استخر پاس قوامین تهران

تهران، شهر تهران، شهرک اکباتان، فاز یک، خیابان مخابرات، خیابان حنانی، خیابان ورزش، باشگاه فرهنگی ورزشی پاس قوامین

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر پاس قوامین تهران

سانس‌های استخر پاس قوامین تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر پاس قوامین تهران: روزهای زوج از ساعت 8 الی 11، 11ک30 الی 14:3 و 15 الی 18
  • ساعت کاری آقایان استخر پاس قوامین تهران: روزهای فرد وجمعه از ساعت 8 الی 11، 11:30 الی 14:3 و 15 الی 18، همه‌روزه از ساعت 20 الی 23

در منطقه پنج تهران شهرک اکباتان استخر عالی با بروزترین امکانات به نام استخر پاس قوامین اکباتان تهران قرار دارد. شهرک اکباتان در شمال به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، در جنوب به جاده مخصوص کرج، در غرب به نمایشگاه صنایع هوایی و در شرق به شهرک آپادانا منتهی می شود. برای رفتن به این استخر سرپوشیده تهران از ایستگاه مترو که در فاز دو شهرک اکباتان روبروی بلوک ۱۳ واقع شده‌است استفاده نمایید.

استخر سرپوشیده پاس قوامین تهران دارای امکاناتی بی نظیر شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا بخار، سونا خشک، جکوزی، فروشگاه لوازم ورزشی، اتاق ماساژ، جای پارک آسان، بوفه، رختکن، کمد اختصاصی، کلاس آموزش خصوصی و عمومی شنا، استخر آب درمانی، آبشار، سالن بدنسازی، حمام سنتی و غیره می باشد.

به شنا ایده آل فکر کردید، امکانات بهداشتی و تجهیزات مناسب چطور؟ اگر همه این معیارها مد نظرتان هست پیشنهاد ما به شما استخر بی نظیر پاس قوامین تهران است. که با یک شنا ایده آل تاثیرات آن را بر استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قابلیت جسمانی و افزایش قدرت ببینید .  

 اگر تا به حال وقتی را برای یادگیری ورزش شنا نگذاشتید در استخر پاس قوامین تهران با مربیان مجرب این امکان برای شما فراهم شده است.

از مشخصات این استخر بی نظیر به طول استخر 33 متر، عرض استخر 17 متر و ظرفیت 120 نفر اشاره کرد.

شنا در وضعیت درازکش به بازگشت خون وریدی به سمت قلب کمک کرده و جریان گردش خون را آسان می سازد پس با شنا در استخر و سونا پاس قوامین اکباتان علاوه بر تفریح، با این ورزش باعث نرم و انعطاف پذیری مفاصل و رباط های بدنتان شده اید. آقایان و بانوان علاقمندان به شنا میتوانند بامطالعه سانسهای ذکر شده در طول هفته از تفریحات سالم و نشاط بخش استخر  استفاده نمایید. همین الان در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و از مزایای استخر بهره مند گردید.

آدرس استخر پاس قوامین تهران : شهرک اکباتان- فاز یک- خیابان مخابرات- خیابان حنانی- خیابان ورزش- باشگاه فرهنگی ورزشی پاس قوامین

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر پاس قوامین تهران، تخفیف های ویژه استخر پاس قوامین تهران، کارت تخفیف استخر پاس قوامین تهران، بلیط زنانه استخر پاس قوامین تهران، بلیط آقایان استخر پاس قوامین تهران، آدرس استخر پاس قوامین تهران، بلیط کودکان استخر پاس قوامین تهران، عکس استخر پاس قوامین تهران، ویدیوی استخر پاس قوامین تهران، قیمت بلیط استخر پاس قوامین تهران، تخفیف بلیط استخر پاس قوامین تهران و بلیت پارک آبی در تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر بزرگ تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه استخر آب درمانی استخر آب درمانی بدنسازی بدنسازی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه