استخر برکه مشهد

خراسان رضوی، شهر مشهد، هاشمیه ۱۳، نبش چهار راه اول

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
این مجموعه به علت تغییر کاربری غیرفعال میباشد
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

در شلوغ ترین خیابان شهر بزرگ مشهد استخر سرپوشیده برکه قرار گرفته است شما که علاقمند به تفریح هستی هم از رفتن به استخر و هم خرید بخصوص بانوان با یک برنامه ریزی می تونی یه روز شاد و با نشاط را برای خود به ارمغان آوری، محیط اطراف این استخر برایتان جذاب و دلنشین خواهد بود وجود مراکز بزرگ جهت خرید و همچنین کافی شاپ و رستورانهای مطرح شهر مشهد شما را مجذوب خواهد کرد. اگر خرید بلیت استخرهای مشهد با تخفیف می‌خواهید پول تیکت در خدمت شماست.

مجموعه استخر رفاهی تفریحی برکه مشهد دارای امکانات فوق العاده مانند استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، پارکینگ، حمام سنتی، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مطلوب، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا خصوصی و عمومی، کافی شاپ و غیره اشاره کرد.

ورزش شنا یکی از ورزش هایی است که در بین اقشار مختلف محبوبیت بسیاری دارد، علاوه بر شادابی و نشاط تاثیرات قابل توجهی بر قابلیت جسمانی از نظر گردش خون، استقامت، قدرت، سرعت، انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ می توان اشاره کرد. اگر قصد رفتن به این استخر بی نظیر دارید عجله کنید همین الان در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و بدون نیاز به پرینت بلیط به یک روز آرام بخش بیاندیشید و در قسمت نظرات کاربران تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

زمانی که سرمان را زیر آب میکنیم اکسیژن در حداکثر مقدار است و در مقابل بدن تمام سعی خود را براین دارد که از اکسیژن بهینه تری بهره ببرد و باید یاد بگیریم با هر نفس هوای تازه تری را وارد بدنمان بکنیم این امر باعث فشار خون پایین تر و تنظیم ضربان قلب می شود.

آدرس استخر برکه مشهد : هاشمیه ۱۳- نبش چهار راه اول

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر برکه مشهد، تخفیف های ویژه استخر برکه مشهد، کارت تخفیف استخر برکه مشهد، بلیط آقایان استخر برکه مشهد، آدرس استخر برکه مشهد، بلیط کودکان استخر برکه مشهد، بلیط بانوان استخر برکه مشهد، عکس استخر برکه مشهد، ویدیوی استخر برکه مشهد، قیمت بلیط استخر برکه مشهد، تخفیف بلیط استخر برکه مشهد هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر مشهد باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. خرید بلیت پارک های آبی مشهد با تخفیف فقط در پول تیکت!

امکانات اصلی مجموعه استخر کودکان استخر کودکان جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه