استخر رویال ونک تهران

تهران، شهر تهران، میدان ونک، چهارراه شیراز و ملاصدرا، نبش شیراز جنوبی، مجتمع ورزشی رویال ونک

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر رویال ونک تهران

سانس‌های استخر رویال ونک تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر رویال ونک تهران: همه‌روزه بجز دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 13، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 الی 18
  • ساعت کاری آقایان استخر رویال ونک تهران: همه‌روزه بجز دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 الی 23:30، چهارشنبه از ساعت 18 الی 23:30

استخر رویال ونک تهران مجموعه‌ای خوش‌نام و باسابقه بوده که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت خود قرار داده است. برای رعایت هرچه بیشتر نظافت، به هر شخص حوله مخصوص، لیف حمام، گوش‌پاک‌کن، کرم، اسپری و شامپو داده می‌شود. اگر به دنبال استخری تمیز و آرام برای آب‌درمانی یا شنا هستید، این استخر تهران گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شود. به جز استخر، سونا و جکوزی، با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید از امکانات زیر نیز استفاده کنید:

انواع ماساژ: به جز ماساژ فول بادی می‌توانید ماساژ تخصصی دست، پا یا صورت را نیز انتخاب کنید. علاوه بر این، جدیدترین متدهای ماساژ دنیا مانند ماساژ با آتش و شمع، سنگ داغ، شکلات داغ و بادکش نیز در این مجموعه انجام می‌شود. استخر ونک تهران از شیک‌ترین استخرهای ایران است که در منطقه ونک تهران قرار دارد؛ پیشنهاد می‌کنیم رفتن به این استخر را در برنامه تفرحی خود قرار دهید تا از یک تفریح لاکچری و مهیج بهره‌مند شوید.

حمام سنتی: دراز کشیدن روی سنگ‌های گرم، لایه‌برداری از پوست با کیسه و سفیدآب، ماساژ با فوم کف و در نهایت آبکشی سر و بدن تجربه‌ای خارق‌العاده است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً آن را امتحان کنید. در ضمن، برای هر فرد کیسه و لیف نو در نظر گرفته شده و خدمات مجموعه کاملاً بهداشتی است. 

باشگاه ورزشی و Trx: اگر دوست دارید بعد از یک روز ورزشی پرکار، کمی در استخر شنا ریلکس کنید، این مجموعه مناسب شماست. علاوه بر این، لاکرهای چوبی مجموعه و نورپردازی، احساس آرامش دوچندانی در شما به وجود خواهد آورد.

آدرس استخر رویال ونک تهران

میدان ونک، نبش چهارراه شیراز و ملاصدرا، مجتمع ورزشی رویال ونک

اگر قصد خرید بلیط استخر رویال ونک تهران را دارید، پول تیکت تخفیفی استثایی در نظر گرفته است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر از گیشه، بلیط این مجموعه را به صورت آنلاین خریداری کنید. تنها کافی است بعد از انتخاب روز و سانس مورد نظرتان، پرداخت را نهایی کنید. در نهایت، از طرف مجموعه پول تیکت پیامی دریافت خواهید کرد. کافی است کد دریافتی پیامک‌شده را به مسئول استخر نشان دهید. سامانه پول تیکت برای علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی، امکان تهیه بلیت پارک آبی در تهران را نیز فراهم کرده است.

امکانات اصلی مجموعه بدنسازی بدنسازی بوفه بوفه

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه