استخر ایثار (فلکده) رشت

گیلان، شهر رشت، میدان رازی،کیلومتر ۷ جاده جیرده،مجموعه ورزشی سردار جنگل، استخر ایثار

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

در روستای فلکده رشت یک مجموعه بی نظیر بنام سردار جنگل واقع است که یک ورزشگاه فوتبال با چمن مصنوعی در آن دایر است و همچنین همایشهای اتومبیل رانی و موتور سواری در این مجموعه برگزار می گردد.

استخر بی نظیر ایثار در مجموعه ورزشی سردار جنگل واقع شده است که از ویژگی های این استخر آب تمیز و محیط بهداشتی آن می توان اشاره کرد. اگر علاقمند به ورزش شنا هستید زمان را از دست ندهید به پیشنهاد ما برای رفتن به این استخر فکر کنید که چی بهتر از این، که همه ی تفریحات مهیج را در یک روز امتحان کنید و یک روز لذت بخش را در خاطرات به ثبت رسانید. اگر زمانی به اراک سفر کردید پارک‌های آبی اراک را از دست ندهید چراکه با قیمتی ارزان، کیفیتی بسیار بالا دریافت می‌کنید.

امکانات استخر سرپوشیده ایثار روستای فلکده رشت : دارای استخر آقایان، استخر بانوان، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، حمام سنتی، ماساژ، حوضچه آب سرد، آموزش شنا خصوصی و عمومی، پارکینگ، سانس آزاد، استخر آب درمانی، دارای کمد لباس، سیستم تهویه مناسب، کارتخوان است.

ابعاد استخر به طول 25 و عرض 12 با ظرفیت 72 نفر مخاطب بانوان و آقایان است چنانچه قصد رفتن به این استخر زیبا را دارید همین الان آنلاین شوید در سایت پول تیکت ثبت نام کنید از مزایای استخر از جمله تخفیف بهره ببرید.

دلایل بسیاری برای رفتن به استخر وجود دارد، اول از اینکه برای سلامتی قلب و عروق مفید است و استرس و فشارهای عصبی را پایین می آورد. پس همین الان بدون دغدغه به یک روز شاد و با نشاط بپردازید به پارک‌های آبی بندرعباس بروید یا بلیط استخر ایثار ( فلکده ) رشت تهیه نمایید.

آدرس استخر ایثار (فلکده) رشت :  میدان رازی-کیلومتر 7 جاده جیرده-مجموعه ورزشی سردار جنگل

برای اطلاع از آدرس استخرهای دیگر نام آنان را در پول تیکت جستجو کنید یا روی لینک آنها مانند آدرس استخر شهید چمران بندرعباس کلیک کنید. 

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ایثار (فلکده) رشت، تخفیف های ویژه استخر ایثار (فلکده) رشت، کارت تخفیف استخر ایثار (فلکده) رشت، آدرس استخر ایثار (فلکده) رشت، بلیط کودکان استخر ایثار (فلکده) رشت، بلیط آقایان استخر ایثار (فلکده) رشت، عکس استخر ایثار (فلکده) رشت، ویدیوی استخر ایثار (فلکده) رشت، قیمت بلیط استخر ایثار (فلکده) رشت، تخفیف بلیط استخر ایثار (فلکده) رشت هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر رشت باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. اگر به دنبال استخر خانوادگی می‌گردید پول تیکت آماده خدمت به شماست.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه پارکینگ پارکینگ

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه