سونا و جکوزی حریر تهران

تهران، شهر تهران، اقدسیه، شهرک نفت (صدف)، خیابان کیش، کوچه کیش ۱۳، برج حریر، مجموعه ورزشی حریر

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

سونا و جکوزی حریر تهران؛ یکی از مجموعه هایی است که با مراجعه به آن خواهید توانست یک روز مفرح و عالی را برای خود رقم بزنید تا خستگی های خود را به این طریق بر طرف کنید. این مجموعه دارای سونا و جکوزی با کیفیتی است که از پیشرفته ترین تکنولوژی ها برای تامین حرارت لازم استفاده می‌کند. مراجعه به جکوزی دارای خواص خوبی برای بدن است مانند کاهش درد های بدن و پاک سازی بدن. مجموعه سونا حریر که در اقدسیه و شهرک نفت واقع شده است از طریق خیابان کیش، کیش 13، برج حریر قابل دسترسی است و برای آقایان و بانوان خدمات رسانی دارد. استخر گل سنگ تهران هم برای کسانی در این صفحه توصیه می‌شود که می‌خواهند در کنار این مزایا لذت یک آبتنی باکیفیت را تجربه کنند.

امکاناتی که در این مکان برای مراجعه کنندگان فراهم است تجربه خوبی از یک روز لذت بخش را ایجاد می‌کند. بهای بلیت ها در وب سایت پول تیکت مناسب هستند و قیمت بلیت استخر روباز بلوط ولنجک تهران در کمترین نرخ ها در سایت ما تعیین شده است. با تهیه بلیت این مجموعه جکوزی از وب سایت پول تیکت از امکاناتی مانند استخر کودک، سونای خشک و سونای بخار، جکوزی دارای آب گرم و آب سرد، سالن بدن سازی و دیگر ورزش ها و جا پارک مناسب برخوردار خواهید شد. یکی از ویژگی های شاخص مجموعه سونا و جکوزی حریر این است که امکان مراجعه به صورت جلسات خصوصی و نیمه خصوصی یا به شکل گروهی دارد. برای اطلاع از سانس استخر های تهران از وب سایت پول تیکت استعلام بگیرید تا اطلاعات کامل را به دست آورید.

امکانات ورزشی موجود در محیط این مجموعه تنوع بالایی دارند و شامل باشگاه بدنسازی، پیلاتس، زومبا، یوگا، ایروبیک، فیتنس کاردیو، فیتنس فانکشنال، تی آر ایکس هستند. 

برای خرید بلیط استخر در هر جای ایران می‌توانید این کار را با صرف هزینه اندک و به صورت تخفیف دار از وب سایت پول تیکت انجام دهید. اگر می‌خواهید هنگام خرید بلیط ها بهترین شرایط را تجربه کنید، خدمات وب سایت ما بهترین هستند. استرداد بلیط ها با عودت وجه سریع همراه خواهند بود. چنانچه مایل هستید از پارک های آبی برای داشتن تفریح سالم استفاده کنید، بلیط پارک های آبی تهران با بهترین قیمت توسط پول تیکت به فروش می‌رسند.


مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه