استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد

خراسان رضوی، شهر مشهد، قاسم آباد (شهرک غرب)، فلاحی ۷۹
۴.۱ (۳ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

در مجموعه استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد از امکانات متنوع و هیجان انگیزی استفاده شده تا یک تجربه جذاب برای علاقمندان به شنا، هیجان و نشاط رقم بخورد. 

امکانات بی نظیر و فوق العاده استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد شامل استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، اتاق هوازی، خدمات ماساژ، دوچرخه فضایی، حمام سنتی، بوفه، جای پارک آسان، سیستم تهویه مناسب، رختکن، کارتخوان، کمد اختصاصی، فروشگاه لوازم ورزشی، کلاس آموزش شنا خصوصی و عمومی می توان اشاره کرد. خرید بلیط استخرهای مشهد با تخفیف ویژه از وب سایت پول تیکت!

همیشه از جکوزی به منظور رفع خستگی و ماساژ آبی استفاده می‌شود. ماساژ در زیر آب از روشهای درمانی بسیار مؤثر در رفع درد عضلات، مفاصل و استخوانها می باشد. استفاده کنندگان از جکوزی در داخل حوضچه قرار می گیرند و اعضاء بدن خود را به تناوب در مسیر فواره‌های زیر آب قرار می دهند. همچنین جکوزی دارای یک یا چند پله یا پاشویه است تا افرادی که از آن استفاده می‌کنند بتوانند بر روی آن بنشینند و عمل ماساژور ماهیچه پا و پشت را در تماس با آب پرفشار همراه با هوا انجام دهند. 

دانشگاه آزاد مشهد جهت رفاه حال دانشجویان محترم استخر پروانه را راه اندازی کرده و استفاده از آن برای عموم آزاد است. برای اطلاع از سانس استخر به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از پول تیکت نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن پول تیکت، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید. 

شنا باعث بهبود عملکرد قلبیوعروقی، افزایش استقامت عضلات، کاهش چربی و دیگر اثرات مثبت در بدن می گردد، همچنین هنگام شنا هیچ نوع فشاری از طرف زمین وجود ندارد که این امر مفاصل را از فشار و کشیدگی دور نگاه می دارد و چنانچه اگر وسیله ای برای شناور ماندن مثل جلیقه داشته باشید فشار وارد کمتر هم می شود.

آدرس استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد : خراسان رضوی- مشهد- قاسم آباد (شهرک غرب)- فلاحی 79

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، تخفیفان های ویژه استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، کارت تخفیف استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، بلیط زنانه استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، بلیط آقایان استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، آدرس استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، بلیط کودکان استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، عکس استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، ویدیوی استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، قیمت بلیط استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد، تخفیف بلیط استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر مشهد باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. خرید بلیط پارک های آبی مشهد با تخفیف را نیز پول تیکت برایتان فراهم آورده است.

امکانات اصلی مجموعه پارکینگ پارکینگ جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۱
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۳ نظر)
استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد
فاطیما ۱۴۰۲/۰۴/۱۸

ینی پسر بچه هم میتونیم بیاریم؟ قیمت بلیط ها چقدره؟

این نظر برایم
استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد 0 5 4.4
متین وکیلی ۱۴۰۱/۰۴/۱۲

استخر تمیزیه

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم
استخر پروانه دانشگاه آزاد مشهد 0 5 3.88
مبینا عسگری ۱۳۹۸/۰۵/۳۰

خوبه

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم