استخر ارمغان تایباد

خراسان رضوی، شهر تایباد، بلوار امام خمینی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر ارمغان تایباد

سانس‌های استخر ارمغان تایباد

  • ساعت کاری بانوان استخر ارمغان تایباد: جمعه از ساعت 14 الی 16
  • ساعت کاری آقایان استخر ارمغان تایباد: همه‌روزه از ساعت 19 الی 21

در شهر خراسان رضوی نزدیک مزر ایران و افغانستان شهر تایباد قرار دارد. این شهر در مسیر ارتباطی تربت جام و فریمان به مشهد متصل می‌شود. زبان مردم شهر تایباد فارسی است و به گویش فارسی دری صحبت می‌کنند. 

امکانات استخر رفاهی و تفریحی ارمغان تایباد شامل استخر سرپوشیده، استخر آقایان، استخر کودکان، استخر بانوان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق ماساژ، سیستم تهویه مطلوب، رختکن، کارتخوان، جای پارک آسان، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، حمام سنتی، کلاس خصوصی و عمومی شنا و استخر آب درمانی می باشد.

جهت رفاه حال شهر تایباد استخر سرپوشیده ارمغان افتتاح و مخاطب بانوان و آقایان گرامی است. برای اطلاع از سانس استخر به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و نکته قابل توجه بدون نیاز به پرینت و با دسترسی سریع و آسان بلیط خود را تهیه نمایید و علاوه بر تخفیف استخر از تخفیفات ما بهره مند گردید. 

مهمترین بخش استخر ارمغان وجود استخر آب درمانی در این مرکز است همانطور که می دانید برخی از فواید آب درمانی شامل تقویت عضلات سطحی و عمقی، کاهش یا حذف دردهای مفصلی و گرفتگی های عضلانی، پیشگیری از ایجاد انحراف در ستون فقرات و مشکلات ناشی از آن مانند دیسک کمر، درمان افسردگی و غیره می باشد اما با مراجعه به استخر آب درمانی ارمغان تایباد دیگر نگران درمان بیماری خود نباشید خودتان را به متخصصین آموزش دیده مرکز بسپارید.

اهالی و ساکنین شهر تایباد برای رفع خستگی و دوری از تنش برای رفتن به استخر سرپوشیده بی نظیر ارمغان خراسان رضوی تلاش خود را به کار ببرند و به پیشنهاد ما فکر کنید زمان را از دست ندهید

آدرس استخر ارمغان تایباد: خراسان رضوی- مشهد- بلوار امام خمینی

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ارمغان تایباد، تخفیف های ویژه استخر ارمغان تایباد، کارت تخفیف استخر ارمغان تایباد، بلیط زنانه استخر ارمغان تایباد، بلیط آقایان استخر ارمغان تایباد، آدرس استخر ارمغان تایباد، بلیط کودکان استخر ارمغان تایباد، عکس استخر ارمغان تایباد، ویدیوی استخر ارمغان تایباد، قیمت بلیط استخر ارمغان تایباد، تخفیف بلیط استخر ارمغان تایباد هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر تایباد خراسان رضوی باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه سونا بخار سونا بخار سونا خشک سونا خشک

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه