استخر چهار فصل كانون قدس تهران

تهران، شهر تهران، میدان صنعت، ابتدای ایران زمین، جنب سینما قدس
۴.۵ (۳ نظر)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر چهار فصل كانون قدس تهران

سانس‌های استخر چهار فصل كانون قدس تهران

  • ساعت کاری آقایان استخر چهار فصل كانون قدس تهران: روزهای فرد و جمعه از ساعت 9 الی 22
  • ساعت کاری آقایان استخر چهار فصل كانون قدس تهران: روزهای زوج از ساعت 10 الی 22، روزهای فرد و جمعه از ساعت 17 الی 22

 

یک استخر بی نظیر و مناسب برای آقایان علاقمند به رشته ورزش شنا واقع در میدان صنعت تهران به نام استخر چهار فصل كانون قدس باکادری حرفه ای و مجرب آماده ارائه خدمات به شما ورزش دوستان می باشد.

این استخر تهران چهار فصل است و دمای آن به گونه‌ای تنظیم شده که در چهار فصل سال بتوانید از آن استفاده کنید. این استخر ویژه آقایان است و دسترسی بسیار راحتی دارد. هر جای تهران که باشید، می‌توانید به راحتی خود را با مترو به میدان صنعت برسانید و از آنجا به استخر چهارفصل کانون قدس بیایید. 

همیشه در میان والدین بحث بر آموزش شنای فرزندانشان می باشد که بهترین زمان یادگیری شنا چه زمانی است، پیشنهاد پول تیکت به شما عزیزان برای آموزش شنای فرزندانتان حدود سن 7 الی 8 سالگی است که استخر چهار فصل كانون قدس تهران این امکان را برای شما فراهم نموده است.

پیشنهاد پول تیکت را از دست ندهید به سایت خودتان مراجعه کنید از تخفیفات بی نظیر بهره مند گردید و فقط فقط یکبار امتحان کنید تا همیشه ماندگار بمانید.

حمام ترکی این مجموعه برای یک ماساژ سنتی با کف و فوم انتخابی عالی است. کافی است با یک تلفن، وقت قبلی را رزرو کنید. اگر علاقه‌مند ماساژ‌های مدرن هستید، ماساژ ریلکسی و دیگر انواع ماساژ در این مجموعه انجام می‌شود.

همچنین می‌توانید برای برنزه کردن،‌ از تخت‌های مجموعه استفاده کرده و حمام آفتاب بگیرید. مزیت این استخر آن است که خیلی شلوغ نیست و می‌توانید خود را به روزی آرام دعوت کنید.

سونای خشک و بخار، فوتبال دستی با پرداخت هزینه جداگانه، استخر چهارفصل روباز، جکوزی، حوضچه آب سرد، اتاق ماساژ، بوفه، فروشگاه لوازم ورزشی و حمام ترکی از امکانات استخر کانون قدس تهران است که می‌توانید به صورت آزاد از آن استفاده کنید.

شنا فشار را از روی ستون فقرات بر میدارد بنابر این شنا کردن علاوه بر اینکه برای استخوان ها خوب است مفاصل را هم سالم نگه می دارد.

مجموعه استخر چهار فصل كانون قدس واقع در میدان صنعت تهران که یکی از میادین شهرک غرب تهران است که دسترسی متروی خط 7  امکان شما را برای رفتن به استخر کانون قدس فراهم کرده است.

آدرس استخر چهار فصل كانون قدس تهران : میدان صنعت- ابتدای ایران زمین- جنب سینما قدس

شنا ورزشی کامل است و علاقمندان بسیار قابل توجهی دارد اگر از گرمای تابستان خسته شدید یا اینکه در زمستان هوس استخر رفتن کردید می توانید در تمام فصول سال استخر چهار فصل كانون قدس را انتخاب کنید و مطمئنا از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

 پول تیکت همه‌چیز را برای خرید بلیط استخر چهارفصل کانون قدس تهران فراهم کرده است. شما می‌توانید ارزان‌تر از گیشه و با تخفیف ویژه، بلیط این مجموعه را خریداری کنید. در ضمن، نیازی به پرینت بلیط نیست و تنها کد را به مسئول استخر نشان دهید. در صورت منصرف شدن، می‌توانید بلیط خود را به صورت آنلاین مرجوع کنید.

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر چهار فصل كانون قدس تهران ، تخفیفان های ویژه استخر چهار فصل كانون قدس تهران ، کارت تخفیف استخر چهار فصل كانون قدس تهران ، بلیط آقایان استخر چهار فصل كانون قدس تهران ، آدرس استخر چهار فصل كانون قدس تهران ، بلیط کودکان استخر چهار فصل كانون قدس تهران، تخفیف بلیت پارک آبی تهران، عکس استخر چهار فصل كانون قدس تهران، ویدیوی استخر چهار فصل كانون قدس تهران، قیمت بلیط استخر چهار فصل كانون قدس تهران، تخفیف بلیط استخر چهار فصل كانون قدس تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است. استخر روباز آفتاب قدس تهران نیز از دیگر استخرهایی است که شما می‌توانید بلیطش را از سایت ما تهیه کنید.

 

زمان استفاده از استخر آزاد می‌باشد.

استخر چهار‌فصل به استخری گفته می‌شود که فضای استخر سرپوشیده و روباز را به طور همزمان دارد و در هر چهار‌فصل سال می‌توان از شنا در آن لذت برد.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۴.۵
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۳ نظر)
استخر چهار فصل كانون قدس تهران 0 5 5
هادی کائینی ۱۴۰۱/۰۸/۰۳

نقط قوت

بسیار تمیز، برخورد پرسنل عالی

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم
استخر چهار فصل كانون قدس تهران 0 5 4.3
مهرداد مهربان فر ۱۴۰۱/۰۵/۲۹

خوبه.میشه بهترم باشه.

نقط قوت

جای پارک

نقط ضعف

بوفه

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم
استخر چهار فصل كانون قدس تهران 0 5 4.3
Amirali feizi ۱۳۹۸/۰۵/۰۴

نقط قوت

تمیزی

کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
این نظر برایم