استخر سرپوشیده هدف نو تهران

تهران، شهر تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، کوچه مفتوحی غربی، مجموعه ورزشی خانه ورزش

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

استخر و سونای بی نظیر هدف نو تهران با بروزترین امکانات در میدان هروی تهران واقع می باشد. این استخر فوق العاده مخاطب بانوان و آقایان است این مجموعه با کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه بروزترین خدمات به شما سروران می باشد.

برخی از امکانات استخر و سونا هدف نو پاسداران به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، استخر آب درمانی، جکوزی، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی، سیستم تهویه مناسب، سونا نمک، اتاق ماساژ، جای پارک آسان و ... اشاره کرد.

زمانی که به درون آب یک استخر در تهران می روید حس آرامش تمام بدن را فرا می گیرد مخزن های شناور در بیماران مبتلا به استرس باعث کاهش این امر در آنها می گردد. اگر به طور مرتب ورزش شنا را انجام دهید از نظر زیستی 20 سال جوان تر می مانید.

پول تیکت با پیشنهاد هزاران استخر در اقصی نقاط کشور، به شما برای انتخاب یک مکان خوب، آرام، لاکچری و بهداشتی کمک می کند. اگر نمی دانید که دقیقا چه محلی شما را راضی می کند، می توانید با مراجعه به سایت، مطالعه ی نظرات و مشاهده ی تصاویر یک مجموعه، از انتخاب خود مطمئن شوید. در عین حال، ما در پول تیکت، بصورت دقیق ویژگی های یک مرکز تفریحی را ذکر کرده ایم که بصورت آگاهانه یکی از این پیشنهادات را انتخاب نمایید. مجموعه کامل استخرها، اعم از سرپوشیده و سرباز، سونا و جکوزی، یا استخرهای مجهز به سالن بدنسازی یا بوفه، همه ی نیازهای شما را پوشش می دهد. حتی اگر به مهارت خود در شنا کردن اعتماد ندارید، می توانید با مراجعه به سایت پول تیکت مرتبط با آموزش شنا را پیدا کنید. 

در استخرهای سرپوشیده با شروع فصل گرما به دلیل رفت و آمد عموم رشد باکتریها و قارچ ها بسیار می شود. استخرها علاوه بر اینکه باید تمیز باشند از سیستم تصفیه جهت ضدعفونی باید بهره مند باشند پس قبل از رفتن به استخر از سلامتی و بهداشت محیط و آب استخر کاملا مطلع باشید.

آدرس استخر و سونا هدف نو تهران : میدان هروی- خیابان وفامنش-کوچه مفتوحی غربی-مجموعه ورزشی خانه ورزش

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر و سونا هدف نو تهران ، تخفیفان های ویژه استخر و سونا هدف نو تهران ، کارت تخفیف استخر و سونا هدف نو تهران ، بلیط زنانه استخر و سونا هدف نو تهران ، آدرس استخر و سونا هدف نو تهران ، بلیط کودکان استخر و سونا هدف نو تهران، عکس استخر و سونا هدف نو تهران، ویدیوی استخر و سونا هدف نو تهران، قیمت بلیط استخر و سونا هدف نو تهران، تخفیف بلیط استخر و سونا هدف نو تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. به دنبال خرید بلیت پارک آبی تهران با تخفیف ویژه هستید؟ به صفحه معرفی پارک های آبی مراجعه کنید.

مدت استفاده از استخر آزاد است

پذیرش کودکان بالای 2 سال امکان‌پذیر است.

طول استخر (متر): ۱۳
عرض استخر (متر): ۱۷
نوع تصفیه: فیلتر شنی همراه با کلر
بیشترین عمق استخر (متر): ۲
امکانات اصلی مجموعه استخر کودکان استخر کودکان جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه