استخر روباز آرامیس تهران

تهران، شهر تهران، میرداماد، خیابان تبریزیان، نبش خیابان نهم

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر روباز آرامیس تهران

سانس‌های استخر روباز آرامیس تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر روباز آرامیس تهران : همه روزه از ساعت 10 الی 16
  • ساعت کاری آقایان استخر روباز ارامیس تهران : همه روزه از ساعت 17 الی 22

استخر روباز آرامیس تهران

استخر روباز آرامیس تهران روی سقف مجموعه ورزشی آرامیس میرداماد واقع شده است. این استخر به وسعت 450 مترمربع است که در پشت‌بام طبقه هشتم قرار دارد و امکانات فوق‌العاده‌ای را در خود جای داده است. 

مجموعه تندرستی آرامیس به‌جز استخر، دارای پاتیناژ، سالن بدن‌سازی و انواع کلاس‌های ورزشی هوازی و فیتنس است که می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر هم این مکان از نظر موقعیت به شما نزدیک نیست و یا می‌خواهید به عنوان دومین اولویت استخر دیگری در لیست خود قرار دهید، می‌توانید روی استخر زرافشان تهران حساب کنید.

امکانات استخر روباز آرامیس تهران

  • استخر روباز چهارفصل: استخر جمع‌وجور و کوچکی به دور از سروصدای شهر، روی سقف این برج واقع شده است. این استخر مناسب بانوان و آقایان است.
  • ماساژ و اتاق نمک: استخر روباز آرامیس دارای 6 اتاق ماساژ است که متخصصان حرفه‌ای و کارآزموده آن، به شما کمک می‌کنند تا تمام استرس روز را از تنتان در بیاورید. یکی از این اتاق‌ها، اتاق نمک است که آرامشی وصف‌ناشدنی دارد. ماساژ ریلکسی، ماساژ درمانی و کف ماساژ از جمله ماساژهایی است که در این استخر انجام می‌شود. 
  • حمام سنتی: 2 حمام سنتی موجود، ویژه کسانی است که به دنبال مشت‌ومال حرفه‌ای هستند. حمام سنتی نوعی ماساژ محسوب می‌شود که لذت دراز کشیدن روی سنگ‌های گرم، جذابیت آن را دوچندان می‌کند. 
  • حمام آفتاب (تراس): از آنجایی که این مجموعه برای حمام آفتاب، تخت ندارد، می‌توانید با خیال راحت و بدون پرداخت هزینه جداگانه روی زمین دراز بکشید و آفتاب بگیرید. 
  • کافه‌رستوران: شما می‌توانید هر زمان که احساس گرسنگی کردید، از غذاهای لذیذ این رستوران بچشید. در ضمن، رستوران دیگری در کنار بخش پاتیناژ نیز وجود دارد تا به دلخواه خود، غذا را در بیرون از فضای استخر میل کنید. 
  • ورزش در آب: بانوان می‌توانند از ساعت 13 الی 14 از خدمات ورزش در آب ویژه استفاده کنند. 

سونای بخار و خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد و کلاس آموزش شنا از جمله دیگر امکانات استخر روباز آرامیس است. استخر اطلس تهران هم باهمین کیفیت، همین خدمات را ارائه می‌دهد.

آدرس استخر آرامیس پایتخت ایران

این استخر به مترو میرداماد نزدیک است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به آن برسید. 

اگر ماشین شخصی دارید، کافی است خیابان میرداماد را به سمت خیابان امیر سهیل تبریزیان بیایید و نبش خیابان نهم، استخر آرامیس را به راحتی پیدا خواهید کرد. 

پول تیکت همه‌چیز را برای خرید بلیط استخر روباز آرامیس فراهم کرده است. شما می‌توانید ارزان‌تر از گیشه و با تخفیف ویژه، بلیط این مجموعه را خریداری کنید. در ضمن، نیازی به پرینت بلیط نیست و تنها کد را به مسئول استخر نشان دهید. در صورت منصرف شدن، می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین مرجوع کنید. اگر رفت و آمد به این مجموعه آبی سخت است، می‌توانید روی استخر جانبازان تهران هم حساب کنید.

شماره استخر آرامیس کلانشهر تهران

شماره استخر آرامیس کلانشهر تهران: ۰۲۱۲۲۲۲۰۰۰۵

تمام مزایای گفته شده برای این مجموعه آبی شامل مجموعه گل سنگ هم می‌شود که اگر استخر گل سنگ تهران برای شما جذاب است و می‌خواهید بلیط این مجموعه را خریداری کنید، تنها کافیست روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مدت استفاده از استخر آزاد می باشد.

امکانات اصلی مجموعه اتاق نمک اتاق نمک استخر روباز استخر روباز

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه