استخر ارکیده جیرفت

کرمان، شهر جیرفت، ،شهرک صنعتی، بلوار زنبق،خیابان هفتم استخر ارکیده،

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر ارکیده جیرفت

سانس‌های استخر ارکیده جیرفت

  • ساعت کاری بانوان استخر ارکیده جیرفت: روزهای زوج از ساعت 9 الی 22
  • ساعت کاری آقایان استخر ارکیده جیرفت: روزهای فرد و جمعه از ساعت 9 الی 22

شهر کرمان یکی از کلان شهرهای کشور و یکی از پنج شهر تاریخی شهر ایران است. استخر سرپوشیده ارکیده در شهر جیرفت واقع شده است این استخر بی نظیر با بروزترین امکانات ورزشی از جمله وجود سالن بدنسازی در کنار ورزش با نشاط شنا علاقمندان بسیاری را در خود جای داده است به همین ترتیب مدیریت استخر بی نظیر ارکیده تمام توان خود را جهت سرویس دهی به شما سروران عزیز در نظر دارد.

استخر ارکیده جیرفت از سال 1387 تاکنون فعالیت خود را در شهرک صنعتی جیرفت با کادری حرفه ای و مجرب آغاز نموده است و دارای دو سانس جداگانه برای آقایان و بانوان عزیز است.

امکانات بی نظیر استخر ارکیده جیرفت کرمان : استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، حوضچه آب سرد، آموزش شنا، جای پارک آسان، سانس آزاد، رختکن، بوفه، سالن بدنسازی، سیستم تهویه مطلوب، کارتخوان، کلاس آموزش خصوصی و عمومی می باشد.  

شنا به افرادی توصیه می شود که پس از بهبودی نسبی از آسیب های جسمی ممکن است تا مدت ها قادر به انجام تمرینات ورزشی نباشند اما با روی آوردن به ورزش شنا روند بهبودی سریع تر می گردد.

اگر دلتون یک هیجان در حوزه استخرها میخواد و ساکن شهر شلوغ و پرجمعیت کرمان هستید و با دوستانتون ی کشف جدید میخواید انجام بدید بهتره که به استخر عالی ارکیده جیرفت برید زیرا با امکانات منحصر به فردش هیجان از دست رفته را به شما باز می گرداند. برای اطلاع از سانس استخر بدون نیاز به معطلی باجه بلیط فروشی از طریق سایت پول تیکت فقط با ی کلیک آنلاین شو پرداخت بلیط بدون نیاز به پرینت تهیه کن زمان استفاده، پیامک مربوطه را به مسئول کنترل بلیط استخر نشون بده و به یک روز آرام بخش فکر کن.

آدرس مجموعه استخر  ارکیده جیرفت : شهرک صنعتی- بلوار زنبق-خیابان هفتم

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ارکیده جیرفت، تخفیف های ویژه استخر ارکیده جیرفت، کارت تخفیف استخر ارکیده جیرفت، بلیط زنانه استخر ارکیده جیرفت، بلیط آقایان استخر ارکیده جیرفت، آدرس استخر ارکیده جیرفت، بلیط کودکان استخر ارکیده جیرفت، عکس استخر ارکیده جیرفت، ویدیوی استخر ارکیده جیرفت، قیمت بلیط استخر ارکیده جیرفت، تخفیف بلیط استخر ارکیده جیرفت هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در جیرفت باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بدنسازی بدنسازی بوفه بوفه

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر ارکیده جیرفت
سیدعلی فاطمی ۱۳۹۷/۱۰/۱۷

استخر جیرفت فقط دانش

نقط ضعف

آب کثیف و سرد

این نظر برایم