استخر شیخ بهایی نجف آباد اصفهان

اصفهان، شهر نجف آباد، گلدشت، کیلومتر ۱۷ جاده نجف آباد

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر شیخ بهایی نجف آباد اصفهان

سانس‌های مجموعه استخر شیخ بهایی نجف آباد اصفهان

  • ساعت کاری بانوان استخر شیخ بهایی نجف آباد اصفهان: شنبه الی چهارشنبه از ساعت  9 الی 15، پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 الی 18
  • ساعت کاری آقایان استخر شیخ بهایی نجف آباد اصفهان: شنبه الی چهارشنبه 15 الی 23، پنجشنبه و جمعه از ساعت 19 الی 23

آیا می‌دانید بهترین استخر نجف آباد کدام استخر است؟  استخر شیخ بهایی نجف آباد اصفهان با داشتن مجهزترین امکانات و به کار بردن برترین خدمات، بهترین استخر این شهر شمرده می‌شود. این استخر در خیابان گلدشت نجف آباد قرار دارد و امکان دسترسی آسان به آن فراهم است. تعرفه بلیط استخر شیخ بهایی به صورت عادلانه تعیین شده است تا عاشقان آب به راحتی بتوانند بدون دغدغه‌ای از تفریح خود لذت ببرند. این مجموعه از محدود استخرهای این شهر است که در آن آموزش شنا برگذار می‌شود پس اگر در نجف آباد ساکن هستید، ثبت نام در این کلاس‌های مفرح را به هیچ عنوان از دست ندهید.

از امکانات استخر شیخ بهایی می‌توان به استخر بانوان، استخر آقایان، استخر ویژه کودکان، سونا بخار و سونا خشک اشاره کرد که با ایجاد دمای مناسب در مجموعه، از برترین مجموعه‌های آبی است که می‌توانید به آنجا بروید. در این مجموعه کمدهایی برای نگهداری وسایل شما قرار گرفته است تا با خیال راحت به شنا بپردازید. اگر به شهر اصفهان سفر کردید، باید از بزرگترین استخرهای این شهر مانند استخر دانشگاه اصفهان استفاده کنید تا با امکانات شهر زیبای اصفهان نیز آشنا شوید.

آب استخر شیخ بهایی نجف آباد به صورت مکرر تصفیه می‌شود تا نظافت برای تمام مهمانان آنجا برقرار باشد و خطر ابتلا به بیماری پوستی کسی را تهدید نکند. لازم است بدانید که با خرید بلیط از مجموعه پول تیکت امکان کنسلی آن وجود دارد.

خرید بلیط استخر این مجموعه برای بانوان و آقایان میسر است. سانس‌های مجموعه را در پول تیکت مشاهده کنید سپس سانسی که متناسبتان است را انتخاب کنید و به صورت آنلاین و آسان همراه با تخفیف‌های فوق‌العاده آن را خریداری کنید. اگر علاوه بر شنا به دنبال تفریح بیشتر هستید باید به پارک آبی موج‌های دریایی نجف آباد بروید تا با استفاده از لوازم بازی آن، هیجان بیشتری را دریافت کنید.

شماره تماس استخر شیخ بهایی نجف آباد اصفهان:

03142253300

آدرس استخر شیخ بهایی نجف آباد اصفهان:

استان اصفهان، شهر نجف آباد، بلوار امام علی، میدان آتش نشانی

اطلاعات و ویژگی‌های هر استخر نجف آباد همراه با تصاویر مجموعه را می‌توانید در وبسایت پول تیکت مشاهده کنید. 

 

امکانات اصلی مجموعه سونا بخار سونا بخار سونا خشک سونا خشک

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه