استخرآزادگان کرج

البرز، شهر کرج، عظیمیه ، چهل و پنج متری کاج،کوچه شاکر زادگان،پشت بازار روز کاج ،استخر آزادگان عظیمیه

نوع پذیرش مورد استفاده آقایان و بانوان
رزرو بلیت این مجموعه در حال حاضر غیرفعال است
بدون نیاز به پرینت بلیت بدون نیاز به چاپ بلیت
قابلیت کنسل کردن بلیت قابلیت کنسلی آنلاین بلیت
تخفیف‌های شگفت انگیز تخفیف‌های ویژه ارزان‌تر از گیشه
تخفیف‌های شگفت انگیز پشتیبانی ۲۴ ساعته

خرید اینترنتی بلیط استخر آزادگان کرج

سانس‌های استخر آزادگان کرج

  • ساعت کاری بانوان استخر آزادگان کرج: همه‌روزه از ساعت 9 الی 13
  • ساعت کاری آقایان استخر آزادگان کرج: همه‌روزه از ساعت 17 الی 24

یکی از محله های اعیان نشین در استان البرز محله عظیمیه که به عنوان منطقه یک شهرداری کرج نامیده می شود. به دلیل موقعیت جعرافیایی از محله های سرسبز با بناها و ساختمان های لوکس است و بدلیل  قرار گرفتن در شیب دامنه کوه دارای آب و هوای خوبی بوده که به تدریج به عنوان محله توریستی و گردشگری تبدیل شده‌ است. یکی از بهترین استخرهای کرج در این منطقه واقع شده است.

استخر بی نظیر و لوکس آزادگان کرج  بامحیطی بهداشتی و آب تمیز از جمله استخرهای قابل توجه اهالی محله عظیمیه است که فضای داخلی استخر مکان مناسبی برای شنا کردن و یک روز پرهیجان است.

استخر قهرمانی آزادگان کرج دارای امکانات بی نظیر و امروزی شامل استخر آقایان، استخر بانوان، استخر کودکان، حوضچه آب سرد، جکوزی، سونا خشک، سونا بخار، بوفه، کارتخوان، جای پارک آسان، اتاق ماساژ، حمام سنتی، فروشگاه لوازم ورزشی، رختکن مجزا، کلاس آموزشی خصوصی و عمومی شنا و غیره هست.

هنگام شنا سعی کنید نفستان را در داخل آب خالی کنید و برای نفس گیری روی آب آمده و نفس بکشید در قسمت عرضی استخر شنا کنید  اگر مشاهده کردید کسی در قسمت طولی استخر شنا می کند به ناجیان اطلاع دهید. 

اگر بدنبال تفریحی سالم و هیجان انگیز هستید و محیط لوکس و لاکچری براتون مهمه پیشنهاد پول تیکت استخر سرپوشیده آزادگان کرج که علاوه بر تفریح، هیجان را برایتان فراهم خواهد کرد این استخر بی نظیر با بروز ترین امکانات و همچنین با محیط بهداشتی و آب تمیز با مدیریت جدید به همراه با کادری حرفه ای و مجرب فعال می باشد. علاوه بر استخر، امکان تهیه بلیت پارک آبی کرج نیز از پول تیکت فراهم است.

 استخر آزادگان البرز مخاطب بانوان و آقایان است چنانچه علاقمند رفتن به استخر می باشید به سایت پول تیکت مراجعه نمایید و برای تهیه بلیط بدون دغدغه، بدون نیاز به پرینت با دسترسی آسان فقط و فقط به یک دورهمی بادوستانتون بیاندیشید و همه چیز را به ما بسپارید.

 

آدرس استخر آزادگان کرج : عظیمیه - چهل و پنج متری کاج-کوچه شاکر زادگان-پشت بازار روز کاج

پس اگر به دنبال برگ تخفیف استخر آزادگان کرج، تخفیف های ویژه استخر آزادگان کرج، کارت تخفیف استخر آزادگان کرج، بلیط زنانه استخر آزادگان کرج، بلیط آقایان استخر آزادگان کرج، آدرس استخر آزادگان کرج، بلیط کودکان استخر آزادگان کرج، عکس استخر آزادگان کرج، ویدیوی استخر آزادگان کرج، قیمت بلیط استخر آزادگان کرج، تخفیف بلیط استخر آزادگان کرج هستید،می خواهید میهمان بهترین استخر در شهر کرج باشید، به جای درستی آمده اید در وب سایت پول تیکت همه چیز برای یک خرید ساده، به صرفه، امن و مطمئن فراهم است.

امکانات اصلی مجموعه بوفه بوفه جکوزی جکوزی

مجموعه‌های اطراف

امتیاز کاربران به این مجموعه

برای ثبت نظر درباره این مجموعه،

ابتدا در پول تیکت ثبت‌ نام کنید و

یا وارد سایت شوید


دریافت ۵۰ امتیاز به ثبت نظر برای این مجموعه