خانه ماساژ مشهد

خراسان رضوی، شهر مشهد، احمد آباد، روبروی طالقانی ۱

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خانه ماساژ مشهد از بهترین مراکز ماساژ درمانی در مشهد است که در آن خدماتی مانند: انواع ماساژ تایلندی، روسی و سوئدی ارائه می‌شوند. رزرو وقت ماساژ را در پول تیکت انجام دهید و چنانچه از آن منصرف شدید می‌توانید به راحتی و بدون کسر وجه آن را کنسل کنید. خانه ماساژ مشهد یکی از مراکز ماساژ خوب این شهر است که از ماساژ دهندگان با تجربه برای خدمات دهی استفاده می‌کند.

در خانه ماساژ مشهد انواع خدمات ماساژ به صورت حرفه‌ای و مطابق با متدهای روز ارائه می‌شود تا ماساژ بیشترین تاثیر را داشته باشد. برای تهیه بلیط خانه ماساژ مشهد لطفا از حساب کاربری خود اقدام به رزرو بلیط نمایید تا با طی مراحل آسانی بتوانید بلیط را رزرو کنید.

خدمات خانه ماساژ مشهد

خدماتی که در خانه ماساژ مشهد قابل دریافت است شامل این موارد هستند:

بادکش درمانی

بادکش درمانی دارای خواصی مانند درمان اختلالات خونی، درمان بیماری های روماتیسمی، تسکین درد های عضلانی، بهبود اختلالات پوستی مانند آکنه و اگزما

کمپرس درمانی 

کمپرس درمانی خانه ماساژ مشهد یک راه مناسب برای درمان افرادی است که در حین ورزش دچار آسیب دیدگی شدند. کمپرس درمانی باعث رفع تورم و درد ناشی از حرکات ورزشی می‌شود.

انواع ماساژ مشهد

اجرای ماساژ باعث بهبود سیستم عصبی، تقویت دستگاه عضلانی، کاهش درد مفاصل، افزایش گردش خون، بهبود دستگاه تنفسی و گوارشی و تعدیل فشار خون می‌شود.

  • ماساژ ریلکسی
  • ماساژ شیاتسو
  • ماساژ با سنگ داغ
  • ماساژ اسپرت
  • ماساژ سوئدی
  • ماساژ صورت
  • ماساژ تایلندی

برترین مرکز ماساژ در مرکز استان خراسان رضوی

خانه ماساژ مشهد دارای تمام ویژگی های لازم است و می‌توان گفت بهترین مرکز ماساژ در کلان شهر شمال شرقی ایران است. تنوع در خدمات رسانی و ارائه تمام انواع ماساژ، قیمت مناسب و سرویس دهی باکیفیت از ویژگی های خانه ماساژ مشهد هستند.

رزرو آنلاین بلیط خانه ماساژ مشهد

برای مراجعه به این مرکز ماساژ باید بلیط خانه ماساژ مشهد را از سایت پول تیکت و به صورت آنلاین پرداخت کنید. با این کار از تخفیفات ویژه بهره مند شده و بدون کسر وجه امکان کنسل کردن بلیط را خواهید داشت.

 

امکانات اصلی مجموعه ماساژ تایلندی ماساژ تایلندی ماساژ روسی ماساژ روسی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه