استخر 22 بهمن تهران

تهران، شهر تهران، اتوبان شهید بابایی ، زیرگذر لویزان ،پل شهدای ارتش ، داخل شهرک شهید فلاحی

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر 22 بهمن تهران

سانس‌های استخر 22 بهمن تهران

  • ساعت کاری بانوان استخر 22 بهمن تهران: روزهای زوج از ساعت 8:30 الی 18
  • ساعت کاری آقایان استخر 22 بهمن تهران: روزهای زوج از ساعت 19 الی 21 و 21 الی 23، روزهای فرد و جمعه از ساعت 8:30 الی 21

چه خوبه که یک استخر تمامی امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی را یکجا باهم داشته باشه؟ بله درست حدس زدید اون استخر فقط و فقط می تونه استخر سرپوشیده بیست و دو بهمن در استان تهران با بهترین متخصصین و کادری حرفه ای باشه. 

از امکانات استخر بی نظیر 22 بهمن لویزان تهران می توان به استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، بوفه، جای پارک آسان، کارتخوان، سیستم تهویه مناسب، رختکن مجزا، اتاق ماساژ، سالن بدنسازی، استخر آب درمانی، حمام سنتی و غیره اشاره کرد.

ورزش شنا علاقمندان زیادی را به خود اختصاص داده است اما برخی از افراد به دلیل بیماری و با تجویز پزشک نیاز به آب درمانی دارند استخر قیانوری این امکان را با محیط بهداشتی و تمیز برای این عزیزان فراهم نموده است.

این استخر در تهران برای بانوان و آقایان یک مجموعه کاملی می باشد و جالب انگیزترین بخش، مجموعه محیط بهداشتی و آب تمیز این استخر است، که با توجه به اینکه شنا و رفتن به استخر علاقه مندان زیادی را درخور توجه خود قرار داده مجموعه استخر بی نظیر 22 بهمن تهران  باگردآوری این امکانات، بسیار وجه تمایز خود را نسبت به استخرهای دیگر بالا برده است. و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از پول تیکت نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن پول تیکت، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

آدرس استخر 22 بهمن تهران : اتوبان شهید بابایی - زیرگذر لویزان -پل شهدای ارتش - داخل شهرک شهید فلاحی

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ۲۲ بهمن تهران، تخفیفان های ویژه استخر ۲۲ بهمن تهران، کارت تخفیف استخر ۲۲ بهمن تهران، بلیط زنانه استخر ۲۲ بهمن تهران، بلیط آقایان استخر ۲۲ بهمن تهران، آدرس استخر ۲۲ بهمن تهران، بلیط کودکان استخر ۲۲ بهمن تهران، عکس استخر ۲۲ بهمن تهران، ویدیوی استخر ۲۲ بهمن تهران، قیمت بلیط استخر ۲۲ بهمن تهران، تخفیف بلیط استخر ۲۲ بهمن تهران و خرید بلیت پارک آبی تهران هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بدنسازی بدنسازی بوفه بوفه

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه
۵
کیفیت آب و تمیزی استخر
موقعیت مکانی و‌ دسترسی به حمل و‌ نقل
کیفیت برخورد پرسنل
کیفیت سرویس دهی و تنوع خدمات
نسبت قیمت به کیفیت مجموعه
نظرات کاربران (۱ نظر)
استخر 22 بهمن تهران
بابک ۱۳۹۶/۰۷/۲۷

یکی از ایرادات بسیار مهم این استخر........... بی برنامه گی در سرویس دهی هست.......... بارها به خاطره تعمیرات بدون اطلاع رسانی تعطیل می کنند................ بارها بخاطر مراسم مذهبی......... اعیاد.......... عزا............ نه یکی دو روز بلکه چند روز بدون اطلاع رسانی تعطیل می کنند

این نظر برایم