تماس با پول تیکت

کاربر گرامی، پول‌ تیکت (شرکت فناوران نیک اندیشه پایه مهر) مشتاقانه منتظر ارسال نظرات و انتقادات شما است. لطفا در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از تکمیل فرم تماس با ما، ارسال ایمیل و یا تماس با پشتیبان های پول تیکت، بخش سؤالات متداول را بررسی کنید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

فرم تماس
ورود به پول‌تیکت

برای تکمیل درخواست خود لطفا وارد شوید

ورود
ورود به پول‌تیکت

برای تکمیل درخواست خود لطفا وارد شوید

ورود

سوالات متداول پر تکرار

برای مشاهده مراحل گام به گام استفاده از پول تیکت و خرید اینترنتی بلیت استخر و پارک آبی مورد نظر خود اینجا ( راهنمای استفاده از پول تیکت) کلیک کنید.

پول تیکت اولین سامانه رسمی فروش اینترنتی بلیت مجموعه های آبی ایران است که فعالیت خود را از سال 94 آغاز کرده است. این سامانه نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را کسب کرده و دارای کلیه مجوزهای لازم برای فعالیت در حوزه فروش و رزرو آنلاین بلیت استخر ها و مجموعه های آبی می‌باشد.

هم اکنون امکان نصب اپلیکیشن اندروید و آی او اس پول تیکت وجود دارد  برای نصب اپلیکیشن اندروید پول تیکت به صفحه دانلود اپلیکیشن خرید بلیط استخر و پارک آبی  پول تیکت کلیک کنید.

ابتدا وارد وب سایت شوید و سپس از منوی بالا (سمت راست) سایت بر روی گزینه پروفایل کلیک نمایید و اطلاعات کاربری خود را ویرایش کنید.

پس از اینکه مراحل خرید بلیت را طی و مبلغ نهایی را پرداخت کردید، پیامک و ایمیلی حاوی کد رزرو شما از سوی پول تیکت برایتان ارسال می‌شود و این نشاندهنده موفقیت آمیز بودن خرید شماست.

خیر. تنها ارائه کد رزرو به مسئول استخر کفایت می کند و نیازی به چاپ بلیت نیست.

بله شما می‌توانید پس از ورود به حساب کاربریتان، به پروفایل خود مراجعه کرده و در قسمت تاریخچه خرید، رزرو خود را کنسل نمایید.

پول تیکت ، را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

اطلاعات تماس

آدرس دفتر مرکزی :

مشهد، خیابان چمران، چمران ۹، پلاک ۲۹، ساختمان نشان، طبقه ۵، واحد ۵۰۲

ساعت کار پشتیبانی :

ساعات کار پشتیبانی همه روزه ۹ الی ۲۲

پشتیبانی : ۰۲۱-۹۱۰۱۸۷۵۷
پشتیبانی : ۰۲۱-۹۱۰۱۲۶۹۰
کد پستی : ۹۱۳۷۶۷۴۷۷۶
پست الکترونیکی : info@poolticket.org