استخر بهاران قزوین

قزوین، شهر قزوین، محمدیه، چهارراه معلم، بلوار شهید رجایی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر بهاران قزوین

سانس‌های استخر بهاران قزوین

  • ساعت کاری بانوان استخر بهاران قزوین: روزهای زوج و پنجشنبه از ساعت 14 الی 17
  • ساعت کاری آقایان استخر بهاران قزوین: همه‌روزه از ساعت 19 الی 22:30

استخر بی نظیر بهاران قزوین را از جمله استخرهای محبوب شهر قزوین می توان به شمار آورد.  این استخر سرپوشیده مخاطب بانوان و آقایان علاقمند به رشته ورزشی شنا با کادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات به شما سروران است و همواره رضایت مراجعه کنندگان را به همراه داشته و در محیطی زیبا آرامش را به ارمغان می آورد.

امکانات استخر سرپوشیده بهاران قزوین شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، بوفه، کارتخوان، رختکن مجزا، کافی شاپ، حمام سنتی، اتاق ماساژ، جای پارک آسان، استخر آب درمانی، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا و غیره می توان اشاره کرد.

ورزش کردن در یک محیط آرام بخش آبی به شما امکان میدهد تا تنشهای ناشی از کار، مشکلات و مسائل نگران کننده را فراموش کنید و به ذهن خود استراحت بدهید. اگر یک روز پرکار و استرس زا را داشتید و اهل استان کرج هستید حتما به استخر بهاران سری بزنید.

ورزش شنا یکی از ورزش هایی است که در بین اقشار مختلف محبوبیت بسیاری دارد، علاوه بر شادابی و نشاط تاثیرات قابل توجهی بر قابلیت جسمانی از نظر گردش خون، استقامت، قدرت، سرعت، انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ می توان اشاره کرد. محیط استخر و کف زمین نیز باید روزانه با مواد شوینده شسته شود و آب‌کشی، لازم و ضروری است تا از بروز هر نوع بیماری پوستی  به‌خصوص در ناحیه کف پا پیشگیری شود. در استخر عالی بهاران قزوین این مورد و هزاران مورد دیگر کاملا رعایت می گردد که شما عزیزان بدون دغدغه و نگرانی فقط به یک روز شاد و خاطره انگیز بپردازید.

به روز ترین اطلاعات مرتبط با استخر محبوب بهاران، بلیت استخرهای استان شیراز، سانس های استخر بهاران واقع در بلوار شهید رجایی  را در سایت پول تیکت مشاهده نمایید.

آدرس استخر بهاران قزوین : محمدیه- چهارراه معلم- بلوار شهید رجایی

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر بهاران قزوین، تخفیف های ویژه استخر بهاران قزوین، کارت تخفیف استخر بهاران قزوین، آدرس استخر بهاران قزوین، بلیط کودکان استخر بهاران قزوین، بلیط آقایان استخر بهاران قزوین، بلیط زنانه استخر بهاران قزوین، عکس استخر بهاران قزوین، ویدیوی استخر بهاران قزوین، قیمت بلیط استخر بهاران قزوین، تخفیف بلیط استخر بهاران قزوین، می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر قزوین باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

مدت استفاده از استخر آزاد است.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه