استخر بانک مسکن تهران

تهران، شهر تهران، فرمانیه (شهید لواسانی) ، جنب سفارت ایتالیا ، مجموعه ورزشی بانک مسکن

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر پردیس فرمانیه تهران

سانس‌‌های استخر پردیس فرمانیه تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر پردیس فرمانیه تهران: روزهای فرد از ساعت 8 الی 13 و 14 الی 20
  • ساعت کاری آقایان استخر پردیس فرمانیه تهران: روزهای زوج از ساعت 9 الی 13 و 14 الی 20

استخر و سونای بانک مسکن تهران از مدرنترین استخرهای تهران در منطقه فرمانیه است که آقایان و بانوان علاقمند به رشته شنا می توانند شور و هیجان خود را در این مجموعه به نمایش بگذارند.

امکانات استخر بی نظیر و عالی بانک مسکن تهران شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، جای پارک آسان، حمام سنتی، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مطلوب، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا، کلاس آب درمانی، پیلاتس، تونل مه، TRXو غیره اشاره کرد.

استخر مجموعه بانک مسکن واقع در یک باشگاه ورزشی  در سال 1397 با طراحی و معماری کم نظیر در منطقه فرمانیه در شمال تهران بنا شده است که یکی از بهترین مجموعه ورزشی های کشور از دیرباز تاکنون بوده است.

دسترسی آسان وسیله نقلیه عمومی از جمله مترو، این امتیاز برای شما می باشد که از طریق ایستگاه مترو نیاوران به استخر عالی بانک مسکن حضور پیدا کنید که علاوه بر آن هم با دارا بودن پارکینگ دیگر دغدغه جای پارک نخواهیدداشت. اهالی منطقه فرمانیه، نیاوران، پاسداران، اقدسیه، دزاشیب و.... به راحتی می توانند به مجموعه ورزشی فرهنگی رفاهی بانک مسکن رفته و یک روز هیجان انگیز و خاطره ساز را برای خود به ارمغان آورند .

رختکن بسیار شیک این مجموعه و همچنین محیط بهداشتی و آب تمیز استخر علاقمندان بسیاری را داراست. استفاده از لاکرهای مانیتوردار امنیت را به بهترین شکل برقرار کرده است. اگر علاقمند رفتن به این استخر بی نظیر شده اید همین الان در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و از تخفیفات بهره مند گردید. و نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

آدرس استخر بانک مسکن تهران : فرمانیه (شهید لواسانی) - جنب سفارت ایتالیا

پس اگر به دنبال خرید بلیت پارک آبی در تهران، برگ تخفیف استخر بانک مسکن تهران، تخفیف های ویژه استخر بانک مسکن تهران، کارت تخفیف استخر بانک مسکن تهران، بلیط زنانه استخر بانک مسکن تهران، بلیط آقایان استخر بانک مسکن تهران، آدرس استخر بانک مسکن تهران، بلیط کودکان استخر بانک مسکن تهران، عکس استخر بانک مسکن تهران، ویدیوی استخر بانک مسکن تهران، قیمت بلیط استخر بانک مسکن تهران، تخفیف بلیط استخر بانک مسکن تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر بزرگ تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

مدت استفاده از استخر آزاد است.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی حوضچه آب سرد حوضچه آب سرد

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه