استخر ایثار سنندج

کردستان، شهر سنندج، بلوار ارشاد، جنب زندان مرکزی
۳.۶ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر ایثار سنندج

سانس‌های استخر ایثار سنندج

  • سانس بانوان استخر ایثار سنندج: روزهای زوج از ساعت 9 الی 10:30، 10:30 الی 12، 14 الی 15:30 و 15:30 الی 17
  • سانس آقایان استخر ایثار سنندج: همه‌روزه از ساعت 20 الی 21:30 و 21:30 الی 23

همزمان با مناسبت سفر کاروان تدبیر و امید به کردستان مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ایثار سنندج با حضور سید محمد علی شهیدی محلاتی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در زمینی به مساحت 20 هزار متر در 10 هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

امکانات استخر بی نظیر و عالی ایثار سنندج شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، پارکینگ، حمام سنتی، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مطلوب، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا خصوصی وعمومی اشاره کرد.

این استخر برای بانوان و آقایان یک مجموعه کاملی می باشد و جالب انگیزترین بخش، مجموعه محیط بهداشتی و آب تمیز این استخر است، که با توجه به اینکه شنا و رفتن به استخر علاقه مندان زیادی را درخور توجه خود قرار داده مجموعه استخر سرپوشیده ایثار سنندج  باگردآوری این امکانات، بسیار وجه تمایز خود را نسبت به استخرهای دیگر بالا برده است.

شنا در سراسر دنیا از اقشار مختلف طیف وسیعی از علاقمندان به ورزش و تحرک جسمانی را زیر پوشش قرار می دهد که خاصیت ماساژ دهندگی آب تمدد اعصاب را بازگردانده و آرامش خاطر را به ارمغان می آورد.

استخر فوق العاده ایثار سنندج برای رفاه حال خانواده شهیدان و جانبازان، معلولین و سایر عموم با کادری حرفه ای و مجرب تاسیس شده که دارای رتبه درجه یک از از اداره ورزش و جوانان شهرستان سنندج است.

مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار کردستان شامل استخر شنا، جکوزی، سالن ورزشی چند منظوره، آمفی تئاتر، تاسیسات و فضای اداری است که مدیر کل بنیاد شهید اطلاع داد هزینه ساخت این مجتمع فرهنگی 13 میلیارد تومان شده است. چنانچه علاقمند رفتن به این مجموعه بی نظیر را دارید همین الان در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید علاوه بر تخفیفات استخر از تخفیفات سایت بهره مند گردید. بدون نیاز به پرینت بلیط به یک روز شاد و مفرح با عزیزانتان بیاندیشید.

آدرس استخر ایثار سنندج : بلوار ارشاد- جنب زندان مرکزی

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ایثار سنندج، تخفیف های ویژه استخر ایثار سنندج، کارت تخفیف استخر ایثار سنندج، بلیط زنانه استخر ایثار سنندج، آدرس استخر ایثار سنندج، بلیط کودکان استخر ایثار سنندج، بلیط آقایان استخر ایثار سنندج، عکس استخر ایثار سنندج، ویدیوی استخر ایثار سنندج، قیمت بلیط استخر ایثار سنندج، تخفیف بلیط استخر ایثار سنندج هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر سنندج باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.


امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۳.۶
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر ایثار سنندج 0 5 3.6
سروه مرادی ۱۴۰۲/۰۶/۱۳

نقط قوت

خیلی تمیز

نقط ضعف

تمیزی داخل اتاق ها

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم