اگر به دنبال اطلاعات کاملی در مورد پارک آبی ایرانیان مشهد هستید و می خواهید با امکانات آن آشنا شوید، تصاویر مجازی این پارک آبی را ببنید و به آدرس، نحوه دسترسی و خرید بلیت، سانس ها و قیمت بلیت، همه ی ویژگی ها و مشخصات آن دست پیدا کنید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش مجله پول تیکت؛ حتما اطلاع دارید که شهر پر جاذبه و توریستی مشهد به لحاظ دارا بودن پارک های آبی بزرگ، مهیج و با کیفیت در ایران سرآمد است و یکی از پارک های آبی معروف این شهر، پارک آبی ایرانیان مشهد است.

پارک آبی ایرانیان مشهد مجموعه ای فوق العاده به وسعت ۱۴ زمین فوتبال است و سازندگان آن تلاش کرده اند با استفاده از بازی های متفاوت و مهیج در این مجموعه وجه تمایزی با سایر پارک های آبی ایجاد کرده و تجربه خوبی را برای مراجعه کنندگان خود رقم بزنند.

پارک آبی ایرانیان در شرایطی ساخته شده که شرکت کانادایی White Water Park، به عنوان بزرگترین طراح پارک های آبی دنیا در سمت مشاور این مجموعه و پارک آبیِ SIAM PARK در اسپانیا نیز الگوی آن بوده است.

موج سواری پارک آبی ایرانیان مشهد

موج سواری پارک آبی ایرانیان مشهد

این پارک داری بازی های متنوع نسبت به پارک های آبی دیگر مشهد و ایران می باشد. از جمله بازی های مانند رودخانه خروشان و اسکی رو آب میتوان اشاره کرد.

در این پارک هیجان موج سواری با تخته را در استخر موجی به بزرگی یک زمین فوتبال، با موج‌هایی به ارتفاع ۵/۳ متر تجربه خواهید کرد که یکی از جاذبه های جالب این پارک آبی استفاده از پستی و بلندی های طبیعی کوهپایه به عنوان ابزاری برای خلق سرسره ها و تونل های پیچیده متعدد بوده است که بافت طبیعی این پارک باعث می شود که مراجعه کنندگان یک تجربه واقعی را پشت سربگذارند.

پارک آبیِ ایرانیان دو بخش وسیع و مجزا برای آقایان و بانوان دارد که در زمستان نیز قابل استفاده هستند و علاقمندان آن می توانند به صورت خانوادگی نیز به آن مراجعه کرده و تجربه فوق العاده ای را پشت سربگذارند.

عکس پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد دارای امکانات تفریحی زیر میباشد که میتواند لحظات خاص و مفرحی را برای میهمانان خود بوجود آورد:

پارک آبی روباز برای آقایان، استخر موج به وسعت یک زمین فوتبال با موج‌های ۳٫۵ متر، موج سواری با تخته در مدرسه موج سواری، رودخانه خروشان و آرام، سینمای ۵ بعدی آبی، سرسره های مختلف آهسته و سرعتی، سرسره رنگین کمان، سرسره پیچشی، سرسره موجی، سرسره چاله فضایی، سونا و جکوزی، رستوران ،کافی شاپ و اسپا برای آرامش و تمدد اعصاب و …

استخر پارک آبی ایرانیان مشهد

استخر پارک آبی ایرانیان مشهد

آدرس و نحوه دسترسی به پارک آبی ایرانیان مشهد چگونه است؟

گردشگران برای حضور در این مجموعه میتوانند از راه های دسترسی مختلفی به پارک آبی ایرانیان برسند که یکی از این مسیرها از طریق مترو مشهد میباشد که پس از ورود به مترو مشهد باید در ایستگاه پارک ملت از مترو پیاده شوید و به ابتدای بلوار امامت مراجعه کنید و در اینجا میتوانید به راحتی با استفاده از سیستم های حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس ، مینی بوس و تاکسی که به سمت قاسم آباد (شهرک غرب) میروند خود را به بلوار حجاب و پارک آبی ایرانیان برسانید.
آدرس: خراسان رضوی، مشهد، بلوار حجاب – نبش حجاب ۸

رودخانه پارک آبی ایرانیان مشهد

رودخانه پارک آبی ایرانیان مشهد

امکانات مجموعه آبی ایرانیان مشهد در یک نگاه:

سرسره های پیچی به طول ۲۵ متر
چاله فضای
سرسره های آهسته
سرسره های سرعتی
سر سره های رنگین کمان
رودخانه خروشان
استخر موج
اسکی روی آب
سونا خشک و بخار
سرسره کودک
جکوزی
حوضچه آب سرد
کافی شاپ
رستوران
سالن بدنسازی
اتاق ماساژ
سینما ۵ بعدی
حمام ترکی
شاتل فضایی(جدید)
سورتمه وحشت (جدید)

کودکان پارک آبی ایرانیان مشهد

پارک آبی ایرانیان مشهد

سانس های مجموعه پارک آبی ایرانیان مشهد:

  • آقایان روزهای فرد و جمعه ها از ساعت ۹ الی ۲۱ تمام وقت
  • آقایان روزهای فرد و جمعه ها از ساعت ۱۵ الی ۲۱ نیمه وقت
  • بانوان روزهای زوج ۹ الی ۲۱ تمام وقت
  • بانوان روزهای زوج ۱۵ الی ۲۱ نیمه وقت

توجه:

منظور از خردسال، کودکان بالای ۴ سالی هستند که قد آنها بین ۱۰۰ الی ۱۲۰ سانتی متر می‌باشد.خردسالان پسر فقط در شیفت آقایان و خردسالان دختر فقط در شیفت بانوان با شرایط فوق پذیرش می‌شوند.

امکان پذیرش بانوان باردار نمی‌باشد.

نکته: برای اطلاع از آخرین تغییرات سانس و شرایط استفاده از پارک آبی ایرانیان مشهد به صفحه خرید این پارک آبی در سایت پول تیکت مراجعه کرده و از جدیدترین تغییرات به صورت آنلاین باخبر شوید.

جکوزی پارک آبی ایرانیان مشهد

جکوزی پارک آبی ایرانیان مشهد

نحوه خرید اینترنتی بلیط پارک آبی ایرانیان مشهد چگونه است؟

جهت تهیه بلیط پارک آبی ایرانیان مشهد علاوه بر مراجعه حضوری و خرید از گیشه می توانید، با مراجعه به سامانه رسمی خرید اینترنتی بلیت استخر و پارک آبی به نام پول تیکت، به سادگی و صرفا با چند کلیک اقدام به رزرو و خرید آنلاین بلیط این مجموعه با تخفیف ویژه نمایید.

توجه داشته باشید بلیط های اینترنتی پول تیکت علاوه بر اینکه نسبت به قیمت گیشه ارزانتر هستند، نیاز به چاپ نیز ندارند و تنها با ارائه کد رزرو که از طریق پیامک برای شما ارسال می شود، به مجموعه می توانید از پارک آبی ایرانیان استفاده کرده و یک تجربه خوب را برای خود رقم بزنید. جهت خرید بلیط پارک آبی ایرانیان مشهد اینجا کلیک کنید.