استخر صدف عباس آباد تنکابن

مازندران، شهر تنکابن، عباس آباد، کوچه شالیزار، استخر صدف

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر صدف عباس آباد تنکابن

سانس‌های استخر صدف عباس آباد تنکابن

  • سانس بانوان استخر صدف عباس آباد تنکابن: همه‌روزه از ساعت 9:30 الی 15
  • سانس آقایان استخر صدف عباس آباد تنکابن: همه‌روزه از ساعت 16 الی 23

یکی از بهترین و بی نظیرترین استخرها در شهر بزرگ مازندران استخر صدف می باشد. این استخر در خیابان عباس آباد واقع شده است این استخر لاکچری با کادری حرفه ای و مجرب فعال می باشد.

قبل از ورود به استخر باید نکات بهداشتی را بدانید که بسیار مهم و با توجه هستند و بی شک با رعایت نکات بهداشتی استخر برایتان یک تفریح لذت بخش و شیرینی خواهد بود برای دانستن این نکات به سایت پول تیکت مراجعه کنید و تمام ناگفته ها را ببینید و بدانید. استخر ترافیک تنکابن دارای کیفیت بالایی است که مشتریان زیادی دارد. 

استخر سرپوشیده صدف عباس آباد تنکابن با محیطی مملو از آرامش دارای امکانات از جمله استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، پارکینگ، بوفه، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، حمام ترکی، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا و غیره اشاره کرد. 

در واقع یکی از بهترین روشهای هیدروتراپی ( آب درمانی) برای کاهش دردهای عضلانی و مفاصل راه رفتن در داخل استخر به صورت مرتب در طول هفته است که بسیار باعث شادابی افراد و کاهش فشار می‌شود. ورزش در آب مناسب برای افرادی که آرتروز ، اضافه وزن یا چاقی مفرط، دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی، بارداری و سالخوردگی می باشد.

تا بحال به فواید شنا کردن فکر کردید؟ علاوه بر اثرات مثبت در شادی و آرامش روح و روان شما، شنا بر جسم شما بخصوص قسمت پشت و ستون فقرات تاثیرات مثبتی دارد.

برای تهیه بلیط استخر زیبا و دلچسب صدف عباس آباد تنکابن به سایت پول تیکت مراجعه نمایید بدون نیاز به پرینت از تخفیفات ویژه سایت بهره مند گردید و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن پول تیکت، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

آدرس استخر صدف عباس آباد تنکابن : عباس آباد- کوچه شالیزار

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر صدف عباس آباد تنکابن، تخفیف های ویژه استخر صدف عباس آباد تنکابن، کارت تخفیف استخر صدف عباس آباد تنکابن، بلیط زنانه استخر صدف عباس آباد تنکابن، آدرس استخر صدف عباس آباد تنکابن، بلیط کودکان استخر صدف عباس آباد تنکابن، بلیط آقایان استخر صدف عباس آباد تنکابن، عکس استخر صدف عباس آباد تنکابن، ویدیوی استخر صدف عباس آباد تنکابن، قیمت بلیط استخر صدف عباس آباد تنکابن، تخفیف بلیط استخر صدف عباس آباد تنکابن هستید و می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر تنکابن باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

مدت استفاده از استخر آزاد است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه پارکینگ رایگان پارکینگ رایگان

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر صدف عباس آباد تنکابن
علی شریعتی ۱۳۹۷/۰۲/۲۹

کارکنانش رفتار خوبی دارن و آبش تمیزه
ولی بعضی امکانات اولیه رو نداره
مثل سرویس بهداشتی و گوش پاک کن و دستمال کاغذی.
سطح شهر هم بنر های مناسبی ندارن که برای آدرس راهنماییتون کنه
بنرهاشون خیلی شلوغه و مناسب پیداکردن آدرس نیست.

این نظر برایم