آکادمی ماساژ تبریز

آذربایجان شرقی، شهر تبریز، ولیعصر، خیابان نگین پارک، پلاک ۵۷، طبقه ۴

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

طبق تعریف استاندارد سازمان فنی و حرفه ای کشور  ماساژ به عنوان یک شغل محسوب می‌شود. 

یکی از بهترین مراکز ماساژ در سطح تبریز که در خیابان ولیعصر واقع شده آکادمی آذربایجان شرقی می باشد این مرکز بی نظیر با محیط بهداشتی و بهترین خدمات ماساژ روز دنیا با کادری حرفه ای و مجرب توسط کارشناس حرفه ای فیزیولوژی در ایران، ماساژورهای ایرانی و تایلندی ویژه بانوان آموزش آناتومی و فیزیولوژی ماساژ به صورت خصوصی آموزش سبک سوئدی و آروماتراپی، بیومکانیک و ارگونومی آماده ارائه خدمات به شما سروران عزیز است.

از آنجا كه اين آکادمی داراي مراكز خدمات اسپا و ماساژ نيز مي باشد علاوه بر آگاهي بر نكات ريز اجرايي در اين حرفه، امكان جذب و بكارگيري هنرجويان علاقه مند را نيز در مراكز خود دارد. براي هنرجويان اين مركز مدرك بین المللی از سازمان آموزش های فنی و حرفه ای کشور به هنرجو صادر خواهد شد.

اگر می خواهید فشارها و خستگی های زندگی روزمره را پشت سر بگذارید و یا اگر مایلید ظاهر خود را سرزنده و جوان نگاه دارید، حتماً انتخابی در حس خوب زندگی خواهید داشت. شعار آکادمی آذربایجان شرقی به شما عزیزان گرفتن ماساژ و یا مراقبت از پوست یک کار تجملی نیست، بلکه یک سرمایه گذاری ارزشمند است که روح و جسم شما به آن نیاز دارد.

انواع ماساژهایی که در مجموعه آکادمی بی نظیر تبریز ارائه می شود شامل آروماتراپی، ماساژ سنگ داغ، ماساژ شمع، ماساژشیاتسو، ماساژ ایرانی، ماساژ کمپرس گیاهی (هربال)، ماساژ رفلکسولوژی، ماساژ تایلندی، ماساژ بافت عمقی (دیپ تیشو)، ماساژ سوئدیو غیره اشاره کرد.

آدرس مرکز ماساژ آکادمی تبریز : ولیعصر- خیابان نگین پارک- پلاک 57- طبقه 4

پس اگر به دنبال برگ تخفیف آکادمی ماساژ تبریز، تخفیفهای ویژه آکادمی ماساژ تبریز، کارت تخفیف آکادمی ماساژ تبریز، بلیط زنانه آکادمی ماساژ تبریز، آدرس مرکز آکادمی ماساژ تبریز، عکس آکادمی ماساژ تبریز، ویدیوی آکادمی ماساژ تبریز، قیمت بلیط آکادمی ماساژ تبریز، تخفیف بلیط آکادمی ماساژ تبریز هستید،می خواهید میهمان بهترین آکادمی ماساژ تبریز باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه آروماتراپی آروماتراپی ماساژ سنگ داغ ماساژ سنگ داغ

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه