استخر روباز بانک صنعت و معدن تهران

تهران، شهر تهران، آجودانیه، خیابان شانزدهم شرقی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

استخر روباز بانک صنعت و معدن تهران بر بام سبز آجودانیه و در ارتفاع 1700 متری قرار گرفته است. یعنی می‌توانید در ارتفاعات شهر تهران و در یکی از خوش‌ آب‌وهواترین نقاط شهر در بهترین استخر تهران آب‌تنی کنید و از تماشای چشم‌اندازی فوق‌العاده لذت ببرید. 

تراس ساحلی آفتاب، همانند ساحل واقعی دریا طراحی شده است و ماسه‌ها از دل دریای خزر به این نقطه آورده شده‌اند. ماسه انرژی خورشید را به میزان بیشتری جذب می‌کند و با دراز کشیدن یا قدم زدن در  این تراس، بدن به آرامش فوق‌العاده‌ای می‌رسد. در ضمن، ماسه به بهبود درد مفاصل، کمردرد و درد سیاتیک و روماتیسم کمک شایانی می‌کند. 

استخر روباز 25 متری: این استخر در سانس‌های گوناگون روز و شب فعالیت دارد و طبق سانس‌های اعلام‌شده می‌توانید از این استخر فوق‌العاده استفاده کنید.

 

استخر کودک مجزا: کنار استخر بزرگسالان، استخری ویژه کودکان طراحی شده است که عمق مناسبی برای فرزندانتان دارد و می‌توانید با خیال راحت آنان را به این بخش از استخر بسپارید.

ماساژ در فضای مجموعه: انواع ماساژهای ریلکسی و درمانی در استخر روباز بانک صنعت و معدن تهران انجام می‌شود. پیش از رفتن، حتماً برای اطلاع از قیمت و رزرو با مجموعه تماس بگیرید. 

کافه: در مجموعه ورزشی آجودانیه، کافه‌ای قرار گرفته که چشم‌اندازی زیبا دارد و انواع خوراکی‌‌ها و نوشیدنی‌ها را سرو می‌کند. 

 

باشگاه ورزشی صنعت و معدن علاوه بر استخر روباز آقایان، 8 زمین تنیس خاکی حرفه‌ای، دو زمین مینی تنیس هارد و یک دیوار تنیس دارد و می‌توان آن را مرکز تخصصی تنیس دانست. برای رسیدن به این باشگاه کافی است وارد خیابان شانزدهم شرقی در آجودانیه شوید. 

اگر قصد خرید بلیط استخر روباز بانک صنعت و معدن تهران یا خرید بلیت پارک آبی تهران را دارید، پول تیکت با تخفیفی ویژه در اختیار شماست. این تخفیف صرفاً بابت خرید آنلاین بوده و ارزان‌تر از گیشه است. کافی است با چند کلیک ساده، خرید خود را انجام و کد دریافتی را به مسئول استخر نشان دهید.



امکانات اصلی مجموعه استخر روباز استخر روباز

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه