استخر آتیران تهران

تهران، شهر تهران، بزرگراه شهید چمران شمال به جنوب ، ضلع جنوبی هتل اوین ، شهرک آتی ساز ، روبروی مجتمع تجاری ، مجموعه ورزشی و تندرستی آتیران

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر آتیران تهران

سانس‌های استخر آتیران تهران

  • ساعت کاری آقایان استخر آتیران تهران: همه‌روزه از ساعت 7 الی 22

مجموعه ورزشی و تندرستی آتیران تهران با استفاده از فن آوری روز دنیا و با هدف ایجاد آسایش جسمی و ذهنی و تمرکز بر آرامش روانی، طرحی نو در صنعت تندرستی پدید آورده است. 

برای اولین بار در شهر تهران لذت تفریح در کنار فرزند در استخر کودک و مهد کودک آبی همراه با امکاناتی نظیر کارواش رایگان، پارکینگ اختصاصی در مجموعه آتیران تهران فراهم می باشد.

امکانات فوق العاده و عالی این استخر تهران شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، رختکن، بوفه، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، پارکینگ، استخر آب درمانی، اتاق ماساژ (فیش اسپا)، حمام ترکی، ماساژ ریلکسی، کافی شاپ، سیستم تهویه مطلوب، سالن بدنسازی، تونل مه، آرایشگاه و غیره اشاره کرد. 

از بهترین ویژگی جکوزی در استخر، به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده می شود. ماساژ در زیر آب از روش های درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوان ها می باشد.  

در مجموعه استخر سرپوشیده آتیران تهران یکی از مزیت های این استخر وجود پرسنل مجرب و کادر حرفه ای جهت انواع ماساژ می باشد که فواید ماساژ به قدری فراوان و بی‌نظیر است و به جرأت می‌توان آن را معجزه نامید. به طور کلی ماساژ به حرکات منظم، مرتب و اصولی روی لایه‌های سطحی و عمیق و بافت‌های بدن جهت تأثیر بر سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل، عروق، تاندون‌ها و رباط‌ها به منظور افزایش عملکرد، ترویج آرامش و کمک در روند درمان یک بیماری خاص به کار می‌رود.  

آدرس استخر آتیران تهران : بزرگراه شهید چمران شمال به جنوب - ضلع جنوبی هتل اوین - شهرک آتی ساز - روبروی مجتمع تجاری - مجموعه ورزشی و تندرستی آتیران

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر آتیران تهران، تخفیف های ویژه استخر آتیران تهران، کارت تخفیف استخر آتیران تهران، بلیط زنانه استخر آتیران تهران، آدرس استخر آتیران تهران، بلیط کودکان استخر آتیران تهران، بلیت پارک آبی تهران، بلیط آقایان استخر آتیران تهران، عکس استخر آتیران تهران، ویدیوی استخر آتیران تهران، قیمت بلیط استخر آتیران تهران، تخفیف بلیط استخر آتیران تهران هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

مدت استفاده از استخر 3 ساعت می باشد.

طول استخر (متر): ۲۲
عرض استخر (متر): ۷
کمترین عمق استخر (متر): ۱
بیشترین عمق استخر (متر): ۳
امکانات اصلی مجموعه استخر کودکان استخر کودکان بوفه بوفه

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه