استخر ایرانیان(من و تو) تهران

تهران، شهر تهران، اتوبان صیاد شیرازی ، میدان هروی ، خیابان وفامنش ، مفتوحی غربی کوچه مومنی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

در میدان هروی تهران یک استخر بی نظیر بنام ایرانیان واقع شده است. میدان هروی منطقه چهار شهرداری تهران است. برای رفتن به استخر تهران علاوه بر دسترسی راحت و آسان وسیله نقلیه شخصی از وسایل نقلیه عمومی اتوبوس و مترو می توانید به راحتی استفاده کنید. ایستگاه مترو هروی و ایستگاه اتوبوس هروی نزدیکترین وسیله مناسب برای رسیدن شما به استخر است.

محیط استخر و کف زمین نیز باید روزانه با مواد شوینده شسته شود و آب‌کشی، لازم و ضروری است تا از بروز هر نوع بیماری پوستی  به‌خصوص در ناحیه کف پا پیشگیری شود. در استخر ایرانیان (من و تو) میدان هروی تهران  این مورد و هزاران مورد دیگر کاملا رعایت می گردد که شما عزیزان بدون دغدغه و نگرانی فقط به یک روز شاد و خاطره انگیز بپردازید. محیط بهداشتی و آب تمیز این استخر علاقمندان و طرفداران بسیاری را داراست. یک محیط آرام و دلپذیر دارای سانس آزاد با ظرفیت 100 نفر است.

از امکانات ویژه و منحصر به فرد استخر ایرانیان تهران می توان به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر خردسالان، استخر آب درمانی، سوناخشک، سونابخار، جکوزی، حوضچه آب سرد، تونل شبنم، سالن بدنسازی، بوفه، کارتخوان، فروشگاه لوازم ورزشی، کافی شاپ، رختکن مجزا، سیستم تهویه مناسب، جای پارک آسان، اتاق ماساژ، حمام سنتی، ایروبیک در آب، سرویس حوله یخ اشاره کرد.

شاید همه ما در تصوراتمان به این می اندیشیم که استخر رفتن فقط مختص افرادی است که شنا بلد هستند یا در سطح حرفه ای شنا می کنند، اما کاملا این تصور اشتباهی است در آب راه رفتن هم یک ورزش محسوب می شود که می تواند به سلامتی جسم و روح کمک کند پس همین الان به استخر سرپوشیده ایرانیان (من و تو) تهران بروید و بهانه نیاورید که زمان را از دست خواهید داد.

استخر محبوب ایرانیان اتوبان صیاد شیرازی مخاطب بانوان و آقایان است که با مراجعه به سایت همیشگی خود پول تیکت از سانس و تخفیف بلیط مطلع گردید و ثبت نام را فراموش نکنید چون براتون امتیازات ویژه ای در نظر داریم.

آدرس استخر ایرانیان (من و تو) تهران : اتوبان صیاد شیرازی - میدان هروی - خیابان وفامنش - مفتوحی غربی کوچه مومنی

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ایرانیان(من و تو) تهران، تخفیف های ویژه استخر ایرانیان(من و تو) تهران، کارت تخفیف استخر ایرانیان(من و تو) تهران، بلیط زنانه استخر ایرانیان(من و تو) تهران، آدرس استخر ایرانیان(من و تو) تهران، بلیط کودکان استخر ایرانیان(من و تو) تهران، بلیط آقایان استخر ایرانیان(من و تو) تهران، عکس استخر ایرانیان(من و تو) تهران، ویدیوی استخر ایرانیان(من و تو) تهران، قیمت بلیط استخر ایرانیان(من و تو) تهران، بلیت پارک آبی تهران، تخفیف بلیط استخر ایرانیان(من و تو) تهران هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر بزرگ تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

مدت استفاده از استخر آزاد است.

پذیرش کودکان بالای 2 سال امکان‌پذیر است.

امکانات اصلی مجموعه استخر کودکان استخر کودکان بوفه بوفه

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه