استخر هتل آسمان اصفهان

اصفهان، شهر اصفهان، خیابان مطهری،روبروی پل فلزی، هتل آسمان

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر هتل آسمان اصفهان

سانس‌های استخر هتل آسمان اصفهان

  • ساعت کاری بانوان استخر هتل آسمان اصفهان: روزهای فرد از ساعت 12 الی 20، جمعه از ساعت 9 الی 14
  • ساعت کاری آقایان استخر هتل آسمان اصفهان: روزهای زوج و جمعه از ساعت 16 الی 23

استخر هتل آسمان اصفهان مکان تمیزی برای افرادی است که به پاکیزگی استخر اهمیت می‌دهند. این استخر که در خیابان مطهری قرار گرفته است با ابعاد شش متر در هشت متری خود فضای متوسطی برای شنا دارد. هنگامی که بلیط استخر هتل آسمان اصفهان را از پول تیکت خرید کنید، بدون نیاز به بلیت فیزیکی و زحمت چاپ کردن آن می‌توانید به راحتی وارد استخر شوید. مهم ترین امکانی که ما در اختیار افراد قرار می‌دهیم، کنسلی بلیت است که بلافاصله پس از درخواست آن وجه پرداختی شما به حسابتان بازگشت داده می‌شود. اگر در هر جایی از اصفهان قصد تهیه بلیط استخر دارید با مراجعه به وب سایت پول تیکت این کار را انجام دهید تا از تخفیف های دوره ای خوب بهره مند شوید. در این صورت با پرداخت هزینه حداقلی که شامل تخفیف خواهد شد تفریح مفیدی خواهید داشت.

بهترین مجموعه های آبی در اصفهان را جمع آوری کرده و در سایت بلیت استخر های اصفهان را با قیمت های استثنایی به فروش می‌رسانیم.

امکاناتی که در استخر هتل آسمان به آن ها دسترسی دارید شامل سونا های خشک و بخار، بوفه، ماساژ و جکوزی هستند. در این استخر امکان آموزش شنا فراهم است و لازم است بدانید به مدت نود دقیقه می‌توانید از استخر استفاده کنید و تنها بزرگسالان می‌توانند به این مجموعه مراجعه داشته باشند.

برای دانستن سانس های استخر بهار اصفهان که از کیفیت کاری مطلوبی برخوردار است، به صفحه مربوطه مراجعه کنید. 

از مواردی که مورد توجه طرفداران ورزش های آبی است، کیفیت آب استخر است زیرا این یک مکان عمومی است و نظافت آن بسیار مهم است. در این مورد باید بدانید که استخر هتل آسمان اصفهان برای تامین رضایت مشتریان به تمیزی محیط استخر و آب باکیفیت اهمیت زیادی داده است و با تصفیه خانه عالی اقدام به پاک سازی آب و ضد عفونی کردن آن می‌کند. 

قیمت بلیط استخر ولیعصر اصفهان به شکل به روز شده در وب سایت ما تعیین شده است و می‌توانید از این استخر خوب شهر اصفهان استفاده کنید.

مدت استفاده از استخر 1 ساعت 30 دقیقه است.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه