استخر 360 درجه تهران

تهران، شهر تهران، ضلع غربی پارک قیطریه ، خیابان روشنایی ، خیابان صفا ، بن بست آزادی(آبشاری)

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

مجموعه ورزشی 360 درجه از شیک ترین و مدرن ترین مجموعه های ورزشی شرق تهران که در سال 1381 افتتاح و از سال 1393 با مدیریت جدیدی فعالیت خود را آغاز نموده است.

در واقع یکی از بهترین روشهای هیدروتراپی ( آب درمانی) برای کاهش دردهای عضلانی و مفاصل راه رفتن در داخل استخرهای تهران به صورت مرتب در طول هفته است که بسیار باعث شادابی افراد و کاهش فشار می‌شود. ورزش در آب مناسب برای افرادی که آرتروز ، اضافه وزن یا چاقی مفرط، دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی، بارداری و سالخوردگی می باشد.

آب استخر سرپوشیده 360 درجه تهران توسط دستگاهای مدرن، قدرتمند و امروزی تصفیه و گندزدایی می شود. آب استخر در بازه های زمانی مناسب توسط تکنسین های مجرب تاسیسات استخر و زیر نظر اداره بهداشت منطقه بازدید شده و همچنین سعی در نظافت کامل محیط استخر محوطه های دوش و سرویس های بهداشتی و سونا و جکوزی شده است. استخر این مجموعه برای بهبود کیفیت و تمیز بودن آب آن از سیستم فیلترینگ آب “Diatomaceous Earth (DE) Filters استفاده می کند و آب استخر آن همواره تمیز و بهداشتی است.

امکانات استخر بی نظیر و فوق العاده عالی 360 درجه تهران  شامل : استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، سونا خشک، سونا بخار، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ورزش های هوازی، اتاق ماساژ، آب درمانی یا هیدروتراپی، ایروبیک، زومبا، پیلاتس، رختکن مجزا، اینترنت بی سیم، سیستم تهویه مطلوب، فروشگاه لوازم ورزشی تماما از برند PULSE، سالن اسپینینگ و غیره اشاره کرد.

استخر 360 درجه شرق تهران مخاطب بانوان و آقایان است برای اطلاع از سانس و تخفیفات استخر به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و نکته جالب توجه این است که بلیط خریداری شده از پول تیکت نیاز به چاپ شدن ندارد و چنانچه به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید نیز می توانید با کنسل کردن بلیط خریداری شده در قسمت تاریخچه خرید پروفایل خود در سایت یا اپلیکیشن پول تیکت، وجه پرداختی خود را دریافت نموده و برای هر تاریخ دیگری که می خواهید مجدد اقدام به خرید بلیط نمایید.

آدرس استخر : ضلع غربی پارک قیطریه - خیابان روشنایی - خیابان صفا - بن بست آزادی(آبشاری)

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر ۳۶۰ درجه تهران، تخفیفهای ویژه استخر ۳۶۰ درجه تهران، کارت تخفیف استخر ۳۶۰ درجه تهران، بلیط زنانه استخر ۳۶۰ درجه تهران، بلیط آقایان استخر ۳۶۰ درجه، آدرس استخر ۳۶۰ درجه تهران، بلیط کودکان استخر ۳۶۰ درجه تهران، عکس استخر ۳۶۰ درجه تهران، ویدیوی استخر ۳۶۰ درجه تهران، قیمت بلیط استخر ۳۶۰ درجه تهران، تخفیف بلیط استخر  ۳۶۰ درجه هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر  یا پارک آبی در تهران باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه جکوزی جکوزی سونا بخار سونا بخار
سایر امکانات

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه