استخر ایثار بیرجند

خراسان جنوبی، شهر بیرجند، سجاد شهر، نرسیده به میدان اول سجادشهر، نبش خیابان شاهد
۴.۶ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی و مرکز شهرستان بیرجند در شرق ایران و به چهل و نهمین شهر معروف است. نخستین شهر در ایران که دارای آبرسانی و بیش از تهران دارای لوله کشی آب بوده است. جالب است که بدانید در یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است. در این شهر قدیمی با پیشینه استخر ایثار واقع شده است. استخر سرپوشیده ایثار بیرجند با کادری حرفه ای و فعال آماده تمامی خدمات به شما سروران گرامی می باشند.

یکی از مزیتهای استخر بی نظیر ایثار بیرجند به شما عزیزان محیط بهداشتی و آب تمیز این مجموعه است. از امکانات عالی و مفرح این استخر به استخرآقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، سیستم تهویه مطلوب، حوضچه آب سرد، رختکن، کارتخوان، جای پارک مناسب، فروشگاه لوازم ورزشی، آموزش شنا خصوصی و عمومی، بوفه و غیره اشاره کرد.

مجموعه آبی ایثار سجاد شهر بیرجند آماده ارائه خدمات به همه عموم بخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران است. برای اطلاع از سانس ها به سایت پول تیکت مراجعه نمایید.

خیلی از ماها با شروع فصل گرما از رفتن به استخر بدلیل شلوغی و تمیز نبودن آب استخر اجتناب می کنیم اما استخر خیابان شاهد ایثار بیرجند یک وجه تمایزی نسبت به استخرهای دیگر دارد که سیستم تصفیه آب از جدیدترین نوع تصفیه استفاده می نماید. پیشنهاد پول تیکت برای رفتن به استخر از دست ندهید همین حالا در سایت ثبت نام نمایید و از تخفیفات منحصر به فرد بهره مند گردید.

آدرس استخر ایثار بیرجند : سجاد شهر- نرسیده به میدان اول سجادشهر- نبش خیابان شاهد

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ایثار بیرجند، تخفیف های ویژه استخر ایثار بیرجند، کارت تخفیف استخر ایثار بیرجند، بلیط زنانه استخر ایثار بیرجند، آدرس استخر ایثار بیرجند، بلیط کودکان استخر ایثار بیرجند، بلیط آقایان استخر ایثار بیرجند، عکس استخر ایثار بیرجند، ویدیوی استخر ایثار بیرجند، قیمت بلیط استخر ایثار بیرجند، تخفیف بلیط استخر ایثار بیرجند هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر بیرجند باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.


امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۶
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر ایثار بیرجند 0 5 4.56
Kiana ۱۴۰۲/۰۳/۳۰

.

نقط قوت

خوب بود

نقط ضعف

برق استخر کودکان خاموش بود

خلوت بود

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم