استخر آریو (سان فیت) تهران

تهران، شهر تهران، خیابان ولیعصر ، بالاتر از چهار راه پارک وی ، خیابان خیام ، پلاک ۲۶

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر آریو تهران

سانس‌های استخر آریو تهران

  • ساعت کاری آقایان استخر آریو تهران: شنبه الی چهارشنبه از ساعت 6:30 الی 22:30، پنجشنبه از ساعت 6:30 الی 20:30، جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 10 الی 18

استخر آریو (سان فیت) تهران یک مجموعه بزرگ و مجهز است. این استخر فعال و بی نظیر از سیستم تصفیه بروز که باعث شده محیط بهداشتی و آب تمیز استخر زبانزد باشد، دارا هست. شاید بتوان از نظر کیفیت این مجموعه آبی را هم رده با استخر گل سنگ تهران در نظر گرفت زیرا از نظر مراجعه کنندگان بسیار مرغوب دانسته شده است.

اگر نیاز به آرامش دارید، فکر می کنید روز کسل کننده ای را شروع کرده اید و دوست دار تغییر و تحول در خودتان هستید زمان را از دست ندهید یک مجموعه بی نظیر در شمال شهر تهران که خوبی آن گردآوری تمام امکانات ورزشی و تفریحی در یکجا هست مجموعه ای بنام استخر سرپوشیده آریو است. 

مجموعه لاکچری آریو اولین مجموعه ورزشی است که توانسته گواهینامه ISO 9001 را در زمینه خدمات و بهداشت به مشتریان از موسسه آلمانی tuv دریافت کند. 

استخر آریو خیابان ولیعصر تهران مخاطب بانوان و آقایان است. چنانچه قصد رفتن به این استخر در تهران را دارید در سایت محبوب خودتان پول تیکت ثبت نام نمایید سامانه آنلاین و بروز پول تیکت آماده ارائه خدمات با کیفیت و ارزان به شما سروران عزیز می باشد در هر صورت اگر پس از تهیه بلیط موفق به استفاده از استخر نشدید به راحتی بدون دغدغه بلیط خود را کنسل نمایید و پول دریافتی عودت داده می شود.

از امکانات استخر بی نظیر آریو تهران به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، جای پارک مناسب، سانس آزاد، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ، بوفه، سیستم تهویه مناسب، کارتخوان، آموزش خصوصی و عمومی شنا، فروشگاه لوازم ورزشی، تونل مه، سالن بدنسازی، استخر آب درمانی، ایروبیک، پیلاتس، TRX، کافی شاپ و رختکن اشاره کرد.

در سالن بدنسازی آریو با جدیدترین تجهیزات ورزشی بدون نگرانی به تناسب اندام فکر کنید و ورزشکاران بسیاری برای تمرینات خود از مجموعه آریو پارک وی بهره بردند.

آدرس استخر  آریو تهران : خیابان ولیعصر - بالاتر از چهار راه پارک وی - خیابان خیام - پلاک ۲۶

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر آریو تهران، تخفیف های ویژه استخر آریو تهران، کارت تخفیف استخر آریو تهران، بلیط زنانه استخر آریو تهران، آدرس استخر آریو تهران، بلیط کودکان استخر آریو تهران، بلیط آقایان استخر آریو تهران، عکس استخر آریو تهران، ویدیوی استخر آریو تهران، قیمت بلیط استخر آریو تهران، تخفیف پارک آبی تهران، تخفیف بلیط استخر آریو تهران هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.


مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه