استخر ارکیده تهران

تهران، شهر تهران، خیابان ولی عصر ، بین میرداماد و ظفر ، نبش بلوار ستاری ، جنب تالار ارکیده

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

یک لذت آرامش و نشاط را در استخر روباز ارکیده تجربه کنید این استخر تهران با داشتن فضای بزرگ جهت گرفتن حمام آفتاب و استفاده از جکوزی و سونا یک روز فوق العاده را برایتان فراهم خواهد کرد.

استخر چهارفصل ارکیده خیابان ولی عصر مخاطب بانوان و آقایان است خدمات ماساژ و آموزش شنا بصورت تضمینی زیر نظر مربیان حرفه ای از امتیازات عالی استخر است. پس اگر دوست داری درست شنا کردن یاد بگیری یا اینکه بطور حرفه ای آموزش ببینی و خودت یک مربی درجه یک بشی بهترین انتخاب استخر ارکیده در شمال تهران است. به پیشنهاد ما بیاندیشید.

امکانات استخر بی نظیر ارکیده تهران شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، اتاق ماساژ، حمام سنتی، بوفه، رختکن، کارتخوان، جای پارک آسان، سالن بدنسازی، تراس آفتاب، سیستم تهویه مطلوب، کافی شاپ و کرسی آب سرد است. 

پیشنهاد پول تیکت به شما عزیزان قبل از ثبت نام برای کلاسهای آموزش شنا، از سلامت و بهداشت محیط اطراف و داخل استخر مطمئن باشید. 

خیابان ولی عصر که به عنوان بلندترین خیابان خاورمیانه شناخته شده است از میدان راه آهن تا میدان تجریش ادامه دارد و دسترسی راحت در این مسیر به خصوص سامانه تندرو BRT و مترو کار همه دوست داران ورزش را راحت کرده بدون نیاز به وسیله نقلیه شخصی و استرس ترافیک ساکنین این مسیر از جنوب تا شمال به راحتی می توانند به یک روز بی نظیر در استخر ارکیده پایتخت فکر کنند و از امکانات پرفکت مجموعه بهره مند گردند به سایت محبوب خود پول تیکت مراجعه کنید و از تخفیفات و سانس بلیط استخر مطلع گردید بدون نیاز به پرینت و در صورت عودت به راحتی قابل انجام است.

مشخصات استخر ارکیده بلوار ستاری به طول استخر 25 متر، عرض استخر 10 متر اشاره کرد.

آدرس مجموعه استخر  ارکیده تهران : خیابان ولی عصر - بین میرداماد و ظفر - نبش بلوار ستاری - جنب تالار ارکیده

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر  ارکیده تهران، تخفیف های ویژه استخر  ارکیده تهران، کارت تخفیف استخر  ارکیده تهران، بلیط زنانه استخر  ارکیده تهران، بلیط آقایان استخر  ارکیده تهران، آدرس استخر  ارکیده تهران، بلیط کودکان استخر ارکیده تهران، عکس استخر ارکیده تهران، ویدیوی استخر ارکیده تهران، قیمت بلیط استخر ارکیده تهران، تخفیف بلیط استخر ارکیده تهران و بلیت تخفیف دار پارک آبی تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه