استخر بانک تجارت تهران

تهران، شهر تهران، خیابان فردوسی جنوبی ، روبروی شهر و روستا ، کوچه هنر ، باشگاه ورزشی بانک تجارت

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
این مجموعه در حال حاضر به دلیل تعمیرات غیرفعال می باشد.
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

میدان فردوسی یکی از مهم ترین میدان ها در تهران هست که در محور شرقی غربی، خیابان انقلاب اسلامی، در محور شمال، خیابان سپهبد قرنی  و در محور جنوب، خیابان فردوسی این میدان را قطع می‌کنند. از جمله اماکن مهم مثل دانشگاه علوم سیاسی، دانشکده کامپیوتر، وزارت آموزش و پرورش، اداره آموزش هنرهای دستی و .... می توان اشاره کرد.

به شنا ایده آل فکر کردید، امکانات بهداشتی و تجهیزات مناسب چطور؟ اگر همه این معیارها مد نظرتان هست پیشنهاد ما به شما استخر بی نظیر بانک تجارت  تهران است. که با یک شنا ایده آل در این استخر تهران تاثیرات آن را بر استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قابلیت جسمانی و افزایش قدرت ببینید .  

استخر سرپوشیده بانک تجارت تهران دارای امکاناتی بی نظیر شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، اتاق ماساژ، جای پارک آسان، بوفه، رختکن، کمد اختصاصی، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا و غیره می باشد.

اگر از تنش کار و یک روز پر استرس خسته شده اید و ساکن شهر تهران هستید پیشنهاد پول تیکت را از دست ندهید به دور از اضطراب و استرس به استخر بی نظیر بانک تجارت بروید. البته کلیه بلیط های استخرها و پارک آبی تهران در پول تیکت بدون نیاز به نت برگ یا استخر کارت تخفیفی خاصی با تخفیف پیش فرض فروخته می شوند و اگر شما بلیط خود را پول تیکت تهران تهیه کنید، می توانید با دریافت تخفیف از ما، بلیط خود را نسبت به گیشه با درصد ارزانتر تهیه کرده و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. این مجموعه ورزشی مخاطب بانوان و آقایان است و محیط بهداشتی و مناسب برای یک روز عالی برای شما سروران است.

آدرس استخر بانک تجارت تهران : خیابان فردوسی جنوبی  - روبروی شهر و روستا - کوچه هنر - باشگاه ورزشی بانک تجارت

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر بانک تجارت تهران، تخفیف های ویژه استخر بانک تجارت تهران، کارت تخفیف استخر بانک تجارت تهران، بلیط زنانه استخر بانک تجارت تهران، بلیط آقایان استخر بانک تجارت تهران، آدرس استخر بانک تجارت تهران، بلیط کودکان استخر بانک تجارت تهران، عکس استخر بانک تجارت تهران، ویدیوی استخر بانک تجارت تهران، قیمت بلیط استخربانک تجارت تهران، تخفیف بلیط استخر بانک تجارت تهران یا تخفیف پارک آبی در تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر بزرگ تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر بانک تجارت تهران
مینا بهاری ۱۴۰۱/۰۲/۲۲

این استخر باز شده؟
میشه رفت؟

این نظر برایم