استخر باشگاه نفت تهران

تهران، شهر تهران، خیابان شریعتی ، پشت پارک شریعتی ، باشگاه شرکت نفت

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر باشگاه نفت تهران

سانس‌های استخر باشگاه نفت تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر باشگاه نفت تهران: دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 الی 17:30، پنجشنبه از ساعت 9 الی 10:30
  • ساعت کاری آقایان استخر باشگاه نفت تهران: یکشنبه و سه شنبه از ساعت 20:30 الی 22، پنجشنبه از ساعت 14 الی 15:30

اگر لوکس بودن منطقه بابت رفتن به استخر تهران براتون خیلی مهمه، اگر امکانات، تمیزی آب و.... براتون مهمه پیشنهاد پول تیکت را از دست ندهید با رفتن به استخر باشگاه نفت واقع در خیابان شریعتی تهران یک روز بی نظیر و مفرح را برای خود رقم بزنید.

امکانات استخر بی نظیر باشگاه نفت شریعتی تهران شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، سالن بدنسازی، رختکن، جای پارک آسان، فروشگاه مجهز لوازم ورزشی، حمام سنتی، اتاق ماساژ، بوفه، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا و ..... می توان اشاره کرد.

از بهترین تفریحاتی که هم به جسم کمک می کند و هم به روح ورزش شناست این ورزش مختص عموم مردم است با هر سن و سالی می توان از آن لذت برد. با رفتن به استخر سرپوشیده باشگاه نفت تهران این کمک جسمی و روحی را به خود کرده اید.

استخر باشگاه شرکت نفت تهران دارای محیطی بهداشتی، آرامش و نشاط است. تابحال بحث تفریح و دورهمی را با دوستان و همکارانت مطرح کردی؟ با وجود استخر عالی باشگاه نفت تهران از این امتیاز بی بهره نمانید، زیرا محیط زیبا و چشم نواز استخر باشگاه شرکت نفت خیابان شریعتی تجربه یک شنا دلچسب را برایتان به ارمغان می آورد.

استرس بسیار، منجر به افسردگی شدید می گردد. برای رفع استرس نیاز به فعالیتهای مفرح و شادی بخش است که هورمون استرس کم شود برای رفع استرس و افسردگی ورزش شنا را انجام دهید. 

آدرس استخر باشگاه نفت تهران : خیابان شریعتی - پشت پارک شریعتی - باشگاه شرکت نفت

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر باشگاه نفت تهران، تخفیف های ویژه استخر باشگاه نفت تهران، کارت تخفیف استخر باشگاه نفت تهران، بلیط زنانه استخر باشگاه نفت تهران، بلیط آقایان استخر باشگاه نفت تهران، آدرس استخر باشگاه نفت تهران، بلیط کودکان استخر باشگاه نفت تهران، عکس استخر باشگاه نفت تهران، ویدیوی استخر باشگاه نفت تهران، قیمت بلیط استخر باشگاه نفت تهران، تخفیف بلیط استخر باشگاه نفت تهران و تخفیف بلیت پارک آبی تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر بزرگ تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بدنسازی بدنسازی جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه