استخر آزادی ایلام

ایلام، شهر ایلام، بلوار امام علی،بالاتر از زایشگاه کوثر ،روبروی اداره اطلاعات،مجموعه ورزشی انقلاب ،استخر آزادی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

در مجموعه ورزشی انقلاب ایلام استخر آزادی که از قدیمی ترین استخرها و در کل می توان از محبوب ترین استخرها هم از آن نام برد واقع است.  این استخر بی نظیر با کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات به شما سروران گرامی است.

در شهرستان ایلام ۹ استخر شنا وجود دارد که از این تعداد سه استخر از سوی بخش خصوصی اداره می شود و پنج استخر دیگر متعلق به دستگاه های اداری مختلف است اما استخر سرپوشیده آزادی متعلق به اداره ورزش و جوانان و با مسوولیت بخش خصوصی است.

استخر آزادی در مجموعه انقلاب یکی از مطلوب ترین و بهترین استخر های شهر ایلام است که مسئولان و گردانندگان آن با رعایت موازین بهداشتی سعی در ایجاد فضایی سالم و پاکیزه دارند.

مجموعه رفاهی تفریحی آزادی ایلام دارای امکانات فوق العاده مانند استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، جای پارک آسان، حمام سنتی، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مطلوب، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا و غیره اشاره کرد.

افرادی که از بیخوابی رنج می برند چاره درمانشان ورزش شنا می باشد.

اشخاصی که اضافه وزن دارند از گرفتن رژیم و ورزشهای سنگین خسته و به نتیجه نرسیده اند، شنا یکی از ورزشهای کالری سوز است در واقع این امر هم با توجه به بدن افراد متفاوت می باشد.

استخر بی نظیر آزادی در بلوار امام علی ایلام مخاطب بانوان و آقایان است برای اطلاع از سانس های این استخر به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و علاوه بر تخفیف استخر از تخفیفات خود سایت بهره مند گردید زمان را از دست ندهید همین الان به پیشنهاد ما بیاندیشید.

آدرس استخر آزادی ایلام : بلوار امام علی-بالاتر از زایشگاه کوثر -روبروی اداره اطلاعات-مجموعه ورزشی انقلاب

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر آزادی ایلام، تخفیفهای ویژه استخر آزادی ایلام، کارت تخفیف استخرآزادی ایلام، بلیط آقایان استخر آزادی ایلام، آدرس استخر آزادی ایلام، بلیط کودکان استخر آزادی ایلام، عکس استخر آزادی ایلام، ویدیوی استخر آزادی ایلام، قیمت بلیط استخر آزادی ایلام، تخفیف بلیط استخر آزادی ایلام هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر ایلام باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه پارکینگ پارکینگ

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه