استخر ادیب تهران

تهران، شهر تهران، میدان قیام ، زیر پل ری ، خیابان ادیب الممالک

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر ادیب تهران

سانس‌های استخر ادیب تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر ادیب تهران: روزهای زوج از ساعت 8 الی 14 و روزهای فرد از ساعت 8 الی 16

مجموعه ورزشی ادیب در منطقه جنوب تهران دارای یک استخر بی نظیر با تمامی امکانات رفاهی همراه با سانس آزاد برای اهالی جنوب شهر تهران با دسترسی آسان و کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات است.

ورزش شنا بدن را در شرایط آرامش کامل و تنفس کامل قرار می دهد. بدنسازها به دلیل نگه داشتن تنفس برای بلند کردن وزنه های خیلی سنگین و برای تکرارهای بالا سیستم خودکار عصبی را بیش از حد قوی می سازند شنا می تواند به عنوان یک متوازن کننده در این ارتباط عمل کند.

امکانات استخر فوق العاده ادیب تهران شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، رختکن، بوفه، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، جای پارک آسان، سیستم تهویه مطلوب و غیره اشاره کرد.

در استخرهای سرپوشیده با شروع فصل گرما به دلیل رفت و آمد عموم رشد باکتریها و قارچ ها بسیار می شود. استخرها علاوه بر اینکه باید تمیز باشند از سیستم تصفیه جهت ضدعفونی باید بهره مند باشند پس قبل از رفتن به استخر در تهران از سلامتی و بهداشت محیط و آب استخر کاملا مطلع باشید. استخر بی نظیر ادیب تهران مخاطب بانوان و آقایان است چنانچه علاقمند رفتن به این استخر را دارید در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و بدون نیاز به پرینت به یک روز عالی بیاندیشید. 

نزدیکترین ایستگاه مترو به میدان قیام ایستگاه شهدا است و همین طور وسیله نقلیه عمومی با دسترسی آسان و راحت در اختیار شما عزیزان برای رفتن به استخر سرپوشیده ادیب در شهر تهران است.

آدرس استخر ادیب تهران : میدان قیام - زیر پل ری - خیابان ادیب الممالک

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ادیب تهران، تخفیف های ویژه استخر ادیب تهران، کارت تخفیف استخر ادیب تهران، بلیط زنانه استخر ادیب تهران، بلیط آقایان استخر ادیب تهران، آدرس استخر ادیب تهران، بلیط کودکان استخر ادیب تهران، عکس استخر ادیب تهران، ویدیوی استخر ادیب تهران، قیمت بلیط استخر ادیب تهران، تخفیف بلیط استخر ادیب تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. برای خرید بلیت پارک آبی در تهران نیز می‌توانید از طریق سامانه پول تیکت اقدام کنید.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی حوضچه آب سرد حوضچه آب سرد

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه