا ۲۴. جمعه، از ساعت ۱۰ تا ۲۳.

عکس سرسره اوپارک

سرسره پارک آبی اپارک تهران

قوانین و مقررات استفاده از اُپارک تهران

برای نظم بیشتر در مجموعه اپارک قوانینی وضع شده است که در بخش زیر به آنها می‌پردازیم:

  • استفاده از مایو در اُپارک الزامی است چراکه زیپ، الیاف زبر و… می‌تواند موجب خراش افتادن روی سرسره‌ها شود.
  • بهای بلیت کودکان و بزرگسالان در مجموعه اُپارک متفاوت است. کودکان بایستی دارای شرط قدی زیر ۱۱۰ سانتی‌متر باشند.
  • استفاده از برخی سرسره‌ها برای کودکان ممنوع بوده و تشخیص این امر با اپراتور سرسره‌هاست.
  • کودکان زیر ۱۲ سال باید توسط بزرگ‌تر بالای ۱۸ سال همراهی شوند.
  • صندوق امانات محل قرار دادن اشیاء قیمتی شماست. لطفاً اشیاء باارزشتان را به صندوق امانات بسپارید و رسید دریافت کنید. در غیر این صورت، اُپارک مسئولیتی در قبال گم و یا خراب شدن این گونه اشیا بر عهده ندارد.
  • برای برخی بازی‌ها، استفاده از هرگونه لنز و عینک ممنوع است.
  • مدیریت پارک حق دارد از هرگونه عکاسی و فیلمبرداری در پارک جلوگیری و ابزارهای نامناسب را ضبط کند.
  • ورود افرادی که مشروبات الکلی و مواد مخدر یا روان‌گردان مصرف کرده‌اند به پارک ممنوع است.
  • اشخاصی که قوانین پارک را نقض می‌کنند، برای دیگر مهمانان ایجاد مزاحمت و یا خطر می‌کنند. ازاین‌رو، مدیر پارک این اجازه را دارد که به تشخیص خود عذر خاطیان را بخواهد.
  • معرفی لیست استخرهای شمال تهران را از طریق لینک درج شده مشاهده کنید.

آدرس پارک آبی اپارک تهران

اپارک در تهران، به‌سمت کرج، بعد از بزرگراه آزادگان، بلوار کوهک (شهید پوری) انتهای خیابان شمیم واقع شده است.

ساده ترین راه دسترسی به پارک آبی اُپارک تهران استفاده از آزادراه تهران-کرج، واقع در حاشیۀ جنوبی پارک چیتگر است. همچنین از طریق مسیرهای فرعی منشعب‌شده از بزرگراه همت یا با استفاده از خط ۵ متروی تهران (خط تهران-کرج) و دو ایستگاه آن به نام‌های ایران‌خودرو و چیتگر نیز می‌توان خود را به این پارک آبی رساند. ایستگاه مترو چیتگر مقابل درب شمارهٔ ۱ و ایستگاه مترو ایران‌خودرو مقابل درب‌های ۵ و ۷ پارک آبی اوپارک تهران قرار دارد. می‌توانید خرید بلیط پارک آبی افق هلان تهران را نیز در پول تیکت به انجام برسانید.

نحوه خرید بلیط اینترنتی پارک آبی اُپارک تهران

برای خرید بلیت پارک آبی اُپارک تهران، غیر از مراجعه حضوری و خرید از گیشه، می‌توانید با مراجعه به صفحۀ پارک آبی اُپارک تهران در وب سایت پول‌تیکت نسبت به خرید اینترنتی بلیت این مجموعه با تخفیف ویژه و به‌صورت اینترنتی اقدام کنید. بلیت های اینترنتی پول تیکت نیاز به چاپ و پرینت ندارند و کافی است که هنگام مراجعه به مجموعه، کد بلیت خریداری شده را که از طریق پیامک برای شما ارسال می‌شود، به بخش پذیرش مجموعه نشان دهید و برای ساختن یک روز فوق‌العاده و پرهیجان وارد پارک آبی مدرن و جذاب اُپارک تهران شوید.

جهت تهیه بلیط های اینترنتی پول‌تیکت نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجه اضافی نیست و حتی می‌توانید بلیت خود را با تخفیف ویژه نسبت به قیمت گیشه تهیه کنید. همچنین چنانچه به هر دلیلی بعد از خرید، امکان استفاده از آن را پیدا نکردید می‌توانید بلیت خود را از طریق سایت یا اپلیکیشن پول‌تیکت کنسل کرده و وجه پرداختی‌تان را دریافت کنید.

نکته: جهت دسترسی سریع به سانس های پارک آبی اپارک تهران و همچنین اطلاع از آخرین قیمت و تخفیف اپارک به صفحه خرید این مجموعه وارد شده و به صورت آنلاین از آخرین تغییرات مطلع شوید.