استخر انتظام سنندج

کردستان، شهر سنندج، چهارراه بسیج، بلوارتوحید(گریاشان)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر انتظام سنندج

سانس‌های استخر انتظام سنندج

  • ساعت کاری بانوان استخر انتظام سنندج: یکشنبه از ساعت 9 الی 17:20، سه شنبه از ساعت 12:30 الی 13:40، 14 الی 15:10 و 17:20 الی 18:40، پنجشنبه از ساعت 9 الی 15:10
  • ساعت کاری  آقایان استخر انتظام سنندج: شنبه و چهارشنبه از ساعت 15 الی 21، دوشنبه از ساعت 21 الی 22:10

 

ورزش کردن در یک محیط آرام بخش به شما این امکان را میدهد تا تنشهای ناشی از کار، مشکلات و مسائل نگران کننده را فراموش کنید و به ذهن خود استراحت بدهید.

امکانات استخر انتظام سنندج به استخر آقایان، استخر کودکان، استخر بانوان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، بوفه، کارتخوان، جای پارک آسان، فروشگاه لوازم ورزشی، رختکن مجزا، سیستم تهویه مطلوب، حمام سنتی، اتاق ماساژ و غیره اشاره کرد. 

برای داشتن یک روز بی نظیر به استخر بی نظیر انتظام بلوار توحید سنندج یک سری بزنید پیشنهاد ما را از دست ندهید این استخر بی نظیر با داشتن کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه بروزترین خدمات به شما سروران گرامی است.

حتما لازم نیست که برای داشتن از مزایای شنا یک شناگر حرفه ای باشیم، فقط کافیست به فکر سلامتی، حفظ تناسب اندام، شادابی و نشاط خود صرف نظر از سن به همه اهدافمون برسیم.

بعد از شنا برای پایین آوردن ضربان قلب مایعات بسیار بنوشید و بدن خود را خنک نگهدارید.

اگر قصد خرید بلیط همراه با تخفیف استخر انتظام کردستان را دارید در سایت معتبر پول تیکت ثبت نام یا اینکه اپلیکیشن پول تیکت را نصب نمایید بدون محدودیت در خرید و پرینت گرفتن به یک روز بی نظیر در رفتن به استخر بیاندیشید.

شنا یک روش عالی برای کار کشیدن از بدن و همچنین سیستم قلبی و عروقی می باشد، یک ساعت شنا برابر با یک ساعت دویدن باعث سوزانده شدن کالری است پس به طور خلاصه می توان گفت شنا تنها ورزشی است که تمام بدن شما به طور همزمان باهم فعالیت می کنند. در استخر انتظام چهار راه بسیج کردستان این امکان را برای خود فراهم نمایید.

آدرس استخر انتظام سنندج : کردستان-چهارراه بسیج- بلوارتوحید(گریاشان)

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر انتظام سنندج، تخفیف های ویژه استخر انتظام سنندج، کارت تخفیف استخر انتظام سنندج، بلیط زنانه استخر انتظام سنندج، آدرس استخر انتظام سنندج، بلیط کودکان استخر انتظام سنندج، عکس استخر انتظام سنندج، ویدیوی استخر انتظام سنندج، قیمت بلیط استخر انتظام سنندج، تخفیف بلیط استخر انتظام سنندج هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر کردستان باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

طول هر سانس 1:10 می باشد.

لطفا قبل از مراجعه به استخر، با مجموعه تماس بگیرید.


امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر انتظام سنندج
مبین ۱۴۰۰/۰۹/۲۸

واقعا عالی حتما برید

نقط قوت

عالی پاکیزه و بزرگ بود

این نظر برایم