استخر پالادیوم تهران

تهران، شهر تهران، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز خرید پالادیوم، طبقه ششم جنوبی
۵.۰ (۱ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر پالادیوم تهران

سانس‌های استخر پالادیوم تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر پالادیوم تهران: روزهای زوج از ساعت 7 الی 15، روزهای فرد از ساعت 8:30 الی 15، جمعه از ساعت 9 الی 14
  • ساعت کاری آقایان استخر پالادیوم تهران: شنبه الی چهارشنبه از ساعت 15:30 الی 23، پنجشنبه از ساعت 15:30 الی 20، جمعه از ساعت 14 الی 20

مرکز خرید پالادیوم جزء بزرگ ترین و اولین مرکز خریدها در شمال شهر تهران در منطقه زعفرانیه است. کلوپ ورزشی پالادیوم با فضایی بالغ بر دو هزار متر در بالاترین نقطه شهر تهران با نمایی فضایی و دلپذیر در طبقه ششم این مرکز خرید قرار دارد. استخر و سونای پالادیوم علاقمندان بسیاری را داراست محیط لاکچری و خاص این مجموعه برای همگان مفید و مجذوب هست. این استخر تهران را می‌توان لوکس‌ترین استخر این شهر دانست.

محیط صمیمی و جذاب استخر پالادیوم زعفرانیه اوقاتی خوش در کنار دوستان، همکاران و خانواده را فراهم آورده است. از امکانات جذاب استخر به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، حوضچه آب سرد، پارکینگ، حمام سنتی، اتاق ماساژ، رختکن، کارتخوان، سیستم تهویه مطلوب، بوفه، سالن اسپینینگ، مرکز تمرينات آبي، سالن ورزش هاي گروهي، تونل مه، فروشگاه لوازم ورزشی، استخر آب درمانی، سالن بدنسازی، سانس آزاد، کلاس آموزش شنا، مرکز پزشکي و ورزشي و غیره اشاره کرد.

علاوه بر محیط بهداشتی و آب تمیز استخر سرپوشیده پالادیوم تهران، نکته مثبت این استخر که در تمامی ایام و تعطیلات رسمی دایر می باشد. چنانچه قصد رفتن را دارید همین الان در سایت پول تیکت ثبت نام نمایید و از مزایا و امتیازاتی که براتون در نظر گرفته ایم بهره مند گردید.

چی بهتر از این، که همه ی تفریحات مهیج را در یک روز امتحان کنید و یک روز لذت بخش را در خاطرات به ثبت رسانید.

از مزیت های استخر پالادیوم مقدس اردبیلی تهران کادر مربیان حرفه ای و آکادمیک و کارشناسان متخصص و کارآزموده و پرسنل مجرب می باشد که ارائه دهنده خدمات متنوعی به ورزشکاران و مراجعین عزیز می باشد.

آدرس استخر پالادیوم  تهران : خیابان مقدس اردبیلی- بعد از میدان الف- جنب کوچه عروضی- مرکز خرید پالادیوم- طبقه ششم جنوبی

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر پالادیوم تهران، تخفیف های ویژه استخر پالادیوم تهران، کارت تخفیف استخر پالادیوم تهران، بلیط زنانه استخر پالادیوم تهران، بلیط آقایان استخر پالادیوم تهران، آدرس استخر پالادیوم تهران، بلیط کودکان استخر پالادیوم تهران، پارک های آبی در تهران، عکس استخر پالادیوم تهران، ویدیوی استخر پالادیوم تهران، قیمت بلیط استخر پالادیوم تهران، تخفیف بلیط استخر پالادیوم تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر بزرگ تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

استخر گل سنگ تهران هم می‌تواند از نظر قیمتی و کیفیتی، رقیب بسیار مناسبی برای این مجموعه باشد که ما پیشنهاد می‌کنیم در لیست خود به عنوان اولویت دوم داشته باشید.

امکانات اصلی مجموعه استخر آب درمانی استخر آب درمانی بوفه بوفه

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵.۰
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر پالادیوم تهران 0 5 5
وحیده خدامیان ۱۴۰۰/۱۱/۱۱

نقط قوت

احساس دل انگیزو نشاطی که به محض ورود

به من میدهد.

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم